Lobmans
Legacy Member
sluysen zei:iemand die weet of er eigenlijk nog veel namen bij zullen komen? ik vermoed van niet..
en mss nog een stomme vraag, ik ga een combi ticket kopen, maar ben nog niet 100% zeker als ik van de donderdag kan gaan.. Ik ga wss geen gezever krijgen als ik bv vrijdag binnen wil gaan met mijn combi? (zelfde voor trein)
Tuurlijk is dat geen probleem, zelfs al zou ge pas op zondagavond om 20u voor de eerste keer binnen gaan met uw combi. Zij hebben hun geld, het zal hen dus niet boeien wanneer gij uw ticket gebruikt he

En ivm namen: Er komen wellicht nog zo'n 15-20 namen bij.
twas eerder voor dat treinticket dat er in zit zogezegd datk aan het denken was. maar dat moet idd ook alle dagen te gebruiken zijn 


)