fearofthedark
Legacy Member
Webber zei:Channel Zero? Leven die nog??
hebben dit jaar na 13 jaar een reeks concerten gegeven in de AB en het was waanzinnig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Webber zei:Channel Zero? Leven die nog??

Bosvos zei:spijtig da'k Channel Zero al op graspop zie![]()

:applause:Rafke Pafke zei:Van de nieuwe namen ben ik echt content van Channel Zero, Porcupine Tree (nooit gedacht dat ze die ooit op Werchter zouden vragen), The Arcade Fire, The Specials en Stereophonics.
Hoewel ik mijn combiticket al had was ik nog niet overtuigd van de affiche, behalve de zondag. Maar met deze nieuwe namen erbij ziet het er toch nog cava uit.

Carrotman zei:Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Carrotman zei:Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.
Audiosleef zei:Rise Against moet voor paramore spelen?
...
gtfo

MaDDie zei:Maakt niet uit, ze zijn alletwee slecht![]()
Kid_C zei:Komaan, het is de beste lichting namen tot nu toe.![]()