Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Er zijn toch wat liedjes gedraaid van hem. Ik herinner me nu Coldplay, bois noize, 2manyDJ's, Black eyed peas, er zullen er nog wel geweest zijn é.

mja kleinstukje bij BEP maar, 2manydj's ben ik vergeten om een vreemde reden :woohoo::unsure:

ja BN heb ik niet gezien omdak bij 2MDJ stond e :p

conquerpoy_123 zei:
Mocht geen closer beeld nemen van hem, maxium tot aan zijn heup, frontstage was ook offimit, en foto's mogen ook niet.

:doh:

Anoniem15

Legacy Member
paarsbloed zei:
Nog mensen die B0 trouwens veel minder goed vonden dan vorig jaar?

En deze nacht was wel nog heftig, veel gezopen en nachtjen door gedaan, en om 6 uur tentje leeggehaald en vertrokken.

Wij lagen ook op B0, aan dieje rode container int begin van den bos.

Lospeed

Legacy Member
Metallica voorste rij(en) en ne maat van me eef den armband van Hetfield XD
2manydj's, kings of leon, kaiser chiefs, nin, pendulum :love:, prodigy, coldplay enz...
te moeilijk om 1 uit te kiezen na metallica :)

camping was redelijk stikken, we hadden wel nog wa schaduw me 4-5 bomen die rond ons tenten stonden (B1, we waren wat te laat voor B0 :sad:). En vanacht beetje oorlogske me de B0 zoals ze zeiden (was eerste keer werchter, dus wisten et niet))

demon326

Legacy Member
Voor die gene dan Metallica volledig willen beluisteren is er nog goed nieuws :D, iemand heeft heel het optreden op youtube gezet. Maar ik heb alles verzameld en bij ons erop gezet, spijtig is de kwaliteit, maar dit is beter dan niets :unsure:

felixdraait

Legacy Member
Iemand die op de B0 zat ook zaterdagnacht dieje zatte kerel op den dijk gezien die constant Highway to Hell zong (rond een uur of 6-7 's morgens denkek)? Hij is vervolgens van den dijk kleine 3m naar beneden gestuikt om op een tent te vallen waar nog 2 meiskes inlagen. Gigantisch marginaal, maar iedereen stond daar bijna in zijn broek te pissen van't lachen.

Goeie werchter gehad hier.

cassie821

Legacy Member
Rock Werchter Report '09

Day one

Eagles Of Death Metal : lekker es uit de bol gaan na een dagje sleuren aan je rugzakken enz
kvond het wel redelijk goe . Hij had zelf zijn mommy en zoon mee :')

Lily Allen : ja vond ik maar niets het enige goeie aan haar was haar redelijk sexy lingerie setje

Fleet Foxes : nog redelijk goe alhoewel ik de groep totaal niet kende

Placebo : had ik veel meer van verwacht , ze speelde goed maar toch niet om er echt van te genieten

Oasis : FUCKING GENIAAL :)

The Prodigy : ne lekkere bass in je oor wat moet je nog meer hebben ( kstond tegenover de redelijke grote boxen ) bijna alles kunnen meezingen . Wel redelijk veel mensen die weg gebracht werden :P

Day Two :

Just Jack : gezellig in het zonnetje genieten van Just Jack echt tof en nog goeie teksten enzo

White Lies : vond ik maar niks ( mijn excuses voor de fans )

Amy Macdonald : op verzoek van mijn maat die mee was amy gaan zien vond ik maar niks geen sfeer enz.

Elbow : Imo één van de betere groepen die ik heb gezien op werchter echt zalig !!

Bloc Party : Ik vond ze op pukkelpop beter :P Hun nieuw nummer One More Chance trok op de zak ze ging meer de house tour op :s

The Killers : Na 30 min geduwt , geplet geweest kon ik dan eindelijk binnen bij The Killers en twas de moeite waard echt zalig

Coldplay : Met trots kan ik u zeggen dat dit wel af was ik stond dus bij het kleine podiumke wat wel zeer wijs was echt zalig . Wel jammer dat hij ff de tekst kwijt was bij ' 42 ' en yellow een beetje op de zak trok

Day three :

Triggerfinger : die blijven gewoon goed !!

Social Distortion : zalige groep gans van voren gestaan juist geen drumstick kunnen vangen maar 't was zalig , ik kende enkel story of my life maar hun andere nummers zijn vet goe !

Rodrigo Y Gabriela : was wel vet gitaargeweld

Limp Bizkit : vond ik wel goe op een afstandje gevolgd om het geweld te vermijden

Mogwai : vond ik echt zalig stond gans voorraan met mijn Jim Morrison Is Death tshirtje echt goe !!

Katy Perry : vond ik maar niets het gevecht om de gay strawberry en dan cherry stick my ass jah !

KoL : wel vet ik stond achter wrs een die hard fan ( twas ne wijf ) stond ze de hele tijd te dansen en haar boezem op en neer maar jummy xD

Boys Noize en 2manydj's : los gehn !!

Day Four :

Metro Station : Suck Station right !

Mastodon : goe op een afstand gevolgd

Seasick Steve : Die man is geniaaal !! Kverlang al naar leffingeleuren dan komt hij ook ! Echt zalig !

The Mars Volta : gelukkig op de camping gevolgd toen iedereen nat werd zat ik lekker droog in mijn tent te waterpijpen :')

BeP : gay , dom , debiel , waste of money

Kaiser Chiefs : vond ik nog redelijk goe

NiN : FUCKING GENIAAAALL ( huge fan ) wel jammer dat ik mijn camera niet bij had om hurt op te nemen :'(

Metallica : lekker dichtbij gevolgd vond ik nog goe maar niet tot het einde bekeken ik had nog 10 drankbonnen en jah die moesten op é

Conclusie

Het beste: NiN
Het meest verrassende: Elbow
Het grootste gemis: Royksopp
Beste cover : Billie Jean van coldplay
Het slechtste: Metro Station
Meest nutteloze plaats om te zijn: toen het regende / de modderpoel tijdens metallica

Het was mijn eerste werchter en kvond het geslaagd !

Eoz

Legacy Member
Beste optreden: 2manydj's, helaas heb ik het voor een groot deel van op een afstand moeten meemaken.
#2: The prodigy. Dat neerzitten en opspringen was kickass.
Daarnaast ook nog Metallica, Mars Volta in de regen, Rodrigo y Gabriela, Pendulum, Coldplay zeer goed.
Oasis en Limp Bizkit zijn imo totaal overroepen. Not to mention Nick Cave die gewoon ronduit slecht is.

Anoniem15

Legacy Member
Zijn er hier nog die Lady Gaga meegepikt hebben? Ik wou ze toch eens bezig zien en schoof dus aan in een stampvolle marquee.

Verschoot ervan dat da mens wel effectief noten kan zingen, maar 't was wel meer show dan wat anders.

paarsbloed

Legacy Member
Eoz zei:
Oasis en Limp Bizkit zijn imo totaal overroepen. Not to mention Nick Cave die gewoon ronduit slecht is.
:bow:
Ik zat te wachten op Kings of Leon, amai die kerel was slecht. En in elke krant staat die als de beste weergegeven.

shiftyke

Legacy Member
gelukkig was NIN ubergeniaal zodat het gemis van royksopp niet zo erg is !

btw wat is de functie van diene witte van the prodigy, want die deed precies geen kloppe :p

Inspector Monkfish

Legacy Member
Sunreezr zei:
Zijn er hier nog die Lady Gaga meegepikt hebben? Ik wou ze toch eens bezig zien en schoof dus aan in een stampvolle marquee.

Verschoot ervan dat da mens wel effectief noten kan zingen, maar 't was wel meer show dan wat anders.

Jah. Ik vond het zeker niet slecht, maar haar showstoppers (om van outfit te veranderen) horen niet thuis op een festival. Dat is zowat mijn grootste kritiek op haar show.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan