Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
CFK zei:
no it's not, tis allemaal één pot nat
koop eens kwaliteit gasten, nie normaal

/edit/
neen, koop wat ge wilt, maar zeg aub niet dat reloop goed is/beter is dan gemini

Denkte dat ik dat voor de lol zeg?

Ik weet uit ondervinding wat ik zeg, en daarom gaat mijn voorkeur naar Reloop als ik een keuze moet maken tussen de twee.

enZiiime

Legacy Member
Ik kan geen geld uitgeven zoals een maat van mij voor een Pioneer djm 800, Keb al gemixt op crappy mengpanelen en dat werkt ook, ik zoek gewoon een tussenpaneeltje (gene rommel) en natuurlijk genne pioneer, iets da z'n werk ook wel doet (ge hebt ook genne technics platespeler nodig voor een plaat af te spelen hoor :p

Kgaan gewoon is zien naar reloop en gemini, en hetgeen me meest aanspreek koop ik wel.

CFK

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Ik kan geen geld uitgeven zoals een maat van mij voor een Pioneer djm 800, Keb al gemixt op crappy mengpanelen en dat werkt ook, ik zoek gewoon een tussenpaneeltje (gene rommel) en natuurlijk genne pioneer, iets da z'n werk ook wel doet (ge hebt ook genne technics platespeler nodig voor een plaat af te spelen hoor :p

Kgaan gewoon is zien naar reloop en gemini, en hetgeen me meest aanspreek koop ik wel.
ik toon u een mixbox die sterker is dan nen tank en beter qua geluid voor evenveel geld...

@wulle: neen ik denk niet dat ge dat voor de lol zegt, eerder uit onervarenheid

Wisternoff

Legacy Member
Reloop is een érg deftig merk, laat dat even geen punt van discussie zijn.

w00p

Legacy Member
closeup
far up
Drie deckskes, waaronder 1 mk2 en 2 PT1000's.
Vestax PCV-275, crossfader disconnected.
Rommel, lege bierflesjes, rondslingerende boxen...

Mijn stekje :)

StaRflaM

Legacy Member
Lekker :p Enkel diejen 3rde pickup, zou die ni beter staan op sta stuk links da uitsteekt? Me extra plank ofzo dat die gans ondersteund is.

w00p

Legacy Member
neh, ik vond het goed zo.
3 op een rij is wel ietske handiger maar die plank is lang niet zo stevig om 10 kg te dragen denk ik. + hij doet de traditionele dienst van broekzakinhoud-plank. :)

Ondertussen staan mijn decks nimeer thuis, op kot nu en ik heb geen plaats voor 3, zelfs nauwelijks voor 2... :(

Canniball

Legacy Member
hehe die fleskes bier :D
ik heb nog nooit met 3 tt's tegelijk gedraaid
Lijkt mij ook ni echt gemakkelijk :)

Bartel

Legacy Member
WTF GiJay!

Nice :o.
Wat doet idd dat panneeltje links, samplen?

Progrezz, had ge die pio's geleend ofzo? Of waarom moesten ze weg?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan