Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

insomnia

Legacy Member
Nice Porcupine Tree en Channel Zero. Dat de mensen met wie ik wil gaan nu eens rap antwoorden zodat 'k tickets kan bestellen!

MaDDie zei:
Maakt niet uit, ze zijn alletwee slecht :D

:doh:

Carrotman

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Nice Porcupine Tree en Channel Zero. Dat de mensen met wie ik wil gaan nu eens rap antwoorden zodat 'k tickets kan bestellen!



:doh:

Ik zou hun dan toch vragen om heel snel te zijn, aangezien tickets bijna uitverkocht zijn, volgens de site ;)

Lobmans

Legacy Member
:p
Lobmans zei:
Namen die van mij wel mogen langskomen:

Editors, Muse, Faithless, Daft Punk, Tiesto, Gossip, Just Jack, The Temper Trap, One Republic, La Roux, Arcade Fire, Paramore, Bart Peeters (om de vreemde eend in de bijt te hebben he :p),...

Mijn verzoeklijstje van begin december, en blijkbaar hebben ze er goed naar geluisterd! :applause: :D

Op zaterdagavond verwacht ik nog een dance-act om de main af te sluiten, dus als dat Tiësto blijkt te zijn (niet zo geheel onlogisch gezien het feit dat hij aan het touren is en z'n muziek best wel 'alternatiever' is geworden), dan zou het feestje helemaal compleet zijn! :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
nice stereophonics :) khad trouwens combi nr 42000 ofzo. hoeveel zijn er? 50k ongeveer? best snel zijn dus :p

Bruleetn

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
nice stereophonics :) khad trouwens combi nr 42000 ofzo. hoeveel zijn er? 50k ongeveer? best snel zijn dus :p

Ik heb ze dees weekend besteld en had nummer 61047 ofzo

Morrissey

Legacy Member
One republic? :') Misschien Blue en The Jonas Brothers ook eens uitnodigen?

Rafke Pafke

Legacy Member
Baats zei:
Ik verwacht nog Hot Chip, Vampire Weekend of Kasabian :p

Dat zouden inderdaad nog wel eens dikke kanshebbers kunnen zijn!

Persoonlijk had ik nog op Absynthe Minded gehoopt maar ik weet niet of dat er nog inzit.

Fré_

Legacy Member
Carrotman zei:
Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief :s
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Dus omda de mensen op facebook zeggen dat et hun nie aanstaat is 't slecht ?


:lol:

Fré_

Legacy Member
ah, in de Story stond nochtans dat het goeie namen waren dus ik geloof da rapper.

Gromme

Legacy Member
Fireflies zei:
One republic? :') Misschien Blue en The Jonas Brothers ook eens uitnodigen?

Niks tegen Blue hé makker... Ik en een vriend van me reden altijd rond in de mercedes, dak naar beneden en cruisen maar. Niets gay'er dan dat!

Brick Top

Legacy Member
Hey mannen, ik ga ook nog snel een combi bestellen vooraleer het uitverkocht is. Ik zou gewoon graag m'n ticket in de brievenbus krijgen, de oldskool methode. Welke service kies ik dan best? Gewoon via Proximus Go for Music?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan