Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red room

Legacy Member
Is al 8e maal dat ik naar werchter ga dit jaar hopelijk terug het goede weertje en niet de vuile regen die alles verpest, vooral de sfeer.

Vin de affiche dit jaar net iets minder dan voorgaande. Veel opvullingen en groepen zoals muse en faithless die dit jaar niets lieten horen en die er voorgaande jaren al veel stonden zijn er vb terug bij. Is zo van seen that done that. Er zijn weinig inspanningen gedaan dit jaar me dunkt voor de affiche. Wel leuk met het wk voetbal terug dit jaar. Dit in combinatie met heel goed weer en de vele supporters met engelse, argentijnse, nederlandse,franse, portugese enz.... vlaggen geven een heel apparte leuke sfeer op het plein, waar er grote schermen staan voor het wk, ook aan alle caffeetjes op straat voetbalfans. Zoals met het vorige ek en wk, lekker verbroederen met de engelsen of portugezen enz... en mee supporteren. Geeft nog een extra tintje aan de al apparte sfeer van werchter.

Ik hoop nog op massive attack vooral, absynthe minded, simple minds, lenny kravitz, kings of leon, en nog zoveel heel goede groepen waar ik nu niet opkom.

Maar geef me alleen al massive attack en het maakt het voor mij al zeker een groot stuk goed.

de hamster

Legacy Member
muse hebben in september pas nieuw werk uitgebracht, Faithless komt ook met nieuw werk, op dat vlak sla je de bal dus volledig mis red room.

Jamiroquoi is aangekondigd voor Arras, grote kanshebber voor Werchter dus.

-Steve-

Legacy Member
red room zei:
Is al 8e maal dat ik naar werchter ga dit jaar hopelijk terug het goede weertje en niet de vuile regen die alles verpest, vooral de sfeer.

Vin de affiche dit jaar net iets minder dan voorgaande. Veel opvullingen en groepen zoals muse en faithless die dit jaar niets lieten horen en die er voorgaande jaren al veel stonden zijn er vb terug bij. Is zo van seen that done that. Er zijn weinig inspanningen gedaan dit jaar me dunkt voor de affiche. Wel leuk met het wk voetbal terug dit jaar. Dit in combinatie met heel goed weer en de vele supporters met engelse, argentijnse, nederlandse,franse, portugese enz.... vlaggen geven een heel apparte leuke sfeer op het plein, waar er grote schermen staan voor het wk, ook aan alle caffeetjes op straat voetbalfans. Zoals met het vorige ek en wk, lekker verbroederen met de engelsen of portugezen enz... en mee supporteren. Geeft nog een extra tintje aan de al apparte sfeer van werchter.

Ik hoop nog op massive attack vooral, absynthe minded, simple minds, lenny kravitz, kings of leon, en nog zoveel heel goede groepen waar ik nu niet opkom.

Maar geef me alleen al massive attack en het maakt het voor mij al zeker een groot stuk goed.

Muse dat niets van zich liet horen? Say what? :eek:

Utred

Legacy Member
straathond zei:
muse hebben in september pas nieuw werk uitgebracht, Faithless komt ook met nieuw werk, op dat vlak sla je de bal dus volledig mis red room.

Jamiroquoi is aangekondigd voor Arras, grote kanshebber voor Werchter dus.
Of dat nieuw werk van muse een goeie zaak is, is natuurlijk de vraag. Een Amerikaan die ik ken is naar een concert geweest en hij zegt dat ze veel te veel nieuw gerief speelden.

-Steve-

Legacy Member
evil_konijn zei:
Of dat nieuw werk van muse een goeie zaak is, is natuurlijk de vraag. Een Amerikaan die ik ken is naar een concert geweest en hij zegt dat ze veel te veel nieuw gerief speelden.

Hun nieuw gerief is wel top. En natuurlijk spelen ze veel nieuw werk, het is the resistance tour voor iets e.

Tranco

Legacy Member
dat was resistance tour e, das logisch dat ze veel nieuwe muziek spelen.
geen idee of dat tijdens hun festival tour ook zo gaat zijn, ik hoop inderdaad dat ze nieuwe nummers beperken tot uprising , mk ultra en unnatural selection

-Steve-

Legacy Member
Tranco zei:
dat was resistance tour e, das logisch dat ze veel nieuwe muziek spelen.
geen idee of dat tijdens hun festival tour ook zo gaat zijn, ik hoop inderdaad dat ze nieuwe nummers beperken tot uprising , mk ultra en unnatural selection

En een deel van hun symphony. :p

de hamster

Legacy Member
Ze spelen wat ze moeten spelen uit hun nieuw album.

alle singles + mk ultra en unnatural selection. Uiteindelijk zijn dat 7 songs op een setlist van ongeveer 22 dus alle fanfavorites passeren ook nog.

Ik hoop nog vurig op Silversun Pickups. Onlangs bezig gezien in Antwerpen en...wow.

Utred

Legacy Member
Die Symphony is wel goed vind ik, en Resistance is deftig. Maar de rest vind ik veel minder goed dan hun oud werk. Uprising is een flauw popnummertje imo.

Baats

Legacy Member
Heb ik nooit weten te appreciëren dat, ^

Newborn gaat kippevel worden bij mij. Sowieso.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan