Unpro
Legacy Member
Idd tijdens pkp en werchter was het toch wat overdreven warm vorig jaar, maarja liever dat dan regenstraathond zei:eeeuhm, echt nie man!!!
vorig jaar was het gemiddeld 35 graden en dat was echt overdreven. Van slapen kwam er nauwelijks iets in huis omdat uw tent tegen 7 uur 30 al een bakoven was.


warm

