Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
2many DJ's wat aant afgeven op Tiga? :p

Was wel een lekker lieke da ik daar hoorde in da fragmentje van Tiga, iemand idee hoe da noemde?

lem

Legacy Member
John Doe zei:
Hij speelt die solo altijd zo live. Is al sinds '91 omdat ze het nummer te lang vinden om live te spelen. Enfin, als het dat is dat ik denk dat jullie bedoelen.


nee we bedoelen da ni :)

we hadden over het feit dat ge goed kon horen dat hij bepaalde noten miste tijdens de meest intensieve solo van het liedje

Karre

Legacy Member
Steek al die handjes in de lucht! :rofl:

En ik vind het maar flauw, op facebook zo afspreken om bier naar hun kop te zwieren en nu doen ze het niet.

Implar

Legacy Member
lem zei:
nee we bedoelen da ni :)

we hadden over het feit dat ge goed kon horen dat hij bepaalde noten miste tijdens de meest intensieve solo van het liedje

Tijdens One nu heeft hij er toch ook al een paar gemist, ah, wat zijn we toch kritisch :p
(For the record, ik vind Metallica super, dus ik wil hier niet zeggen dat ze sucken omdat Kirk een aantal noten mist die ik zelf niet eens kan spelen)

lem

Legacy Member
Implar zei:
Tijdens One nu heeft hij er toch ook al een paar gemist, ah, wat zijn we toch kritisch :p
(For the record, ik vind Metallica super, dus ik wil hier niet zeggen dat ze sucken omdat Kirk een aantal noten mist die ik zelf niet eens kan spelen)


tzelfde hier ^^

en keb der nu ook wss echt specifiek op gelet omdak da es gelezen heb dat den Kirk ni altijd even zuiver is :D nuja wa wilde ook, als ge de snelheid van die hun liedjes bekijkt, nobody is perfect.

exo

Legacy Member
Bwoah das kwestie van vraag en aanbod en de 90's zijn terug helemaal in en daar speelt hij op in.
Wel slim gezien dat hij op een gegeven moment bij een bepaald liedje zijn micro in de lucht stak, om het publiek te laten meezingen, maar tegelijkertijd er een computerstemmetje had ingezwierd, voor het geval het toch niet moest werken.
Kijk de mensen zijn uiteindelijk niet verplicht om naar Milk Inc. te gaan en ze kunnen evengoed naar Metallica gaan kijken, als ze dan liever naar daar zouden gaan om bier te gooien moet je Milk Inc. niet uitlachen maar eigenlijk gewoon de mensen die naar een groep gaan kijken die ze slecht vinden om bier naartoe te gooien en tegelijkertijd een 'wereldband' missen.

Kapitein

Legacy Member
exo zei:
Bwoah das kwestie van vraag en aanbod en de 90's zijn terug helemaal in en daar speelt hij op in.
Wel slim gezien dat hij op een gegeven moment bij een bepaald liedje zijn micro in de lucht stak, om het publiek te laten meezingen, maar tegelijkertijd er een computerstemmetje had ingezwierd, voor het geval het toch niet moest werken.
Kijk de mensen zijn uiteindelijk niet verplicht om naar Milk Inc. te gaan en ze kunnen evengoed naar Metallica gaan kijken, als ze dan liever naar daar zouden gaan om bier te gooien moet je Milk Inc. niet uitlachen maar eigenlijk gewoon de mensen die naar een groep gaan kijken die ze slecht vinden om bier naartoe te gooien en tegelijkertijd een 'wereldband' missen.

Kijk ik vind milc ik best nog wel goed voor op te feesten maar het is toch toffer met hun eigen nummers eh?

Furon

Legacy Member
Careless zei:
Is Placebo, The Prodigy en Pendulum eigenlijk al op Canvas geweest?

Van Placebo toonden ze 1 song, van The Prodigy was het enkel het laatste stuk van 'Smack My Bitch Up' (als het publiek zich moest bukken voor de climax). Geen idee of Pendulum al geweest is, ik denk van niet.

Kapitein

Legacy Member
Careless zei:
Is Placebo, The Prodigy en Pendulum eigenlijk al op Canvas geweest?

Pendulum niet de rest wel. Hebben ze nu eigenlijk beelden van het optreven van 2 many dj's laten zien?

Furon

Legacy Member
captain dead zei:
Pendulum niet de rest wel. Hebben ze nu eigenlijk beelden van het optreven van 2 many dj's laten zien?

Enkel Phantom Pt 2 (Soulwax Nite version), en die duurde nog geen minuut ofzo.

Skoran

Legacy Member
lem zei:
tzelfde hier ^^

en keb der nu ook wss echt specifiek op gelet omdak da es gelezen heb dat den Kirk ni altijd even zuiver is :D nuja wa wilde ook, als ge de snelheid van die hun liedjes bekijkt, nobody is perfect.

Let maar eens op Lars zn drum, die mist 10x zoveel als kirk :p. Ik vraag mij af hoe dyers eve gaat klinken

exo

Legacy Member
captain dead zei:
Kijk ik vind milc ik best nog wel goed voor op te feesten maar het is toch toffer met hun eigen nummers eh?

True true, dat zal je me niet horen ontkennen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan