Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Nee, da's speciaal gebrouwen bier met minder alcohol in om teveel zatte walen te verkomen. (En wie drinkt er nu Maes :puke:)

Nieuwe Maes is lekker man ;)

Of festivalbier minder alcohol bevat, weet ik niet, maar het is alleszins geen gewoon bier (lees: slechter). De Stella was niet te drinken met naar Jupiler over te schakelen is het verbeterd.

Bosvos

Legacy Member
natuurlijk is bier op festivals niet te drinken...
Ze schenken het in plastieken bekers en meestal staan die pinten al minstens een kwartier op die toog in de warmte...

chaplain1223

Legacy Member
red room zei:
Ja, kweet wel. Maar muse en faithless vragen zijn zo cliché als het maar kan. + beide groepen zijn niet meer zo succesvol als 4 tot 8 jaar geleden. Maar zijn zeker niet slecht. Maar toen ik die namen zag, was het van. Tjah, seen that done that already a few times. Is weinig origineel. Liever meer namen met verrassing en originaliteit zoals skunk anansie, channel zero, en nog een paar.

Maar toch ga ik, de sfeer is uniek en is de ideale start van de zomerperiode.

Channel zero komt toch naar Rock Werchter ?

shiftyke

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
En er gaan al lang geruchten dat Skunk Anansie ook komt

Skunk Anansie was één van de eerste namen die bevestigd werd lol...

Wat Red Room bedoelt is dat hij originelere namen wil zoals SA en CZ.

Anoniem04

Legacy Member
straathond zei:
Assassin spelen ze tegenwoordig niet meer, bliss ook niet zo vaak meer. Al de rest van de opgenoemde nummers wel, inclusief het rondspinnen met gitaar op Plug in Baby en in Antwerpen een heerlijk theatrale knieslide tijdens New Born.

Starlight is trouwens echt zo een nummer dat zichzelf overstijgt live, das echt een splinterbom on stage.

Als je iemand ziet facepalmen wanneer ze Feeling Good spelen ipv Bliss of Micro Cuts, dan ben ik dat.

Baats

Legacy Member
Ik ken ze niet, sorry. Kan je misschien enkele bekende of hun beste liedjes linken ? ;)

vloet

Legacy Member
Net eens gekeken naar de prijzen en de namen en tot het besluit gekomen dat ik nog maar eens een werchter ga overslaan lol.

Ik dacht, ik ga speciaal op donderdag naar Werchter om Muse te zien. Maar alleen als die dag echt nog een hoop andere interessante namen biedt. Dat is voor mij persoonlijk niet het geval.

en @ straathond: no offence, maar ik wordt steeds misselijk als ik zie hoe iedereen volledig uit z'n dak gaat op Starlight :p Dat nummer is zowat de slechtste representatie van wat voor band Muse is imo.

Carrotman

Legacy Member
Als ge de namen vergelijkt met die van Main Square Festival is bijna alles het zelfde. Nu ook Coheed And Cambria dus waarschijnlijk mogen we deze ook verwachten:
Black Eyed Peas (hopelijk niet!)
Jamiroquai,
Ben Harper
David Guetta
Vampire Weekend
Yeasayer
Julian Casablancas
Pony Pony Run Run

Bosvos

Legacy Member
Carrotman zei:
Als ge de namen vergelijkt met die van Main Square Festival is bijna alles het zelfde. Nu ook Coheed And Cambria dus waarschijnlijk mogen we deze ook verwachten:
Black Eyed Peas (hopelijk niet!)
Jamiroquai,
Ben Harper
David Guetta
Vampire Weekend
Yeasayer
Julian Casablancas
Pony Pony Run Run

daar zit eerlijkgezegd geen enkele interessante naam tussen imo...

boeffel: ge hebt gelijk! :D

REDNIK

Legacy Member
uit da lijstje zou ik graag vampire weekend, jamiroquai en pony pony run run op werchter zien verschijnen!

Tempest.Be

Legacy Member
Julian Casablancas mag ook wel komen anders van mij zenne :o. Het liefst met The Strokes aangezien die in de zomer ook paar festivallekes doen, maar zijn solo album zelf was ook nog wel cava ^^.

En waarom niet dan meteen als surprise act tijdens zijn optreden, Hot Rod om dan samen Boombox te zingen :D. (de kerel die in Hot Rod meespeelt maar nu zo zingt in het hiphop parodie groepke "The Lonely Island)

-Steve-

Legacy Member
Tempest.Be zei:
Julian Casablancas mag ook wel komen anders van mij zenne :o. Het liefst met The Strokes aangezien die in de zomer ook paar festivallekes doen, maar zijn solo album zelf was ook nog wel cava ^^.

En waarom niet dan meteen als surprise act tijdens zijn optreden, Hot Rod om dan samen Boombox te zingen :D. (de kerel die in Hot Rod meespeelt maar nu zo zingt in het hiphop parodie groepke "The Lonely Island)

ANDY! :D

Fuck ja, Boombox is geniaal. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan