desert storm
Legacy Member
Equino zei:kwil ook een
En als ik echt mag overdrijven, geef me maar een djm800![]()
als je 't geld hebt zou ik djm-800 nemen, niet zozeer voor de uitgebreidere effecten, wel voor de 4 kanalen en betere aansluitmogelijkheden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Equino zei:kwil ook een
En als ik echt mag overdrijven, geef me maar een djm800![]()

) maar das zeker niet voor nu. Atm hebbek een nuo2 dus in principe zou het enigste extra pluspunt die effecten zijn en die "colored mixing" of hoe heet da precies (weetwel die buttons boven de faders
) aangezien die nuo ook al niet echt brol is qua geluid/degelijkheid/...
desert storm zei:de auto-functie werkt nochtans zeer goed hoor!nog nooit manueel moeten tappen... en als 't nodig is, kunt ge toch bijpitchen met de + en - he
![]()
. ik kan met een draaiknopje wel de exact lengte van de roll loop aanpassen en m'n spelende record bijpitchen, maar die aanpassing van het aantal milliseconden verlies je uiteraard wel weer als je het aantal beats van je roll verandert 
Dus soon update! 

Equino zei:Star, 'k zend u nen 2 bakken stella en gij geeft mij uw platen en dien Xone.
Dan hebde tenminste deftig bier =)))

Equino zei:Jammer
Hoeveel platen zijn da ongeveer? En welk genre(s)? Allemaal zelfde genre? Eigen producties bij?
ni elektro alla ilt orange)/breaks/Goa/scratchsamples/...
Sorry voor de slechte kwaliteit, komt van een vrij crappy digitale cam 
