Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
John Doe zei:Hij speelt die solo altijd zo live. Is al sinds '91 omdat ze het nummer te lang vinden om live te spelen. Enfin, als het dat is dat ik denk dat jullie bedoelen.

lem zei:nee we bedoelen da ni
we hadden over het feit dat ge goed kon horen dat hij bepaalde noten miste tijdens de meest intensieve solo van het liedje

Implar zei:Tijdens One nu heeft hij er toch ook al een paar gemist, ah, wat zijn we toch kritisch
(For the record, ik vind Metallica super, dus ik wil hier niet zeggen dat ze sucken omdat Kirk een aantal noten mist die ik zelf niet eens kan spelen)
nuja wa wilde ook, als ge de snelheid van die hun liedjes bekijkt, nobody is perfect.exo zei:Bwoah das kwestie van vraag en aanbod en de 90's zijn terug helemaal in en daar speelt hij op in.
Wel slim gezien dat hij op een gegeven moment bij een bepaald liedje zijn micro in de lucht stak, om het publiek te laten meezingen, maar tegelijkertijd er een computerstemmetje had ingezwierd, voor het geval het toch niet moest werken.
Kijk de mensen zijn uiteindelijk niet verplicht om naar Milk Inc. te gaan en ze kunnen evengoed naar Metallica gaan kijken, als ze dan liever naar daar zouden gaan om bier te gooien moet je Milk Inc. niet uitlachen maar eigenlijk gewoon de mensen die naar een groep gaan kijken die ze slecht vinden om bier naartoe te gooien en tegelijkertijd een 'wereldband' missen.
Careless zei:Is Placebo, The Prodigy en Pendulum eigenlijk al op Canvas geweest?
Careless zei:Is Placebo, The Prodigy en Pendulum eigenlijk al op Canvas geweest?
captain dead zei:Pendulum niet de rest wel. Hebben ze nu eigenlijk beelden van het optreven van 2 many dj's laten zien?
lem zei:tzelfde hier ^^
en keb der nu ook wss echt specifiek op gelet omdak da es gelezen heb dat den Kirk ni altijd even zuiver isnuja wa wilde ook, als ge de snelheid van die hun liedjes bekijkt, nobody is perfect.
. Ik vraag mij af hoe dyers eve gaat klinkencaptain dead zei:Kijk ik vind milc ik best nog wel goed voor op te feesten maar het is toch toffer met hun eigen nummers eh?
