Archief - Rock Werchter 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unpro

Legacy Member
straathond zei:
eeeuhm, echt nie man!!!

vorig jaar was het gemiddeld 35 graden en dat was echt overdreven. Van slapen kwam er nauwelijks iets in huis omdat uw tent tegen 7 uur 30 al een bakoven was.
Idd tijdens pkp en werchter was het toch wat overdreven warm vorig jaar, maarja liever dat dan regen :p

Dubbelpunt

Legacy Member
dat zal wel zijn, werchter in combinatie met een vakantiegevoel ^^
ps: empire of the sun, buiten hun éne hit, man man wat zijn die slecht :sleep:

Tranco

Legacy Member
hoe zit het eigelijk met the van jets? die zouden van mij ook wel mogen komen

freekydude

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
A2 is de beste camping voor schaduw :p aan de rechterkant is daar een rij bomen en als ge daar zijt als de camping open gaat hebde schaduw tot 11u als je helemaal aan de rand kan liggen. ik heb daar verdacht zalig geslapen vorig jaar :D

Langs de andere kant pissen mensen daar tegen de boomkes, dus stinkt het daar enorm..
En idd, pkp, die 39 graden was alles behalve tof. Kheb daar 6 liter water gedronken die dag... Was gewoon WOW :drool: warm

de hamster

Legacy Member
ok, stukje muziek van Martin Solveig in de Werchterreclame.

ik zou het zien zitten, zeker in plaats van Guetta.

Solveig kan ik tenminste hebben, poppy, maar dan zonder plat te zijn.

Dubbelpunt

Legacy Member
freekydude zei:
Langs de andere kant pissen mensen daar tegen de boomkes, dus stinkt het daar enorm..
En idd, pkp, die 39 graden was alles behalve tof. Kheb daar 6 liter water gedronken die dag... Was gewoon WOW :drool: warm

over pissen gesproken, ben ik nu de enige die het een rot systeem vind?
ik sta graag in het midden van de weide, maar als ik dan bier drink moet ik toch om het half uur gaan pissen (of toch om de 45min), en dan moet ik altijd door al dat volk door... dat is écht een lange weg hoor :sleep:

als reactie waren er dan ook die verleden jaar gewoon tegen dat middenstuk begonnen te pissen, maar ja, dat durf ik dan niet :$

Lobmans

Legacy Member
Webber zei:
over pissen gesproken, ben ik nu de enige die het een rot systeem vind?
ik sta graag in het midden van de weide, maar als ik dan bier drink moet ik toch om het half uur gaan pissen (of toch om de 45min), en dan moet ik altijd door al dat volk door... dat is écht een lange weg hoor :sleep:

als reactie waren er dan ook die verleden jaar gewoon tegen dat middenstuk begonnen te pissen, maar ja, dat durf ik dan niet :$

Tja wat wilt ge dan dat er verandert aan het systeem? Ze kunnen toch moeilijk wc's midden op de wei plaatsen he...

shiftyke

Legacy Member
Je kan toch moeilijk toiletten in de massa zetten, dat weet je als je in de grote massa wilt staan.... :rofl:

Dubbelpunt

Legacy Member
er bestaan toch van die plastieken dinges waar je zo met 4 kunt staan? als je er zo een paar plaatst... :confused:

BleKKie

Legacy Member
Webber zei:
er bestaan toch van die plastieken dinges waar je zo met 4 kunt staan? als je er zo een paar plaatst... :confused:

Mja, staat daar eens bij, dat loopt dan over, begint te stinken ...

Dubbelpunt

Legacy Member
totaal mee akkoord, maar nogmaals, verleden jaar begon alleman gewoon te pissen tegen dat middenstuk,
de vraag is dan natuurlijk wat de beste oplossing is...

Lobmans

Legacy Member
Webber zei:
totaal mee akkoord, maar nogmaals, verleden jaar begon alleman gewoon te pissen tegen dat middenstuk,
de vraag is dan natuurlijk wat de beste oplossing is...

De beste oplossing zou zijn dat zulke marginalen eens wat manieren leren...

Kid_C

Legacy Member
Webber zei:
totaal mee akkoord, maar nogmaals, verleden jaar begon alleman gewoon te pissen tegen dat middenstuk,
de vraag is dan natuurlijk wat de beste oplossing is...

Huidige oplossing is de beste om de druk van het publiek te controleren, anders kom je met serieuze botstende stromen van mensen.

superxero

Legacy Member
Ik heb vorig jaar ontdekt dat achteraan staan met een paar pinten bij de hand tijdens de supergroepen zo slecht nog niet is, zolang ge maar zelf met u maten de ambiance maakt.

Liever bij bv. Metallica genieten van de muziek dan te moeten happen naar lucht op de eerste rij. Al denk ik wel dat ik Rammstein dit jaar ook eerst van dicht wil ervaren.

sluysen

Legacy Member
stond bij metallica ook achteraan, tgaat nog steeds om de muziek.

wil bij rammstein ook wel vooraan staan maar heb geen zin om constant trekken en duwen te krijgen van zo van die kleerkasten van duitsters enzo :p

mss ergens vooraan opzij staan dan :p

shiftyke

Legacy Member
superxero zei:
Ik heb vorig jaar ontdekt dat achteraan staan met een paar pinten bij de hand tijdens de supergroepen zo slecht nog niet is, zolang ge maar zelf met u maten de ambiance maakt.

De afgelopen 2/3 jaar staan wij altijd tussen dat bonnekeskraam in het middenstuk en die bomenrij. Altijd sfeer. Vooraan staan heeft amper een meerwaarde.

superxero

Legacy Member
het enige wat ik achteraan mis is het enorme groepsgevoel en dat meespringen enzo. Maar als je zelf al wat met een groep bent is dat meer dan ok. Maar als ik dan met één iemand meer achteraan sta bij een groep die ik erg goed vind maar de compagnion niet, en je staat daar wat alleen te springen.. dan is het voor mij ook verknald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan