Conqie
Legacy Member
RaGeR zei:
Mocht geen closer beeld nemen van hem, maxium tot aan zijn heup, frontstage was ook offimit, en foto's mogen ook niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaGeR zei:
paarsbloed zei:Er zijn toch wat liedjes gedraaid van hem. Ik herinner me nu Coldplay, bois noize, 2manyDJ's, Black eyed peas, er zullen er nog wel geweest zijn é.



conquerpoy_123 zei:Mocht geen closer beeld nemen van hem, maxium tot aan zijn heup, frontstage was ook offimit, en foto's mogen ook niet.
paarsbloed zei:Nog mensen die B0 trouwens veel minder goed vonden dan vorig jaar?
En deze nacht was wel nog heftig, veel gezopen en nachtjen door gedaan, en om 6 uur tentje leeggehaald en vertrokken.
conquerpoy_123 zei:Mocht geen closer beeld nemen van hem, maxium tot aan zijn heup, frontstage was ook offimit, en foto's mogen ook niet.
RaGeR zei:Reden?
, prodigy, coldplay enz...
ad
. En vanacht beetje oorlogske me de B0 zoals ze zeiden (was eerste keer werchter, dus wisten et niet))Reflectus zei:Iemand kritiek over de Black Eyed Peas?
Fergie zag er mij wel sletterig uit.

paarsbloed zei:Oorlog B0-B1?
felixdraait zei:Elk jaar.



Hun nieuw nummer One More Chance trok op de zak ze ging meer de house tour op
Eoz zei:Oasis en Limp Bizkit zijn imo totaal overroepen. Not to mention Nick Cave die gewoon ronduit slecht is.

Sunreezr zei:Zijn er hier nog die Lady Gaga meegepikt hebben? Ik wou ze toch eens bezig zien en schoof dus aan in een stampvolle marquee.
Verschoot ervan dat da mens wel effectief noten kan zingen, maar 't was wel meer show dan wat anders.
Royskopp was wel neig goed!shiftyke zei:gelukkig was NIN ubergeniaal zodat het gemis van royksopp niet zo erg is !