Kid_C
Legacy Member
MaDDie zei:Maakt niet uit, ze zijn alletwee slecht![]()
Uitlatingen als deze mag je zetten op hln, maar niet op dit kwaliteitsforum.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaDDie zei:Maakt niet uit, ze zijn alletwee slecht![]()

MaDDie zei:Maakt niet uit, ze zijn alletwee slecht![]()
!nsomn!a zei:Nice Porcupine Tree en Channel Zero. Dat de mensen met wie ik wil gaan nu eens rap antwoorden zodat 'k tickets kan bestellen!
:doh:

Webber zei:Channel Zero? Leven die nog??
Lobmans zei:Namen die van mij wel mogen langskomen:
Editors, Muse, Faithless, Daft Punk, Tiesto, Gossip, Just Jack, The Temper Trap, One Republic, La Roux, Arcade Fire, Paramore, Bart Peeters (om de vreemde eend in de bijt te hebben he),...




Tah_b00nz0r zei:nice stereophonicskhad trouwens combi nr 42000 ofzo. hoeveel zijn er? 50k ongeveer? best snel zijn dus
![]()
Baats zei:Ik verwacht nog Hot Chip, Vampire Weekend of Kasabian![]()
Carrotman zei:Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Fré_ zei:Dus omda de mensen op facebook zeggen dat et hun nie aanstaat is 't slecht ?
![]()

|steven| zei:Aja, dat weet toch iedereen...![]()
Fré_ zei:Dus omda de mensen op facebook zeggen dat et hun nie aanstaat is 't slecht ?
![]()
Fireflies zei:One republic? :') Misschien Blue en The Jonas Brothers ook eens uitnodigen?