Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TCmatic

Legacy Member
Heb Metallica nu al voor de 4e keer gezien en dit was echt wel de beste keer!
Inderdaad Blackened als opener :applause:
En Of wolf and man :bow:

Iemand toevallig een plectrum op overschot? Had er graag 1 gehad maar heb geen kunnen bemachtigen.

cassie821

Legacy Member
Ik heb oorschade door the prodigy :'(
Sebiets mijn report es posten

Bertold

Legacy Member
Net terug ! Het grote report komt straks maar alvast: Coldplay was abnormaal fantastisch schitterend :love:

Brick Top

Legacy Member
TCmatic zei:
Iemand toevallig een plectrum op overschot? Had er graag 1 gehad maar heb geen kunnen bemachtigen.

Die freaks die daar bijna voor op de vuist gaan, gaan dat wss niet aan u geven omdat ge het zo vriendelijk vraagt. :p

Karre

Legacy Member
Thin Liz zei:
Wel: ze laten maar een bepaald aantal mensen vanvoor staan. Er is dus een perimeter dat afgebakend is. Na elk optreden reken ze dat ongeveer 3000 man gaat verschuiven, dwz 'weggaat' naar een ander optreden of gewoon wat gaat rondhangen. Tijdens de optredens zelf mag je niet in die perimeter komen, zelfs al komt er 100 man terug. Je hebt dus enkel de kans na een optreden om erin te komen. Je schuift liefst al aan op voorhand. Zo heb ik een half uur voordat de Black Eyed Peas zouden stoppen al staan aanschuiven om vooraan te mogen staan.

Sommigen vinden het cr*p, maar het helpt om niet geplet te worden vooraan :)

Bij The Prodigy werd je er nochtans geplet hoor.

TCmatic

Legacy Member
Brick Top zei:
Die freaks die daar bijna voor op de vuist gaan, gaan dat wss niet aan u geven omdat ge het zo vriendelijk vraagt. :p

Ik kan maar proberen hé :p Ben bereid om kleine financiële tegenprestatie te leveren.

cassie821

Legacy Member
Thin Liz zei:
Wel: ze laten maar een bepaald aantal mensen vanvoor staan. Er is dus een perimeter dat afgebakend is. Na elk optreden reken ze dat ongeveer 3000 man gaat verschuiven, dwz 'weggaat' naar een ander optreden of gewoon wat gaat rondhangen. Tijdens de optredens zelf mag je niet in die perimeter komen, zelfs al komt er 100 man terug. Je hebt dus enkel de kans na een optreden om erin te komen. Je schuift liefst al aan op voorhand. Zo heb ik een half uur voordat de Black Eyed Peas zouden stoppen al staan aanschuiven om vooraan te mogen staan.

Sommigen vinden het cr*p, maar het helpt om niet geplet te worden vooraan :)

Inderdaad ik werd extreem geplet bij the killers en bij bep . En dan kut hollanders die zingen van voren naar achteren van links naar rechts xD

Syntec

Legacy Member
precies iets gemist dit jaar :( , gelukkig al paar set gevonden van meerdere groepen.PM als je nodig hebt :)

paarsbloed

Legacy Member
Den deze is er bij Franz Ferdinand, Nick Cave en Kings of Leon een 6-tal keer in beeld gekomen :cool:

shairi

Legacy Member
Ik ben ook net terug van werchter, mijn eerste maar zeker niet mijn laatste :D

paarsbloed

Legacy Member
Kheb btw ook een big smile tijdens kings of leon gehad. Bij use somebody was ik spontaan beginnen wenen, superraar maar ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden. Ik voel een tik op mijn schouder en een meisje geeft me uit het niets een knuffel, deed toen echt wel deugd :)

Pred

Legacy Member
zondagmiddag voor de optredens was ik wat over de wei aant wandelen toen ik ne ouwe met een grijze baard en een overall en een john deere petje op de wei zag zitten, moederziel alleen :) kdacht; "tiens, is dat seasick steve niet?"
die zat daar moederziel alleen rustig te zitten :) zalige kerel

verder genoten van Oasis, The Mars Volta, Mastodon, Limp Bizkit :D, Nick Cave & The Bad Seeds, Eagles of Death Metal, The Streets... en Metallica, hoewel ik van Metallica slechts de helft gezien heb en redelijk zat was hehe

en djiezes dieje Metro Station, wat voor bucht was me dat, zelden zoiets slechts gehoord

Conqie

Legacy Member
'twas gewoonweg fantastisch, Metallica van op een halve meter kunnen volgen op sommige momenten, deed wel ff pijn aan de ogen toen dat vuurwerk ontplofte :p

demon326

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
'twas gewoonweg fantastisch, Metallica van op een halve meter kunnen volgen op sommige momenten, deed wel ff pijn aan de ogen toen dat vuurwerk ontplofte :p

als Cameraman ofzo? :unsure:

Brick Top

Legacy Member
paarsbloed zei:
Limp bizkit was toch echt zwak?:sad:

Ik heb toch ook al gehoord dat het een dik feestje was. Mijn neef bijvoorbeeld zei dat ie er echt van was verschoten, en die heeft echt ne schijthekel aan Limp Bizkit denk ik.

Op TV leek het publiek anders ook wel serieus los te gaan. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan