Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
paarsbloed zei:
Wij hadden de beste plaatsen op B0 ever! Net in het begin van den bos, zo goed als altijd schaduw en om 11 uur was de temperatuur in mijn tent nog frisjes. Wat was ik blij dat we ons daar gezet hadden !

Wij zijn niet meer op de B0 geraakt. In de plaats daarvan zaten we op de A0 waar ook een bosje was. De temperaturen waren draaglijk tot 12 a 1 uur :)

shiftyke

Legacy Member
alé het was weer belachelijk goed!

+++ Oasis, NIN, Metallica, 2many dj's
++ Coldplay, Kings of Leon, Placebo, Jeugd van tegen woordig
+ Bloc Party, The Mars Volta

--- de klootzak die mijn benen verbrand heeft met zijne brandende plastieke zak!!!
-- Limp Bizkit omdat ik ze gemist heb :(

paarsbloed

Legacy Member
Nog mensen die B0 trouwens veel minder goed vonden dan vorig jaar?

En deze nacht was wel nog heftig, veel gezopen en nachtjen door gedaan, en om 6 uur tentje leeggehaald en vertrokken.

Reflectus

Legacy Member
paarsbloed zei:
Must suck, ik sliep elken dag tot 11 uur of half 12 en zelf geen druppeltje zweet te bespeuren, dat met het feit dat ik nochtans een zweter ben. Een tip naar volgend jaar, slaap in den bos. Ik denk dat moesten we de hele dag neerzitten we misschien 1 uur zon op ons hadden, maar met onze partytent werd dit ook vakkundig opgelost:D

Dat waren we ook van plan, maar iedereen had natuurlijk al zijn tent opgezet in dat bos ^^. Maar heb dit jaar veel dingen opgemerkt dat ik volgend jaar niet meer mag vergeten zoals een luchtmatras (miserabel geslapen xD), klein stoeltje, brikken water voor op de wei bv.
Hoeveel geld zou al die verkochtte drank trouwens niet opgebracht hebben met dat warm weer van de voorbije dagen :o.

*edit*
paarsbloed zei:
Nog mensen die B0 trouwens veel minder goed vonden dan vorig jaar?

Geen idee hoe het vorig jaar was, maar vond het idd aan de stille (saaiere) kant.

grinshu

Legacy Member
metallica en oasis waren awesome

jammer dat het zo rustig was waar ik stond, ik stond zelfs vrij dicht vanvoor

Ik moet wel zeggen dat rock werchter op organisatie vlak echt zwaar suckt
- campingtickets omruilen duurde meer dan een uur
- binnengeraken op de eerste dag duurde meer dan een uur
- weggeraken na bvb coldplay duurde ook afschuwelijk lang, hoewel dit meer is omdat enkele morons het niet beter vonden dan hun terraske op straat te zetten :/

die dingen waren op graspop vond ik wel veel beter , hoewel der natuurlijk aanzienlijk minder volk is op graspop. Toch iets waar ze mogen aan werken

grinshu

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Jongens limp bizkit was toch wel goed vond ik ze. Volk kwam goed los tot aan de PA toren.

idd, limp bizkit vond ik ook super

oh en ik vergeet den belangrijksten :D seasick steve, haha geweldig optreden :p

TheKju

Legacy Member
Eerste keer werchter voor mij en het was zalig.
The Prodigy was imo het beste, man ik heb gewoon het volledige uur meegezongen :p. Ik ben niet echt ne metallica fan maar ik moet zeggen dat hun optreden echt zalig was (half weg het optreden kwam dieje lady linn langs ons staan. Da was nog wel een sympathieke). Voor de rest waren Limp bizkit, NIN en Oasis heel goed. 2manydj's vond ik eigenlijk maar zwak :( en Katy Perry was gewoon slecht.

Wij zatten btw op camping b2, direct aan de ingang. Daar stonden wat bomen waardoor de zon eigenlijk nooit op de tenten scheen. dus de temperatuur viel nog wel mee.
anyways hopelijk volgend jaar weer.

Reflectus

Legacy Member
grinshu zei:
binnengeraken op de eerste dag duurde meer dan een uur

Wij zijn wat vroeger achter ons bandje gegaan zodat we om 4 uur gemakkelijk konden binnenwandelen, weg van menigte die nog hun ticket maar hadden.

grinshu zei:
weggeraken na bvb coldplay duurde ook afschuwelijk lang, hoewel dit meer is omdat enkele morons het niet beter vonden dan hun terraske op straat te zetten :/

Daar kun je op zich niet veel aan doen. Bij mij heeft het ook een uurtje geduurd voordat ik terug op de camping was.
Tip voor volgend jaar; je kunt een treintje maken é, en dan een liedje zingen, zo steek je de menigte vlug voorbij ^^.

joriske18

Legacy Member
De hitte was soms niet te doen, zeker op de camping. Wij lagen in het midden van de A1.

De toppers voor mij:
Placebo, Oasis, The Prodigy, Bloc Party, The Killers, Cold Play, Limp Bizkit, Franz Ferdinand, Kings Of Leon, 2manydjs, Kaeiser Chiefs & Metallica

Met limp bizkit, the prodigy & 2manydjs als absolute toppers

Tiim

Legacy Member
Jammer dat ik er niet kon bij zijn :'(

Limb Bizkit en The prodigy zagen er zo vet uit en 2many dj's :o
Youtube red mij ^^

Audiosleef

Legacy Member
grinshu zei:
idd, limp bizkit vond ik ook super

Man man wa was me da. Jeugdsentiment op zijn best. En met Take A Look around als iedereen moest gaan neerzitten :love:

+++ Limp Bizkit, Coldplay, Metallica
++ Pendulum, Bloc Party
+ Oasis, Placebo, jeugd van tegenwoordig, 2 many DJ's, The Killers

Zaligste moment voor mij was toen Chris Martin Billie Jean op de piano speelde en toen heel de weide die "Hiiiiiii" meedeed. Wat een kippenvel moment ! :love:

TeOtWaWkI

Legacy Member
Nooit graag Coldplay gehoord maar damn wat een optreden,zonder twijfel het hoogte punt van het weekend
Dat en den ene minuut in de zon zitten en de volgden van kop tot teen doorweekt zijn
Ja we hebben nergens kunnen schuilen en zodoende de volle laag gehad

Reflectus

Legacy Member
Iemand kritiek over de Black Eyed Peas?
Fergie zag er mij wel sletterig uit.

shiftyke

Legacy Member
ik heb veel te weinig MJ gehoord ja!! Coldplay merci :p

BEP was ronduit slecht, ben dan maar droge kleren gaan aan doen en naar de Doghouse geweest!

paarsbloed

Legacy Member
shiftyke zei:
ik heb veel te weinig MJ gehoord ja!! Coldplay merci :p

Er zijn toch wat liedjes gedraaid van hem. Ik herinner me nu Coldplay, bois noize, 2manyDJ's, Black eyed peas, er zullen er nog wel geweest zijn é.

Inspector Monkfish

Legacy Member
paarsbloed zei:
Er zijn toch wat liedjes gedraaid van hem. Ik herinner me nu Coldplay, bois noize, 2manyDJ's, Black eyed peas, er zullen er nog wel geweest zijn é.

De mannen van Discobar Galaxie in de Joe Piler saloon :)

Dat was ook dikke fun. Jammer dat ze er telkens na een uur mee moesten stoppen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan