Brick Top
Legacy Member
Kid_C zei:Gewoon geen e-ticket bestellen.![]()
Aight, thx.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kid_C zei:Gewoon geen e-ticket bestellen.![]()
red room zei:Is al 8e maal dat ik naar werchter ga dit jaar hopelijk terug het goede weertje en niet de vuile regen die alles verpest, vooral de sfeer.
Vin de affiche dit jaar net iets minder dan voorgaande. Veel opvullingen en groepen zoals muse en faithless die dit jaar niets lieten horen en die er voorgaande jaren al veel stonden zijn er vb terug bij. Is zo van seen that done that. Er zijn weinig inspanningen gedaan dit jaar me dunkt voor de affiche. Wel leuk met het wk voetbal terug dit jaar. Dit in combinatie met heel goed weer en de vele supporters met engelse, argentijnse, nederlandse,franse, portugese enz.... vlaggen geven een heel apparte leuke sfeer op het plein, waar er grote schermen staan voor het wk, ook aan alle caffeetjes op straat voetbalfans. Zoals met het vorige ek en wk, lekker verbroederen met de engelsen of portugezen enz... en mee supporteren. Geeft nog een extra tintje aan de al apparte sfeer van werchter.
Ik hoop nog op massive attack vooral, absynthe minded, simple minds, lenny kravitz, kings of leon, en nog zoveel heel goede groepen waar ik nu niet opkom.
Maar geef me alleen al massive attack en het maakt het voor mij al zeker een groot stuk goed.

Of dat nieuw werk van muse een goeie zaak is, is natuurlijk de vraag. Een Amerikaan die ik ken is naar een concert geweest en hij zegt dat ze veel te veel nieuw gerief speelden.straathond zei:muse hebben in september pas nieuw werk uitgebracht, Faithless komt ook met nieuw werk, op dat vlak sla je de bal dus volledig mis red room.
Jamiroquoi is aangekondigd voor Arras, grote kanshebber voor Werchter dus.
evil_konijn zei:Of dat nieuw werk van muse een goeie zaak is, is natuurlijk de vraag. Een Amerikaan die ik ken is naar een concert geweest en hij zegt dat ze veel te veel nieuw gerief speelden.
Tranco zei:dat was resistance tour e, das logisch dat ze veel nieuwe muziek spelen.
geen idee of dat tijdens hun festival tour ook zo gaat zijn, ik hoop inderdaad dat ze nieuwe nummers beperken tot uprising , mk ultra en unnatural selection
