Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chimmy

Legacy Member
Kirk toch, speel eerst de solo's in uw nummers op volledige snelheid, en pronk daarna wat met guitar doodles:naughty:

Implar

Legacy Member
Chimmy zei:
Kirk toch, speel eerst de solo's in uw nummers op volledige snelheid, en pronk daarna wat met guitar doodles:naughty:

Zelfde doodle als een half jaar geleden in Canada (heb een bootleg).

Anyway, waarom hoor ik het direct als James 1 noot mist (intro Day) maar als Lars iets mist hoor ik da bijna nooit...

mojo jojo

Legacy Member
kbeklaag mij het wel 'n beetje da'k nie ben geweest dit jaar maja, 'k heb veel centjes verdient de laatste dagen en das ook wel een leuk gevoel zkr :p

Skoran

Legacy Member
Yngwie zei:
Ik mis eens een optreden en dan spelen ze dyers eve :(

Ik deel uw pijn, ik ben niet naar pukkelpop geweest vorig jaar omdat ik niet veel verwachtte van de setlist, spelen ze damage inc :(

Implar

Legacy Member
lem zei:
Luister mee met de stream :)

Idd, master, MASTER!

Ik vond Day niet zo super eigenlijk, tamelijk veel fouten.

PS: Mods, we hebben hier echt een headbang emoticon nodig

lem

Legacy Member
Implar zei:
Idd, master, MASTER!

Ik vond Day niet zo super eigenlijk, tamelijk veel fouten.

PS: Mods, we hebben hier echt een headbang emoticon nodig

Tis laat, ook voor Kirk :p

Implar

Legacy Member
lem zei:
Tis laat, ook voor Kirk :p

En voor James en Lars blijkbaar ook :p

Van Rob nog geen fouten gehoord, maar ik hoor die bass ook niet altijd even goe

Ahja, toch al een zalige setlist & klinkt energiek!

EDIT: Skoran, je hebt gelijk, Lars kan amper mee :p

Skoran

Legacy Member
Holy fuck hoe cool klinkt dyers eve live *slaat zichzelf voor de kop dat hij niet daar is*

lem

Legacy Member
Bass kunde idd ni zuiver genoeg horen, en drum fouten merk ik ni al te goe op, wss omdat ik me teveel fixeer op het gitaarwerk :p

stomme vraag: dat machinegun geluid dat je hoort bij One en bij The day that never comes, is dat bass?

Implar

Legacy Member
Skoran zei:
Holy fuck hoe cool klinkt dyers eve live *slaat zichzelf voor de kop dat hij niet daar is*

Kan je eerst diene Explorer geven voor je jezelf doodslaat? Dan moet ik die zelf niet meer kopen volgend jaar :p

lem zei:
Bass kunde idd ni zuiver genoeg horen, en drum fouten merk ik ni al te goe op, wss omdat ik me teveel fixeer op het gitaarwerk :p

stomme vraag: dat machinegun geluid dat je hoort bij One en bij The day that never comes, is dat bass?

Bij One is het vuurwerk + tape, bij Day wss tape

lem

Legacy Member
Implar zei:
Kan je eerst diene Explorer geven voor je jezelf doodslaat? Dan moet ik die zelf niet meer kopen volgend jaar :p



Bij One is het vuurwerk + tape, bij Day wss tape

neenee, keb het niet over een 'echt' machinegun geluid, ma een instrumenteel geluid dat machinegun-achtig overkomt ^^

edit: hebde Day That Never Comes op pc staan? Wel het geluid dat je hoort naast de drums aan 5min5 sec tot 5min20 sec, is da geluid da komt uit ne bassguit?

Skoran

Legacy Member
Implar zei:
Kan je eerst diene Explorer geven voor je jezelf doodslaat? Dan moet ik die zelf niet meer kopen volgend jaar :p

Ik zei niet doodslaan, gwn slaan :p

En van mijn explorer blijft ge af, heeft mij genoeg gekost :D

Implar

Legacy Member
Skoran zei:
Ik zei niet doodslaan, gwn slaan :p

En van mijn explorer blijft ge af, heeft mij genoeg gekost :D

In de 600 euro zeker?
Je mag je Amp trouwens ook geven, ik heb daar maar de 15W versie van :p

Skoran

Legacy Member
Implar zei:
In de 600 euro zeker?
Je mag je Amp trouwens ook geven, ik heb daar maar de 15W versie van :p

Ik heb die 3 jaar geleden gekocht, toen kostte die nog 800 + 150 euro voor mn koffer :p
IK denk atm trouwens "Ik ga 70 euro betalen om Metallica te zien want die hebben dat ene coole nummer: nothing else matters". Beschrijft zowat helft van publiek int sportpaleis :p

Implar

Legacy Member
Skoran zei:
Ik heb die 3 jaar geleden gekocht, toen kostte die nog 800 + 150 euro voor mn koffer :p
IK denk atm trouwens "Ik ga 70 euro betalen om Metallica te zien want die hebben dat ene coole nummer: nothing else matters". Beschrijft zowat helft van publiek int sportpaleis :p

Ik moet dringend eens iemand vinden om mee naar concerten te gaan :sad:
In September wss naar Velo Rock hier in Oostende (Tankard als main) als ik mijn vriendin meekrijg....

lem

Legacy Member
hebde Day That Never Comes op pc staan? Wel het geluid dat je hoort naast de drums aan 5min5 sec tot 5min20 sec, is da bass?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan