Brick Top
Legacy Member
conquerpoy_123 zei:Juist ernaast, assistent
Moet gij dan 'de kabel' bedienen? Of is dat nog iets anders? Want dat lijkt mij wel een vrij moeilijk jobke eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
conquerpoy_123 zei:Juist ernaast, assistent
conquerpoy_123 zei:Juist ernaast, assistent
, ik stond heel de dag aan de rechterkant als festival bezoeker dan wel 


Ja, dat kan stom klinkenBrick Top zei:Moet gij dan 'de kabel' bedienen? Of is dat nog iets anders? Want dat lijkt mij wel een vrij moeilijk jobke eerlijk gezegd.
, maar toch is het enorm noodzakelijk.rechtsbenny zei:welke kant? links of rechts?, ik stond heel de dag aan de rechterkant als festival bezoeker dan wel
![]()

, toen is iedereen der praktisch opgesprongen en was de aardbei kapot
ad:
conquerpoy_123 zei:rechts![]()
... En idd, bij metallica kon ge als "hulpje" enkel maar met uw vingers draaien en wat de flesjes water bekijken, want meer kon ge niet 
.benny zei:Dan heb ik uw al zo goed als heel de dag aan het werk gezien... En idd, bij metallica kon ge als "hulpje" enkel maar met uw vingers draaien en wat de flesjes water bekijken, want meer kon ge niet
![]()


'kzat toen op't podium helemaal in elkaar gedoken en echt liters afgezweet ofzo, dat was er echt over..Iemand geweest naar Pendulum btw? Ik stond daar ongeveer in het midden en kon het niet meer uithouden van de hitte, heb dan moeten plooien .


conquerpoy_123 zei:en natuurlijk kijken é![]()

bram4815162342 zei:Ricky Wilson is wel ferm vermagerd zu!
Twas top!

paarsbloed zei:Wij hadden de beste plaatsen op B0 ever! Net in het begin van den bos, zo goed als altijd schaduw en om 11 uur was de temperatuur in mijn tent nog frisjes. Wat was ik blij dat we ons daar gezet hadden !
benny zei:Dat wel, maar ge moet het toch serieus warm hebben gehad met al die pyro![]()
, dus direct goe verschotenReflectus zei:Wablief?
Ik zat helemaal op het einde van de camping, in de buurt van zo'n grote lamp+generator. Elke ochtend om 8 uur was de temperatuur in m'n tent al ondraaglijk en onmogelijk om in te slapen. Die donderdag constant zitten water drinken en quasi tegelijk zitten uitzweten.
