-Steve-
Legacy Member
boeffel zei:ik hoop op Knights of Cydonia, episch liedje
Dat spelen ze, no doubt. Zolang ze daarnaast nog Plug In Baby, Stockholm Syndrome, Bliss, Starlight en Assassin spelen is het goed.

Edit: Hysteria en Time is Running Out vergeten.




