Inspector Monkfish
Legacy Member
paarsbloed zei:Wij hadden de beste plaatsen op B0 ever! Net in het begin van den bos, zo goed als altijd schaduw en om 11 uur was de temperatuur in mijn tent nog frisjes. Wat was ik blij dat we ons daar gezet hadden !
Wij zijn niet meer op de B0 geraakt. In de plaats daarvan zaten we op de A0 waar ook een bosje was. De temperaturen waren draaglijk tot 12 a 1 uur


.

Sing the dog house song 