Chimmy
Legacy Member
Furon zei:
Dyers eve nog? Zalig! Welk zou "Lits" zijn? Hit the lights?
Damn, ik ben niet meer de fanboy die ik vroeger was, maar dit doet nog altijd iets met mij
Wou dat ik er toch bij was...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:
Wou dat ik er toch bij was...Furon zei:Van Placebo toonden ze 1 song, van The Prodigy was het enkel het laatste stuk van 'Smack My Bitch Up' (als het publiek zich moest bukken voor de climax). Geen idee of Pendulum al geweest is, ik denk van niet.
Chimmy zei:Dyers eve nog? Zalig! Welk zou "Lits" zijn? Hit the lights?
Damn, ik ben niet meer de fanboy die ik vroeger was, maar dit doet nog altijd iets met mijWou dat ik er toch bij was...
)Chimmy zei:Dyers eve nog? Zalig! Welk zou "Lits" zijn? Hit the lights?
Damn, ik ben niet meer de fanboy die ik vroeger was, maar dit doet nog altijd iets met mijWou dat ik er toch bij was...

YouTube - The Prodigy - Smack My Bitch Up Live At Rock Werchter 2009 - Explosion!Careless zei:Hopelijk heeft iemand dat op YouTube gezet want omwille die rot bus te halen heb ik de helft van The Prodigy moeten missen. Pendulum heb ik zelfs niet gezien aangezien Placebo natuurlijk de voorrang kreeg en ik daar veel te goed stond. Volgende keer ga ik toch wel voor de volle vier dagen zodat ik niet eerder dan weg moet omwille de bussen.
Aarsvliegje zei:Hahah, kijk eventjes naar canvas en 't is Kate Perry.
Ze staat in 't midden van publiek en ze krijgt bier over haar
En dan haar reactie: 'That's rude!'![]()

Aarsvliegje zei:Denk dat je gemist bent met quoten![]()

Implar zei:Setlist
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom ik hier met beide handen in de lucht soms zit mee te headbangen (voor zover dat gaat met een koptelefoon)?![]()
. Kvind het nu echt spijtig dat ik er niet bij ben
.
Elvis P zei:
ad:Aarsvliegje zei:Echt benieuwd hoeveel volk der bij Milk Inc staat![]()
All Areas (allareas) on Twitter
Opvallend veel minder volk voor de Main Stage in vergelijking met de voorbije dagen. Milk Inc meer dan terecht op #rw09
--------------Milk Inc. bouwt een groot feest in de Pyramid Marquee. "De tent zit niet alleen helemaal vol, ook het plein achter de tent is volledig gevuld met mensen die uit de bol gaan", meldt Sam De Bruyn van Studio Brussel.
Skoran zei:Hoe komt iedereen hier toch aan die playlists![]()