Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rafke Pafke

Legacy Member
Van de nieuwe namen ben ik echt content van Channel Zero, Porcupine Tree (nooit gedacht dat ze die ooit op Werchter zouden vragen), The Arcade Fire, The Specials en Stereophonics.

Hoewel ik mijn combiticket al had was ik nog niet overtuigd van de affiche, behalve de zondag. Maar met deze nieuwe namen erbij ziet het er toch nog cava uit.

shiftyke

Legacy Member
Nooooooooooooo, ik heb net beslist om te niet te gaan en dan gooien ze gvd Porcupine Tree op de affiche, damm you Herman :sad:

Carrotman

Legacy Member
Rafke Pafke zei:
Van de nieuwe namen ben ik echt content van Channel Zero, Porcupine Tree (nooit gedacht dat ze die ooit op Werchter zouden vragen), The Arcade Fire, The Specials en Stereophonics.

Hoewel ik mijn combiticket al had was ik nog niet overtuigd van de affiche, behalve de zondag. Maar met deze nieuwe namen erbij ziet het er toch nog cava uit.

Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief :s
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Kid_C

Legacy Member
Carrotman zei:
Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief :s
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Komaan, het is de beste lichting namen tot nu toe. :p

Prodigy

Legacy Member
Carrotman zei:
Lees de comments eens op facebook over die nieuwe namen, allemaal negatief :s
Stereophonnics + Channel Zero zie ik wel zitten, andere ken ik niet.

Niet overdrijven hé, de meningen zijn eerder sterk verdeeld. De ene vindt vrijdag/zondag een machtige dag, de andere begint wat spijt te krijgen dat hij/zij een combi heeft gekocht.

Baats

Legacy Member
Bwa, der zitten niet echt kleppers voor mij tussen. Ik moet zelfs toegeven dat ik van sommige nog nooit heb gehoord..

Vrijdag en Zondag zien der voor mij echt topdagen uit, zaterdag vind ik heel wat minder...

Hondengans

Legacy Member
Ah God, ik vond enkel zaterdag crappy tot nu toe, maar porcupine tree & channel zero erbij, must be... dreaming :love:!

Inspector Monkfish

Legacy Member
Soit, voor mij wordt dit een zeer zwakke Werchter. Ik overweeg sterk om mijn combi te verkopen en een zaterdagticket te kopen.

Tempest.Be

Legacy Member
Porcupine Tree, zalig gewoon. Wil ik al jaren zien en nu gaat het er eindelijk van komen. Prog van de bovenste plank ^^

|steven|

Legacy Member
De headliners vind ik niet echt de moeite, maar wel mooie namen zoals Arcade Fire, Midlake, The XX, Florence + The Machine, LCD Soundsystem. Al bij al nog mooie namen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan