Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TCmatic zei:Iemand toevallig een plectrum op overschot? Had er graag 1 gehad maar heb geen kunnen bemachtigen.

Thin Liz zei:Wel: ze laten maar een bepaald aantal mensen vanvoor staan. Er is dus een perimeter dat afgebakend is. Na elk optreden reken ze dat ongeveer 3000 man gaat verschuiven, dwz 'weggaat' naar een ander optreden of gewoon wat gaat rondhangen. Tijdens de optredens zelf mag je niet in die perimeter komen, zelfs al komt er 100 man terug. Je hebt dus enkel de kans na een optreden om erin te komen. Je schuift liefst al aan op voorhand. Zo heb ik een half uur voordat de Black Eyed Peas zouden stoppen al staan aanschuiven om vooraan te mogen staan.
Sommigen vinden het cr*p, maar het helpt om niet geplet te worden vooraan![]()
Brick Top zei:Die freaks die daar bijna voor op de vuist gaan, gaan dat wss niet aan u geven omdat ge het zo vriendelijk vraagt.![]()
Ben bereid om kleine financiële tegenprestatie te leveren.Thin Liz zei:Wel: ze laten maar een bepaald aantal mensen vanvoor staan. Er is dus een perimeter dat afgebakend is. Na elk optreden reken ze dat ongeveer 3000 man gaat verschuiven, dwz 'weggaat' naar een ander optreden of gewoon wat gaat rondhangen. Tijdens de optredens zelf mag je niet in die perimeter komen, zelfs al komt er 100 man terug. Je hebt dus enkel de kans na een optreden om erin te komen. Je schuift liefst al aan op voorhand. Zo heb ik een half uur voordat de Black Eyed Peas zouden stoppen al staan aanschuiven om vooraan te mogen staan.
Sommigen vinden het cr*p, maar het helpt om niet geplet te worden vooraan![]()

kdacht; "tiens, is dat seasick steve niet?"
zalige kerel
, Nick Cave & The Bad Seeds, Eagles of Death Metal, The Streets... en Metallica, hoewel ik van Metallica slechts de helft gezien heb en redelijk zat was hehePred zei:en djiezes dieje Metro Station, wat voor bucht was me dat, zelden zoiets slechts gehoord
edraket zei:Limp Bizkit was wtfpwnage dude. Puur jeugdsentiment voor mij
conquerpoy_123 zei:'twas gewoonweg fantastisch, Metallica van op een halve meter kunnen volgen op sommige momenten, deed wel ff pijn aan de ogen toen dat vuurwerk ontplofte![]()

paarsbloed zei:Limp bizkit was toch echt zwak?ad:

benny zei:als Cameraman ofzo?![]()