Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
WeCKeR zei:
Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...

welja, de eerste 2 dagen heb ik er niet op gelet, maar vanaf zaterdag idd, ik lag redelijk veraf van de marquee (ter hoogte van de coca-cola stand) en ik verstond idd niets van wat katy perry zong.
Maar ik denk dat het eerder aan de wind lag.

mach1en zei:
Hoe was The prodigy ?

zalig gewoon :applause:

Reflectus

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
welja, de eerste 2 dagen heb ik er niet op gelet, maar vanaf zaterdag idd, ik lag redelijk veraf van de marquee (ter hoogte van de coca-cola stand) en ik verstond idd niets van wat katy perry zong.
Maar ik denk dat het eerder aan de wind lag.

Ik dacht precies hetzelfde.
Ik stond nog op de houten planken en het geluid van main stage overstemde die van de marqée tijdens Katy Perry.
Gelukkig niet te veel gemist daardoor want het optreden van haar was 'geen te vette'.

chief_tequila

Legacy Member
shiftyke zei:
voor mij een tegenvaller na een belachelijk goed Oasis concert!!

Oasis was goed... Prodigy was zot goed :D
Misschien ook omdat ik van Oasis wel een goed concert hoopte te krijgen, en dat was ook. Van The prodigy had ik het helemaal ni verwacht en was gewoon machtig, serieus gefeest! Al zei die gast het woord 'Warriors' wel te veel naar men goesting :D Maar bon, The prodigy staat in mijn top 5 van werchter :)


En idd, ik vond ook dat het geluid van main soms te hard stond. Tijdens Boys noize was het serieus storend dat je 2manydj's hoorde op het main!

TeOtWaWkI

Legacy Member
sniper_warrior zei:
En idd, ik vond ook dat het geluid van main soms te hard stond. Tijdens Boys noize was het serieus storend dat je 2manydj's hoorde op het main!

Ik ben van boys noize weggegaan omdat ze vanvoren weer van ohooohohhooo an het roepen waren ,is zo ergerlijk! Het overstemt zelf het optreden
Toch zo moeilijk niet om te genieten van een optreden? :unsure:

chief_tequila

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Ik ben van boys noize weggegaan omdat ze vanvoren weer van ohooohohhooo an het roepen waren ,is zo ergerlijk! Het overstemt zelf het optreden
Toch zo moeilijk niet om te genieten van een optreden? :unsure:

Volledig mee eens... wij zijn na een tijd ook naar het main getrokken!

Zedd Zorandar

Legacy Member
captain asshole zei:
"Fred, ik heb Durst" is mijn persoonlijke favoriet :p

ik heb ook wel goe gelachen met da bordje tijdens BEP, 'k weet ni wa er op de voorkant stond, maar zodra het in beeld kwam draaiden die da om "Fergie learn to sing" XD

Humfrie

Legacy Member
Toch wel veel gezien (ik ging voor de eerste keer 4 dagen): Eagles, Lily Allen, Placebo, Pendulum, The Prodigy, Elbow, Bloc Party, The Killers, Lady Gaga, Triggerfinger, Franz Ferdinand, Kings Of Leon , Boys Noize, Black Eyed Peas, Kaizer Chiefs, Röyksopp, Milk Inc. en een stukje Metallica.

Ik denk dat ik wel naar vrij veel ben gaan kijken eigenlijk persoonlijk vond ik alles wel goed behalve: Placebo, Elbow en Black Eyed Peas

Mijn persoonlijke 5 favorieten:

1) Pendulum (was echt zo geniaal!!)
2) Bloc Party
3) Boys Noize
4) Milk Inc
5) Lady Gaga

Ik heb me het meest geamuseerd in de Marquee dus, ik vond daar altijd een zalige sfeer, lekker druk, ambiance, ... Compleet losgaan eigenlijk :D

The Black Mamba

Legacy Member
shiftyke zei:
voor mij een tegenvaller na een belachelijk goed Oasis concert!!

Oasis: behoorlijk , niet super
The Prodigy: Wat een sfeer , wat een explosie bij smack my bitch up en wat een show :love: Geweldig ook hoe de weide (althans waar ik stond vooraan) nog verder deed met "I'm gonna send him to outer space , to find another race" toen dat ze al gestopt waren met spelen :p , kheb echt nog gans den avond met da zinneke in mijn hoofd gezeten en de avond heeft nog tot 7 uur geduurd :p

BleKKie

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
ik heb ook wel goe gelachen met da bordje tijdens BEP, 'k weet ni wa er op de voorkant stond, maar zodra het in beeld kwam draaiden die da om "Fergie learn to sing" XD

:lol: - eerst wat aandacht trekken en dan patat, in your face :D

JackM

Legacy Member
Dude87 zei:
en wie wasser allemaal mee op camping B0 met de man me de plaaster om dan gezamenlijk partytenten af te breken en wc's omver te duwen achter dat we uit de dranktent vlogen? :unsure: we waren me een stuk of 50 a 100 man :cool:

Aja, want iemand zen partytent afbreken is wel grappig é. Kzal es uw gewone tent in brand komen steken -_-

poefti

Legacy Member
paarsbloed zei:
Kwetnie ja, khad er meer van verwacht eigelijk.
Wat vonden jullie van White lies btw?
Samen met Oasis en Placebo beste optreden van de eerste drie dagen.
:applause:

poefti

Legacy Member
cassie821 zei:
Oasis : FUCKING GENIAAL :)

Bloc Party : ... Hun nieuw nummer One More Chance trok op de zak ze ging meer de house tour op :s

Beide stellingen: dikke ²
Alleen je stukje over White lies heb ik moeten deleten ;)

-Steve-

Legacy Member
Ik vond de optredens van Oasis en Metallica echt zalig, ik heb mij daar echt geamuseerd en ze verveelden me geen seconde.

Daarnaast was Coldplay de verrassing voor mij, kmoest niets van die mannen weten en ik vond die echt goed.

Bij Franz Ferdinand heb ik me ook kapot geammuseerd. Die hun muziek is zo zalig om op los te gaan, het was toen wel heel warm maar dat kon me niet veel schelen.

Verder vond ik DJVT, The Killers, Bloc Party, Placebo, Eagles of Death Metal (zalig begin van Werchter), The Kaiser Chiefs en Limp Bizkit ( :love: ) ook leuk.

+++ Oasis, Metallica, Franz Ferdinand
++ Coldplay, DJVT, Bloc Party, Limp Bizkit
+ The Killers, Placebo, Eagles of Death Metal, Kaiser Chiefs

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
kristofke_1 zei:
was het iemand trouwens opgevallen dat de "lichtman" in de regietent een zeer grote fan van NIN was? Dieje gast bewoog nog het felst van allemaal. Ik dacht dat hij nog met zijn hoofd tegen zijn regelaars ging botsen :p
Hoogstwaarschijnlijk een lichttechnieker die NIN zelf had meegebracht.
Grote groepen hebben meestal een lichtshow die op voorhand iet of wat is uitgedacht en soms zelfs tot in de puntjes is uitgedacht. Dan lijkt het mij ook logisch dat die hun eigen mensen bijhebben die weten wat er moet gebeuren.

cassie821

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Hoogstwaarschijnlijk een lichttechnieker die NIN zelf had meegebracht.
Grote groepen hebben meestal een lichtshow die op voorhand iet of wat is uitgedacht en soms zelfs tot in de puntjes is uitgedacht. Dan lijkt het mij ook logisch dat die hun eigen mensen bijhebben die weten wat er moet gebeuren.

Zouden die lichten iets te maken hebben met Light In The Sky tour?

Skyscraper

Legacy Member
Ik denk niet dat de lichttechnieker van nin zelf élke show (dus quasi elke dag maanden lang) zo meeflipt op de muziek.. die zal meer bezig zijn met de show optimaal te laten verlopen.
En nu is't idd de Wave Goodbye tour, hélemaal anders dan LITS (wat wel spijtig 's ..)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
cassie821 zei:
Zouden die lichten iets te maken hebben met Light In The Sky tour?
?
Lichten zijn een belangrijk deel van elk optreden of het nu een tour is die met licht te maken heeft of niet. Ik begrijp je punt zo niet goed?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan