Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Furon zei:
Van Placebo toonden ze 1 song, van The Prodigy was het enkel het laatste stuk van 'Smack My Bitch Up' (als het publiek zich moest bukken voor de climax). Geen idee of Pendulum al geweest is, ik denk van niet.

Hopelijk heeft iemand dat op YouTube gezet want omwille die rot bus te halen heb ik de helft van The Prodigy moeten missen. Pendulum heb ik zelfs niet gezien aangezien Placebo natuurlijk de voorrang kreeg en ik daar veel te goed stond. Volgende keer ga ik toch wel voor de volle vier dagen zodat ik niet eerder dan weg moet omwille de bussen.

Implar

Legacy Member
Chimmy zei:
Dyers eve nog? Zalig! Welk zou "Lits" zijn? Hit the lights?

Damn, ik ben niet meer de fanboy die ik vroeger was, maar dit doet nog altijd iets met mij :) Wou dat ik er toch bij was...

Yup, Metallica encore is meestel Hit the Lights en Seek & Destrrrrrrroy

(of zoals Jason ooit zong: Searchiiiiing, Seek & *geeft mic aan Jason* wrararagra :D)

EDIT: Dit dus

Skoran

Legacy Member
Chimmy zei:
Dyers eve nog? Zalig! Welk zou "Lits" zijn? Hit the lights?

Damn, ik ben niet meer de fanboy die ik vroeger was, maar dit doet nog altijd iets met mij :) Wou dat ik er toch bij was...

Ja das Hit the lights. Zalig dat ze dat nog live spelen :D

Elvis P

Legacy Member

Implar

Legacy Member
Aarsvliegje zei:
Hahah, kijk eventjes naar canvas en 't is Kate Perry.
Ze staat in 't midden van publiek en ze krijgt bier over haar :lol:
En dan haar reactie: 'That's rude!' :rofl:

Setlist

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom ik hier met beide handen in de lucht soms zit mee te headbangen (voor zover dat gaat met een koptelefoon)?:lol:

Skoran

Legacy Member
Implar zei:
Setlist

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom ik hier met beide handen in de lucht soms zit mee te headbangen (voor zover dat gaat met een koptelefoon)?:lol:

Ik gooi hier ook regelmatig de horns de lucht in :D. Kvind het nu echt spijtig dat ik er niet bij ben :p.
Headbangen gaat totaal niet met deze koptelefoon lol :lol:

lem

Legacy Member
tjid voor het beste nummer van het nieuwe album nu; The Day That Never Comes :love:

Furon

Legacy Member
Aarsvliegje zei:
Echt benieuwd hoeveel volk der bij Milk Inc staat :p

All Areas (allareas) on Twitter

Opvallend veel minder volk voor de Main Stage in vergelijking met de voorbije dagen. Milk Inc meer dan terecht op #rw09

Milk Inc. bouwt een groot feest in de Pyramid Marquee. "De tent zit niet alleen helemaal vol, ook het plein achter de tent is volledig gevuld met mensen die uit de bol gaan", meldt Sam De Bruyn van Studio Brussel.
--------------
Skoran zei:
Hoe komt iedereen hier toch aan die playlists :p

De Twitter van AllAreas (StuBru).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan