Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
boeffel zei:
ik hoop op Knights of Cydonia, episch liedje

Dat spelen ze, no doubt. Zolang ze daarnaast nog Plug In Baby, Stockholm Syndrome, Bliss, Starlight en Assassin spelen is het goed. :p

Edit: Hysteria en Time is Running Out vergeten. :o

de hamster

Legacy Member
Assassin spelen ze tegenwoordig niet meer, bliss ook niet zo vaak meer. Al de rest van de opgenoemde nummers wel, inclusief het rondspinnen met gitaar op Plug in Baby en in Antwerpen een heerlijk theatrale knieslide tijdens New Born.

Starlight is trouwens echt zo een nummer dat zichzelf overstijgt live, das echt een splinterbom on stage.

boeffel

Legacy Member
-Steve- zei:
Dat spelen ze, no doubt. Zolang ze daarnaast nog Plug In Baby, Stockholm Syndrome, Bliss, Starlight en Assassin spelen is het goed. :p

Edit: Hysteria en Time is Running Out vergeten. :o

hoeveel liedjes speelt een band ongeveer?

-Steve-

Legacy Member
straathond zei:
Assassin spelen ze tegenwoordig niet meer, bliss ook niet zo vaak meer. Al de rest van de opgenoemde nummers wel, inclusief het rondspinnen met gitaar op Plug in Baby en in Antwerpen een heerlijk theatrale knieslide tijdens New Born.

Starlight is trouwens echt zo een nummer dat zichzelf overstijgt live, das echt een splinterbom on stage.

In Antwerpen hebben ze idd Bliss niet gespeeld, kvond dat jammer. :(

boeffel zei:
hoeveel liedjes speelt een band ongeveer?

Pff, stuk of 20?

Kid_C

Legacy Member
-Steve- zei:
In Antwerpen hebben ze idd Bliss niet gespeeld, kvond dat jammer. :(



Pff, stuk of 20?

Een headliner misschien wel ja. Ik zie ze met hun 50 minuten geen 20 nummers spelen hoor. :p

R0bbeW

Legacy Member
Lobmans zei:
Op zaterdagavond verwacht ik nog een dance-act om de main af te sluiten, dus als dat Tiësto blijkt te zijn (niet zo geheel onlogisch gezien het feit dat hij aan het touren is en z'n muziek best wel 'alternatiever' is geworden), dan zou het feestje helemaal compleet zijn! :p

Volgens mij maakt David Guetta een grotere kans, aangezien hij op het zusterfestival van werchter speelt + hij heeft een nieuwe cd

boeffel

Legacy Member
Kid_C zei:
Hij vroeg hoeveel nummers "een band" speelt. :]

daarmee bedoel ik headliner band op Werchter he :)

en wat is er eigenlijk tussen 2 groepen?
heb gehoord dat er zo een apparte tent is, en hier net gelezen dat het WK uitgezonden zal worden :P

(btw: eerste festival voor mij)

Utred

Legacy Member
boeffel zei:
daarmee bedoel ik headliner band op Werchter he :)

en wat is er eigenlijk tussen 2 groepen?
heb gehoord dat er zo een apparte tent is, en hier net gelezen dat het WK uitgezonden zal worden :P

(btw: eerste festival voor mij)
Tussen 2 groepen is er niets. Soms is er iets bezig op het andere podium, soms zijn ze daar ook aan het opzetten.
Dat is in normale gevallen, ik weet niet of ze het WK uitzenden, of waar ze dat doen.

Kid_C

Legacy Member
Misschien op straat, maar voor zover ik weet was er in 2006 niets op de weide.

insomnia

Legacy Member
Tickets gekocht, gewoon van die E-ticket rommel omdat ik toch de bandjes bijhoud en niet het ticket =P.

Tempest.Be

Legacy Member
Bosvos zei:
dan ga ik sowieso toch zorgen da'k een radioke ofzo meeheb :D

Das idd geen slecht idee. Maar op C1 stond er in ieder geval elk jaar een tent met stoelen en tafels, miss dat ze daar dit jaar een scherm ofzo zetten voor het WK :D

Tranco

Legacy Member
zoude ze niet tussen de optredens door kunnen uitzenden alster iets bezig is?

shiftyke

Legacy Member
evil_konijn zei:
Tussen 2 groepen is er niets. Soms is er iets bezig op het andere podium, soms zijn ze daar ook aan het opzetten.
Dat is in normale gevallen, ik weet niet of ze het WK uitzenden, of waar ze dat doen.

tussen 2 groepen is er toch die Jupilar Stage waar van die 2de rangs dj's als Discobar Galaxy of 4T4 draaien? Als er op het WK iets interessants gebeurd wordt dat meestal aangekondigd door de presentator die de volgende groep komt aankondigen, door Steven Van Herrewege dus of wie is dat dezer dagen...

sluysen

Legacy Member
iemand die weet of er eigenlijk nog veel namen bij zullen komen? ik vermoed van niet..

en mss nog een stomme vraag, ik ga een combi ticket kopen, maar ben nog niet 100% zeker als ik van de donderdag kan gaan.. Ik ga wss geen gezever krijgen als ik bv vrijdag binnen wil gaan met mijn combi? (zelfde voor trein)

shiftyke

Legacy Member
sluysen zei:
iemand die weet of er eigenlijk nog veel namen bij zullen komen? ik vermoed van niet..

en mss nog een stomme vraag, ik ga een combi ticket kopen, maar ben nog niet 100% zeker als ik van de donderdag kan gaan.. Ik ga wss geen gezever krijgen als ik bv vrijdag binnen wil gaan met mijn combi? (zelfde voor trein)

Geen probleem ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan