Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lem zei:hebde Day That Never Comes op pc staan? Wel het geluid dat je hoort naast de drums aan 5min5 sec tot 5min20 sec, is da bass?

Chimmy zei:Ik krijg superveel zin om gitaar te spelen, maar daar ist wa laat voor![]()

lem zei:neenee, keb het niet over een 'echt' machinegun geluid, ma een instrumenteel geluid dat machinegun-achtig overkomt ^^
edit: hebde Day That Never Comes op pc staan? Wel het geluid dat je hoort naast de drums aan 5min5 sec tot 5min20 sec, is da geluid da komt uit ne bassguit?

. Een half uurtje voor ze zouden stoppen dan maar gaan aanschuiven om vanvoor te kunnen staan. Rond halfzeven-zeven uur mochten we dan binnen. Na bijna een sandwichke te zijn geweest kwam ik vanvoor te staan tussen een hele boel Kaiser Chiefs-fans. Eindelijk het eerste hoogtepunt: de Kaiser Chiefs. Ze deden wat ze moesten: de boel op stelten zetten. Niets op aan te merken, een top-optreden.
, alleen Nothing Els Matters en Enter sandman vond ik wat minder gespeeld dan 2 jaar terug. 

Mr.Anderson zei:Metallica was zot!



Thin Liz zei:Wel: ze laten maar een bepaald aantal mensen vanvoor staan. Er is dus een perimeter dat afgebakend is. Na elk optreden reken ze dat ongeveer 3000 man gaat verschuiven, dwz 'weggaat' naar een ander optreden of gewoon wat gaat rondhangen. Tijdens de optredens zelf mag je niet in die perimeter komen, zelfs al komt er 100 man terug. Je hebt dus enkel de kans na een optreden om erin te komen. Je schuift liefst al aan op voorhand. Zo heb ik een half uur voordat de Black Eyed Peas zouden stoppen al staan aanschuiven om vooraan te mogen staan.
Sommigen vinden het cr*p, maar het helpt om niet geplet te worden vooraan![]()