Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
paarsbloed zei:
Er zijn toch wat liedjes gedraaid van hem. Ik herinner me nu Coldplay, bois noize, 2manyDJ's, Black eyed peas, er zullen er nog wel geweest zijn é.

Rodrigo y Gabriela speelden ook even een kort stukje van MJ als ik me niet vergis.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zat ook op A2 maar dan zo als je binnenkwam rechts tegen die rij bomen. ik vond het een heel rustige camping eingelijk :) zaterdag na 2 many dj's is rond gegaan ma twas echt rustig op de camping ^^

-Steve-

Legacy Member
Na 2MDJS waren die kevers al lang weg natuurlijk. :p Het was rustig maar wel leuk. De laatste nacht was het allesbehalve rustig, kheb toen ook maar een nachtje doorgedaan. Ge ziet daar plots een partytent bewegen en een toerke rond de camping maken, dan lacht ge u wel nen bult eigenlijk. :D

Lobmans

Legacy Member
benny zei:
Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans :D:unsure:

Is het dan zo moeilijk om u gewoon wat open te stellen voor andere groepen/genres en wat proberen mee te doen?! Indien ik tussen het publiek ga staan, en zeker als het vooraan is, dan toon ik toch ook wat enthousiasme en ga ik niet gelijk een verdwaasde kip op de grond met m'n vingers zitten draaien. Het toont van weinig respect tov de groep die bezig is, én het is zonde voor de fans/liefhebbers die wél graag vanvoor willen staan maar wiens plaat nu dus ingenomen werd door de Metallica-fans.

paarsbloed

Legacy Member
Lobmans zei:
Is het dan zo moeilijk om u gewoon wat open te stellen voor andere groepen/genres en wat proberen mee te doen?! Indien ik tussen het publiek ga staan, en zeker als het vooraan is, dan toon ik toch ook wat enthousiasme en ga ik niet gelijk een verdwaasde kip op de grond met m'n vingers zitten draaien. Het toont van weinig respect tov de groep die bezig is, én het is zonde voor de fans/liefhebbers die wél graag vanvoor willen staan maar wiens plaat nu dus ingenomen werd door de Metallica-fans.

Ergens snap ik het wel, Metallicafans zitten nu niet echt te wachten op BEP hé :p
Maar ik moet wel toegeven, zet je er idd voor open. Toen ik zat te wachten op Blod Party speelde ook The Dave Matthews Band, ik kende ze niet maar ik vond het wel erg goed.

shiftyke

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ik vond het hele concert wel sterk, hard verschoten

Dat stukje Starway to heaven was ook serieus kippevel moment!

en hij leek op Jim, van Acording to Jim :D

marcel

Legacy Member
Skoran zei:
SLAYEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR :angry: :lol:
YouTube - Slayer - Angel of Death live



Tijdens Metallica zelf staat er ook altijd genoeg irritant volk dat absoluut moet zeiken waarom Metallica weeral op Werchter staat. Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien (ben dit jaar wel niet kunnen gaan :p).

die andere mensen hebben óók allemaal 75 euro betaalt om hun favoriete band "tegoei" te zien. maar op zondag kan dat dan niet...

Pred

Legacy Member
dave matthews band speelde toch een medley van stairway to heaven en all along the watchtower hé? Want ik had ergens een recensie gelezen en die zeiden alleen iets over all along the watchtower, ma niks over stairway. Verder riep op dat moment ene in mijn buurt iets over child in time van deep purple maar da heb ik er toch nie in gehoord :)

twas alleszins ne vette stairway/all along the watchtower versie! khad kippevel

Oliv112

Legacy Member
Dude87 zei:
welja eigenlijk wast wel grappig als ge zelf in de sfeer met die gasten zat :unsure: twas vollenbak leute en tsneuvelde precies allemaal automatisch :D

btw: wast uw partytent mss? :lol:

Ik ben een van de mannen die jullie uit de dranktent heeft gezet!
Fucking bende marginalen die ons gerief zit af te breken (ik heb het niet op u, tenzij je erbij hoorde natuurlijk)...

jensvv

Legacy Member
1. Coldplay, tevens grootste verrassing, had gevreesd dat het snel zou tegensteken, maar integendeel! Ook toch enkele keren kippenvel...

2. Nick Cave en zijn slecht zaad, geniaal en hard, had niet anders verwacht. Je zag wel dat er vrij weining volk was voor zijn optreden. Denk dat veel jongeren deze man gwn niet kennen. Jammer toch wel.

3. 2 many dj's, mja wat er van te zeggen, wat een feest! Maar die videoshow, WOW! Echt respect voor de Dewaele broers.

4. Triggerfinger, is een van mijn favo bands, en ze waren weer super in Werchter! Speelden zeer strak, al had ik ook graag hun "Mercy-cover" met Selah Sue nog eens gezien/gehoord.

5. Oasis, zalig concert, met die eigen en leuke sound. En ook de arrogantie haha, "You were good, but we were better:)"

6. Elbow
7. Bloc Party
8. Ghinzu

9. De Jeugd van Tegenwoordig; had ik graag op de main gezien met het mooie weer...

10. Prodigy/Franz Ferdinand, Prodigy was super, maar verloren hier veel plaatsen door die "My warriors" en nog enkele andere herhaling die echt elke 2 seconden terugkwamen. Stak echt wel tegen, anders stonden ze zeker in mijn top-5.

Krijgen mooie vermelding: Eagles of death metal, Laurent Garnier & Royksopp
Killers ook verschillende liedjes super, maar ik vond ze toch een te hoog vrouwenmuziek-gehalte vertonen...
En Kings of Leon vond ik toch wel te hoog op de affiche staan... Misschien binnen enkele jaren...

ANIMAL

Legacy Member
KOL was toch echt meer dan geweldig hè ...
En de vijf minuten die ik van Coldplay zag =) (over de draad geklommen, de wei op gewandeld, en TOCH NOG gepakt :( )

paarsbloed

Legacy Member
Vrienden van mij hebben dit jaar de chipszaktruc toegepast btw, met z'n 5en gratis binne !

paarsbloed

Legacy Member
Wel, 5 vrienden waren gewoon op de camping voor 4 dagen, met dat ze geen combibandje hadden. 1 vriendin haar bandje was veel te los en met de chipszak ging het zo los, daarna weer naar buiten en dat 5 keer. Dit duurt effe maar ze zijn toch stuk voor stuk binnengeraakt.

cassie821

Legacy Member
paarsbloed zei:
Wel, 5 vrienden waren gewoon op de camping voor 4 dagen, met dat ze geen combibandje hadden. 1 vriendin haar bandje was veel te los en met de chipszak ging het zo los, daarna weer naar buiten en dat 5 keer. Dit duurt effe maar ze zijn toch stuk voor stuk binnengeraakt.

Haha bedankt voor de tip volgend jaar ook es proberen xD:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan