ja en nee
ik heb hiervoor een jb-systems mx4 en behringer dx626 gehad. 2 mixers die 4x minder kosten dan deze pioneer. die hadden alletwee 'n cue/mix-functie & 2 regelbare master-uitgangen + een record-out.
bij de pioneer moet ik het stellen met 2 uitgangen die door 1 potmeter geregeld worden

ook een record-out is niet te vinden (setjes opnemen gaat dus iets moeilijker gaan). hij had ook een gebalanceerde XLR-uitgang mogen hebben, zou toch mogen voor 'n mixer van + 400 euro.
voor de rest ben ik heel content over de geluidskwaliteit, een hele verbetering tegenover de voorgenoemde mixers. upfaders zijn vrij kort en heel direct (CF spreek ik me niet over uit aangezien ik deze nooit gebruik). het effectenpaneel is ook een heel leuk ding om mee te werken. op de inloop-samplerfunctie na, heb ik nooit moeten opzoeken hoe een effect werkt, de eenvoud en gebruiksvriendelijkheid van pioneer is meesterlijk.
en voor de rest vind ik het fijn dat pioneer ook specifieke flightcases ontwikkelt voor hun materiaal, duur in aankoop, maar heb deze 2dehands gekocht en zo spaar je heel wat geld uit
