Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:Pff 141 euro voor 1 dag werchter, 20 bonnekes en camping, hoe belachelijk duur is da niet, kan ik evengoed 4 dagen gaan...

-Steve- zei:Als gij 110 euro meer wilt dokken is dat inderdaad zo.![]()

sluysen zei:pff vriendin wil eerder naar werchter maar ik heb mss 5 namen datk wil zien, rammstein moetk gewoon zien maar ik wil eerder naar pinkpop gaan eigenlijk (muchos cheaper)
shiftyke zei:Maar het is zo zonde om zoveel geld voor 1 dag te betalen, kun je beter wat meer dokke voor 4 dagen bingeplezier![]()

², echt een bummer. Ik verwachtte ook een op optreden in zaal..Fré_ zei:Verdomme toch, the gaslight anthem. die had ik toch liever ergens een zaalshow zien spelen ofzo. geen haar op mn kop dat er aan denkt om naar werchter te gaan, ook al ist een geniale band.
Tranco zei:hoe groot is eigelijk kans dat arctic monkeys nog komen?
Duffman- zei:Ich will MGMT![]()
geweldig op PP twee jaar geleden 