Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
Equino zei:
kwil ook een :(
En als ik echt mag overdrijven, geef me maar een djm800 :(

als je 't geld hebt zou ik djm-800 nemen, niet zozeer voor de uitgebreidere effecten, wel voor de 4 kanalen en betere aansluitmogelijkheden ;)

Equino

Legacy Member
Mja, ik gebruik alleen maar 2 SL's dus die 4 kanalen hebbek al niet nodig. Mss ooit in de verre toekomst nog een derde toevoegen omdat ik ook met Serato werk en het dus sneller is om te switchen (ook al ist maar 1 knopke omschakelen :unsure:) maar das zeker niet voor nu. Atm hebbek een nuo2 dus in principe zou het enigste extra pluspunt die effecten zijn en die "colored mixing" of hoe heet da precies (weetwel die buttons boven de faders :p) aangezien die nuo ook al niet echt brol is qua geluid/degelijkheid/...

Mss ooit, maar dan zou het eigelijk totale overkill zijn :crazy:

aXl_

Legacy Member
desert storm zei:
de auto-functie werkt nochtans zeer goed hoor! ;) nog nooit manueel moeten tappen... en als 't nodig is, kunt ge toch bijpitchen met de + en - he :)

ja die pitch knopjes staan ni op mijn djm :p. ik kan met een draaiknopje wel de exact lengte van de roll loop aanpassen en m'n spelende record bijpitchen, maar die aanpassing van het aantal milliseconden verlies je uiteraard wel weer als je het aantal beats van je roll verandert :p

StaRflaM

Legacy Member
Jupla, alles staat in spanje!

Produce gear:
Yamaha RS7000
http://img509.imageshack.us/img509/4537/voorspanjeeninspanje016hh0.jpg

Korg synt/vocoder
http://img168.imageshack.us/img168/4373/voorspanjeeninspanje017dp1.jpg

Roland MC-307 Groovebox
http://img175.imageshack.us/img175/7295/voorspanjeeninspanje018dz8.jpg

Dj gear:
Platen, platen platen...
http://img215.imageshack.us/img215/8219/voorspanjeeninspanje019hl8.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/8731/voorspanjeeninspanje020sq5.jpg
http://img248.imageshack.us/img248/5091/voorspanjeeninspanje021ip7.jpg

Xone92 en technics SL1210s, efx500
http://img172.imageshack.us/img172/2143/voorspanjeeninspanje022ta9.jpg

Tis ne snelle quick peek van wa er allemaal ga staan, maar der zen nog wa roland drumcomputerkes enzo, en da komt binne dit en een maand in het nieuwe huis da wa groter is en waar we nen studio gaan zette :) Dus soon update! :music:

Voor de rest is spanje een land vol inspiratie :p

Equino

Legacy Member
Star, 'k zend u nen 2 bakken stella en gij geeft mij uw platen en dien Xone.

Dan hebde tenminste deftig bier =)))

StaRflaM

Legacy Member
Equino zei:
Star, 'k zend u nen 2 bakken stella en gij geeft mij uw platen en dien Xone.

Dan hebde tenminste deftig bier =)))

Hehe, helaas pindakaas maar die deal gaat ni door!

Is btw ni alleen van mij eh, we zijn ier me 3mannen die allemaal hun gear mee hebben ;)

Equino

Legacy Member
Jammer :(

Hoeveel platen zijn da ongeveer? En welk genre(s)? Allemaal zelfde genre? Eigen producties bij?
(ja, kweet veel vragen, tis blok geen zin om te leren nu)

StaRflaM

Legacy Member
Equino zei:
Jammer :(

Hoeveel platen zijn da ongeveer? En welk genre(s)? Allemaal zelfde genre? Eigen producties bij?

2000+ denkek en geen eigen producties bij, die moete nog komen en daarvoor zen we hier.

Qua genres is da zowa alles... techno/mnml/techhouse/booty/detroit tech/classics/elektro ('de goeie' :p ni elektro alla ilt orange)/breaks/Goa/scratchsamples/...

Meeste is van Fatale die toch al 10jaar draait dusja, maar ik heb da allemaal om nog te ontdekken!

SeQ

Legacy Member
[URL="


Voorlopige booth, alle rommel moet weg en de schappen worden van hoogte veranderd.

DaMob

Legacy Member
Das een feit, maar ja 1000 euro voor een nieuwe macbook pro konnek niet laten liggen :p
Mix toch meestal in men hoofdtelefoon omdat ik het meestal snachts doe en dan slaapt iedereen hier toch
Maar krk's komen eraan, binnen een half jaar ongeveer :D

DaMob

Legacy Member





Ik kon geen totaalbeeld nemen want het is maar met de gsm getrokken
Is ook maar tijdelijke opstelling, verhuist nog naar men kamer als de examens afgelopen zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan