Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Project Zero

Legacy Member
DjProbe zei:
die mannen hebben der precies nie veel kaas van gegeten ze ...
Maximale piekspanning is 45.000 A ...


sinds wanneer is spanning in Ampére ?

Het is dus wel Ampère he :naughty:

:p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
__hanske__ zei:
Bij ons ook al 3 keer binnengekomen :s 2X een nieuw fornuis kunnen steken en ene keer binnengehad via de tv distributie => video-recorder heeft 't begeven. Dus best stopcontact van u gear toch maar uittrekken :D

idd moest het bliksemen vergeet dan ook ni den kabel uit te trekke want zo ist hier ook al ne keer binnen gekomen ^^

tv gelukkig nix aan maar onzen stereo was gefrituurd :p

Sabe

Legacy Member
bliksem is geen lachertje ..

ook al inslag gewete in de tuin 2 huizen verder ...

was aan het draaien op de moment en hoorde men koptelefoon behoorlijk kraken

tloch ales maar uitgetrokken toen

DaMob

Legacy Member
PareGoriC zei:
veel menen hier ervaring met seratio - scratch live?

Jup wat moet je weten?
Sinds vrijdag eigenaar ervan en ik moet zeggen dat je echt niks verschil voelt met gewone platen. Je moet geen enkel contact maken met een pc, enkel om het programma op te zetten en te kijken welk liedje je wilt laden (want laden kan je zelfs via de platen)

nonkel wulle

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Als je de bliksem 10 m voor je hebt zien inslaan, volledig verblind werd en vervolgens het eerste beeld wat je terug ziet is de ontplofte schoorsteen van de buren praat je wel anders denk ik ! ;)

Wie zet er nu ook een bliksemafleider op zijn schoorsteen?:crazy:

Heb al verschillende keren bliksem van enkele meters gezien, overweldigd gevoel.:)

slimfit

Legacy Member
Zal mijn ook eens posten :)

1
2

U ziet:
- 2*Reloop RMP-1
- 1*Stanton SMX-401
- 1*Reloop 3500PRO

[EZ]

Legacy Member
jahweh zei:
Zal mijn ook eens posten :)

1
2

U ziet:
- 2*Reloop RMP-1
- 1*Stanton SMX-401
- 1*Reloop 3500PRO
Hoe zit het eigenlijk met de jogs van die RMP-1?
Zijn die zo ubersmooth lijk de Stanton C313?

('t is maar omda'k twijfelde tussen die 2, en 'k ben uiteindelijk voor de Stanton gegaan, 'k heb het me nog nie beklaagd, hoewel'k eingelijk wel vind da die Reloops er veel "clubbier" uitzien :p)

REDNIK

Legacy Member
ik heb die rmp-2's (quasie dezelfde alleen met wa effectjes enzo) wat bedoel je met ubersmooth ? :P

slimfit

Legacy Member
[EZ];9191303 zei:
Hoe zit het eigenlijk met de jogs van die RMP-1?
Zijn die zo ubersmooth lijk de Stanton C313?

('t is maar omda'k twijfelde tussen die 2, en 'k ben uiteindelijk voor de Stanton gegaan, 'k heb het me nog nie beklaagd, hoewel'k eingelijk wel vind da die Reloops er veel "clubbier" uitzien :p)

euhm ja ze bewegen heel gevoelig als u dat bedoeld, tis niet zoals de de CDJ's van pioneer waar zo de jog beetje weerstand geeft, allé hoe zegt ge dat zo van die "tikjes" :p

desert storm

Legacy Member
jahweh zei:
euhm ja ze bewegen heel gevoelig als u dat bedoeld, tis niet zoals de de CDJ's van technics waar zo de jog beetje weerstand geeft, allé hoe zegt ge dat zo van die "tikjes" :p
van pioneer bedoel je?

Monty007

Legacy Member
Knap, mooie investering. Ookal zie ik hem écht niet graag, mijn verstand zegt dat het een mooie mixer is ;)

Monty
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan