Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
sluysen zei:
iemand die weet of er eigenlijk nog veel namen bij zullen komen? ik vermoed van niet..

en mss nog een stomme vraag, ik ga een combi ticket kopen, maar ben nog niet 100% zeker als ik van de donderdag kan gaan.. Ik ga wss geen gezever krijgen als ik bv vrijdag binnen wil gaan met mijn combi? (zelfde voor trein)

Tuurlijk is dat geen probleem, zelfs al zou ge pas op zondagavond om 20u voor de eerste keer binnen gaan met uw combi. Zij hebben hun geld, het zal hen dus niet boeien wanneer gij uw ticket gebruikt he ;)

En ivm namen: Er komen wellicht nog zo'n 15-20 namen bij.

sluysen

Legacy Member
welja da dacht ik ook maar toch :p twas eerder voor dat treinticket dat er in zit zogezegd datk aan het denken was. maar dat moet idd ook alle dagen te gebruiken zijn :p

nog een (mss stomme) vraag :p iemand die actuele prijzen kent van eten en drank (gn zin om dit hier heel te doorlezen of het werchter forum te doorzoeken fzo :p)

tis al ff geleden datk nog eens naar werchter ben geweest dus weetk niet echt meer hoeveel het was voor drank/eten (veel maar bon :p:p)

Bosvos

Legacy Member
sluysen zei:
welja da dacht ik ook maar toch :p twas eerder voor dat treinticket dat er in zit zogezegd datk aan het denken was. maar dat moet idd ook alle dagen te gebruiken zijn :p

nog een (mss stomme) vraag :p iemand die actuele prijzen kent van eten en drank (gn zin om dit hier heel te doorlezen of het werchter forum te doorzoeken fzo :p)

tis al ff geleden datk nog eens naar werchter ben geweest dus weetk niet echt meer hoeveel het was voor drank/eten (veel maar bon :p:p)
dat van die prijzen zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten :)

Lobmans

Legacy Member
Voor frisdrank/bier is het 2,25/2,5 euro (afhankelijk van of ge uw bonnen in vvk koopt of niet).

Voor eten betaalde ge vorig jaar bv 3 euro voor een friet, 2 euro voor pakweg cervela er bij,... Voor pizza, kebab,... liep dat al gauw op tot 5,6,7,... euro.

Dit jaar is het systeem van bonnen wel veranderd. Vroeger had ge aparte eetbonnen, nu zijn de bonnen voor eten en drinken hetzelfde. Het valt dus af te wachten of hierdoor ook de prijzen van het eten duurder zijn geworden.

sluysen

Legacy Member
denk dat eerder de drank duurder wordt dan..

dus je kan zo'n bonnen ook in vvk kopen? das iets datk niet wist :p

Lobmans

Legacy Member
sluysen zei:
denk dat eerder de drank duurder wordt dan..

Neen hoor..
1 bon = 2,5 euro. Voor een pintje zullen ze dus gewoon 1 bon blijven vragen

Vroeger had ge echter eetbonnen voor 1 euro per bon, en betaalde ge dus bv 3 bonnen (3 euro) voor een pak frieten.

De vraag is nu hoeveel bonnen het eten zal kosten, aangezien dat ook met die bonnen van 2,25/2,5 euro betaald moet worden...

red room

Legacy Member
-Steve- zei:
Muse dat niets van zich liet horen? Say what? :eek:

Ja, kweet wel. Maar muse en faithless vragen zijn zo cliché als het maar kan. + beide groepen zijn niet meer zo succesvol als 4 tot 8 jaar geleden. Maar zijn zeker niet slecht. Maar toen ik die namen zag, was het van. Tjah, seen that done that already a few times. Is weinig origineel. Liever meer namen met verrassing en originaliteit zoals skunk anansie, channel zero, en nog een paar.

Maar toch ga ik, de sfeer is uniek en is de ideale start van de zomerperiode.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Lobmans zei:
Neen hoor..
1 bon = 2,5 euro. Voor een pintje zullen ze dus gewoon 1 bon blijven vragen

Vroeger had ge echter eetbonnen voor 1 euro per bon, en betaalde ge dus bv 3 bonnen (3 euro) voor een pak frieten.

De vraag is nu hoeveel bonnen het eten zal kosten, aangezien dat ook met die bonnen van 2,25/2,5 euro betaald moet worden...

Of ze vragen 2.5 euro voor bv een pakje friet en ze verlagen den prijzen(yeah right) of ze vragen 5 euro(er los over gaan)?:unsure:

sluysen

Legacy Member
3€ was er eigenlijk al over. 2.5€ zou ik nog mee kunnen leven :p

Lobmans

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Of ze vragen 2.5 euro voor bv een pakje friet en ze verlagen den prijzen(yeah right) of ze vragen 5 euro(er los over gaan)?:unsure:

Vorig jaar bestonden de bonnen uit twee halve bonnen, het kan dus ook zijn dat ze bv anderhalve bon vragen voor het eten ;)

red room

Legacy Member
Kid_C zei:
Misschien op straat, maar voor zover ik weet was er in 2006 niets op de weide.
Jawel ik heb zitten kijken op de weide met een 50 tal engelsen die heel sympa waren met hun vlaggen en eigen bekers met de engelse vlag op waar ze dan lekker biertjes trakteerden en verbroederden (zoals de meesten op werchter) en een pak portugezen naar england-portugal. Op straat was er in iedere café, argentijnen, duitsers,nederlanders, fransen, zelfs australiers, enz.... op de weide stonden er twee redelijk grote schermen.

red room

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Of ze vragen 2.5 euro voor bv een pakje friet en ze verlagen den prijzen(yeah right) of ze vragen 5 euro(er los over gaan)?:unsure:

Prijs van tickets is goed en is zever wie erover klaagt dat het te duur is. Voor een uur en een half concert op een redelijke plaats in de ab ofzo betaal je ook vlug 50 euro. In werchter 45 euro voor een hele dag bands en unieke sfeer.

De drank, tjah. 2,5 euro of 3 euro voor een pint uit nen beker die dan nog verlaagd is in alcohol, is een pure SCHANDE! Het eten aan sommige stands is ook belachelijk duur.

grinshu

Legacy Member
red room zei:
Prijs van tickets is goed en is zever wie erover klaagt dat het te duur is. Voor een uur en een half concert op een redelijke plaats in de ab ofzo betaal je ook vlug 50 euro. In werchter 45 euro voor een hele dag bands en unieke sfeer.

De drank, tjah. 2,5 euro of 3 euro voor een pint uit nen beker die dan nog verlaagd is in alcohol, is een pure SCHANDE! Het eten aan sommige stands is ook belachelijk duur.

45 euro voor 1 dag ????

Dubbelpunt

Legacy Member
red room zei:
De drank, tjah. 2,5 euro of 3 euro voor een pint uit nen beker die dan nog verlaagd is in alcohol, is een pure SCHANDE!

verlaagd in Alcohol? hoe doe je dat?

Anoniem04

Legacy Member
red room zei:
Ja, kweet wel. Maar muse en faithless vragen zijn zo cliché als het maar kan. + beide groepen zijn niet meer zo succesvol als 4 tot 8 jaar geleden. Maar zijn zeker niet slecht. Maar toen ik die namen zag, was het van. Tjah, seen that done that already a few times. Is weinig origineel. Liever meer namen met verrassing en originaliteit zoals skunk anansie, channel zero, en nog een paar.

Muse beleeft op dit moment hun grootste succes met hun laatste album, waar haal je dat nu ineens weer van :confused:

Lobmans

Legacy Member
Webber zei:
ik snap het niet hoor, stel dat het maes is, dan zit er in die maes op werchter toch evenveel alcohol als een maes op café?

Op Werchter is het sowieso Jupiler ;)

En euhm, nog nooit gehoord van verschillende alcoholpercentages? Er bestaan ook pilsen met een lager alcoholpercentage hoor...

Dubbelpunt

Legacy Member
awel ma dan is het op Werchter toch geen Jupiler met een lager alcoholgehalte dan normaal?? :doh:

Drew

Legacy Member
Webber zei:
ik snap het niet hoor, stel dat het maes is, dan zit er in die maes op werchter toch evenveel alcohol als een maes op café?
Nee, da's speciaal gebrouwen bier met minder alcohol in om teveel zatte walen te verkomen. (En wie drinkt er nu Maes :puke:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan