Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Juist ernaast, assistent

Moet gij dan 'de kabel' bedienen? Of is dat nog iets anders? Want dat lijkt mij wel een vrij moeilijk jobke eerlijk gezegd.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jongens limp bizkit was toch wel goed vond ik ze. Volk kwam goed los tot aan de PA toren.

paarsbloed

Legacy Member
Kwetnie ja, khad er meer van verwacht eigelijk.
Wat vonden jullie van White lies btw?

Inspector Monkfish

Legacy Member
The Prodigy is voor mij het beste optreden van deze editie. Ik ben verdomd blij dat ik vooraan stond. Ik was soms even bang voor mijn bril, maar er is niks gebeurd waardoor het een fantastische ervaring was :)

Daarnaast heb ik me geweldig geamuseerd bij de optredens van Arsenal, Seasick Steve en Rodrigo y Gabriella. Hun muziek is simpelweg schitterend.

And last but not least, Lily Allen en Katy Perry hebben me ook meer dan aangenaam verrast. :p

Conqie

Legacy Member
Brick Top zei:
Moet gij dan 'de kabel' bedienen? Of is dat nog iets anders? Want dat lijkt mij wel een vrij moeilijk jobke eerlijk gezegd.
Ja, dat kan stom klinken :p, maar toch is het enorm noodzakelijk.
Op momenten zoals bij Metallica waar we niet op het podium zelf mochten rondlopen is dat inderdaad vrij passief en draai ik maar een klein beetje mee of verzet ik het statief.
Bij andere groepen loop ik mee, geef ik aan en zorg ik ervoor dat niemand over diene kabel valt en bent ge een beetje de extra ogen van de cameraman, als er iets gaat gebeuren, of als hij er ergens tegen gaat lopen.

Als er iets mis ga dan kan ik ook weg en naar de regie lopen, zodat de cameraman dat niet allemaal zelf moet doen.


benny zei:
welke kant? links of rechts? :p, ik stond heel de dag aan de rechterkant als festival bezoeker dan wel :)
rechts :p


Bij Katy perry zijn toch wel wat onnozele kindjes met die aardbeien ze, percé mee willen weglopen.
'kheb er nog 1 midden in't publiek tegengehouden en haar hand vastgepakt tot ze het terug omhoog smeet :p, toen is iedereen der praktisch opgesprongen en was de aardbei kapot :sad:

En aan de cameraman vroeg ze btw wat "dick" was in het nederlands, en hij zei "piemel" maar ze had het niet goed begrepen :p

Jense777

Legacy Member
Arsenal, kende er geen enkel liedje van, en Coldplay hebben mij het best vermaakt. Op de 2de plaatsen Metallica, Kate Perry en Limp Bizkit. Van The Killers en Kings of Leon had ik zacht gezegd meer verwacht...

Conqie

Legacy Member
Kings of Leon was inderdaad way te passief, wat Black eyed peas en Jeugd van tegenwoordig dan weer super maakte. Ook al was dat niet men muziek

demon326

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:

Dan heb ik uw al zo goed als heel de dag aan het werk gezien :unsure:... En idd, bij metallica kon ge als "hulpje" enkel maar met uw vingers draaien en wat de flesjes water bekijken, want meer kon ge niet :p

Reflectus

Legacy Member
Wat een geweldige 4 dagen waren me dat!

Absolute toppers waren Coldplay en Metallica! De sfeer was geweldig!
*denkt spontaan terug op het 'viva la vida' refrein*
De Kaiser Chiefs, White Lies en Bloc Party hebben me ook aangenaam verrast!

Kings of Leon daarentegen wat teleurstellend imo.

Al bij al was het wel super, buiten die hitte dan, die vooral in de ochtend soms ondraaglijk was. Donderdag 40°C :|. Een geluk bij een ongeluk, ik zat op camping B0 en helemaal achteraan had je open weide waar er een frisse wind was en er schaduw was door de bomen!

Iemand geweest naar Pendulum btw? Ik stond daar ongeveer in het midden en kon het niet meer uithouden van de hitte, heb dan moeten plooien :( .

Conqie

Legacy Member
benny zei:
Dan heb ik uw al zo goed als heel de dag aan het werk gezien :unsure:... En idd, bij metallica kon ge als "hulpje" enkel maar met uw vingers draaien en wat de flesjes water bekijken, want meer kon ge niet :p

en natuurlijk kijken é :D
Ik zou vragen bent gij die met dat lang haar, maar veel wijzer zou ik ni worden :p

Iemand geweest naar Pendulum btw? Ik stond daar ongeveer in het midden en kon het niet meer uithouden van de hitte, heb dan moeten plooien .
'kzat toen op't podium helemaal in elkaar gedoken en echt liters afgezweet ofzo, dat was er echt over..



Btw, dat papier bij 2manydj's! :love:

paarsbloed

Legacy Member
Wij hadden de beste plaatsen op B0 ever! Net in het begin van den bos, zo goed als altijd schaduw en om 11 uur was de temperatuur in mijn tent nog frisjes. Wat was ik blij dat we ons daar gezet hadden !

NeoCracer

Legacy Member
bram4815162342 zei:
Ricky Wilson is wel ferm vermagerd zu!

Twas top!

Die zag er echt slecht uit eigenlijk... :p
Ik heb die in januari in de AB gezien, toen zag hij er gezonder uit.
Hij was precies gedrogeerd.

cassie821

Legacy Member
Ik sta op 2 foto's van op de frontpages van de werchter site woohoo :')

Reflectus

Legacy Member
paarsbloed zei:
Wij hadden de beste plaatsen op B0 ever! Net in het begin van den bos, zo goed als altijd schaduw en om 11 uur was de temperatuur in mijn tent nog frisjes. Wat was ik blij dat we ons daar gezet hadden !

Wablief?
Ik zat helemaal op het einde van de camping, in de buurt van zo'n grote lamp+generator. Elke ochtend om 8 uur was de temperatuur in m'n tent al ondraaglijk en onmogelijk om in te slapen. Die donderdag constant zitten water drinken en quasi tegelijk zitten uitzweten.

Conqie

Legacy Member
benny zei:
Dat wel, maar ge moet het toch serieus warm hebben gehad met al die pyro:unsure:

We kregen te horen dat het bij het vijfde lied, One ging komen.
Maar dat begon al voor da lied :p, dus direct goe verschoten

Die pyro maakte het echt wel ffkes spannend, niemand kwam ons vertellen hoe of wat er ging gebeuren, maar twas echt chiq gedaan.
Spijtig dat niet meer groepen zo iets doen ^^.


BTW niemand iets specifiek opgevallen aan het beeld van de zanger van "The Killers"?

paarsbloed

Legacy Member
Reflectus zei:
Wablief?
Ik zat helemaal op het einde van de camping, in de buurt van zo'n grote lamp+generator. Elke ochtend om 8 uur was de temperatuur in m'n tent al ondraaglijk en onmogelijk om in te slapen. Die donderdag constant zitten water drinken en quasi tegelijk zitten uitzweten.

Must suck, ik sliep elken dag tot 11 uur of half 12 en zelf geen druppeltje zweet te bespeuren, dat met het feit dat ik nochtans een zweter ben. Een tip naar volgend jaar, slaap in den bos. Ik denk dat moesten we de hele dag neerzitten we misschien 1 uur zon op ons hadden, maar met onze partytent werd dit ook vakkundig opgelost:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan