Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1337mr.hanky zei:Waar lees jij spanning?
DjProbe zei:

DjProbe zei:die mannen hebben der precies nie veel kaas van gegeten ze ...
Maximale piekspanning is 45.000 A ...
sinds wanneer is spanning in Ampére ?

__hanske__ zei:Bij ons ook al 3 keer binnengekomen2X een nieuw fornuis kunnen steken en ene keer binnengehad via de tv distributie => video-recorder heeft 't begeven. Dus best stopcontact van u gear toch maar uittrekken
![]()

PareGoriC zei:veel menen hier ervaring met seratio - scratch live?
Spacy2003 zei:Als je de bliksem 10 m voor je hebt zien inslaan, volledig verblind werd en vervolgens het eerste beeld wat je terug ziet is de ontplofte schoorsteen van de buren praat je wel anders denk ik !![]()



Hoe zit het eigenlijk met de jogs van die RMP-1?jahweh zei:
)[EZ];9191303 zei:Hoe zit het eigenlijk met de jogs van die RMP-1?
Zijn die zo ubersmooth lijk de Stanton C313?
('t is maar omda'k twijfelde tussen die 2, en 'k ben uiteindelijk voor de Stanton gegaan, 'k heb het me nog nie beklaagd, hoewel'k eingelijk wel vind da die Reloops er veel "clubbier" uitzien)

van pioneer bedoel je?jahweh zei:euhm ja ze bewegen heel gevoelig als u dat bedoeld, tis niet zoals de de CDJ's van technics waar zo de jog beetje weerstand geeft, allé hoe zegt ge dat zo van die "tikjes"![]()
desert storm zei:van pioneer bedoel je?
, die bedoelde ik, pioneer en technics verwissel beide merknamen altijd 