shiftyke
Legacy Member
mach1en zei:Hoe was The prodigy ?
voor mij een tegenvaller na een belachelijk goed Oasis concert!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mach1en zei:Hoe was The prodigy ?
WeCKeR zei:Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...
mach1en zei:Hoe was The prodigy ?
BlackAngel86 zei:welja, de eerste 2 dagen heb ik er niet op gelet, maar vanaf zaterdag idd, ik lag redelijk veraf van de marquee (ter hoogte van de coca-cola stand) en ik verstond idd niets van wat katy perry zong.
Maar ik denk dat het eerder aan de wind lag.
shiftyke zei:voor mij een tegenvaller na een belachelijk goed Oasis concert!!

Maar bon, The prodigy staat in mijn top 5 van werchter 
sniper_warrior zei:En idd, ik vond ook dat het geluid van main soms te hard stond. Tijdens Boys noize was het serieus storend dat je 2manydj's hoorde op het main!

TeOtWaWkI zei:Ik ben van boys noize weggegaan omdat ze vanvoren weer van ohooohohhooo an het roepen waren ,is zo ergerlijk! Het overstemt zelf het optreden
Toch zo moeilijk niet om te genieten van een optreden?![]()
captain asshole zei:"Fred, ik heb Durst" is mijn persoonlijke favoriet![]()

shiftyke zei:voor mij een tegenvaller na een belachelijk goed Oasis concert!!
Geweldig ook hoe de weide (althans waar ik stond vooraan) nog verder deed met "I'm gonna send him to outer space , to find another race" toen dat ze al gestopt waren met spelen
, kheb echt nog gans den avond met da zinneke in mijn hoofd gezeten en de avond heeft nog tot 7 uur geduurd 
Zedd Zorandar zei:ik heb ook wel goe gelachen met da bordje tijdens BEP, 'k weet ni wa er op de voorkant stond, maar zodra het in beeld kwam draaiden die da om "Fergie learn to sing" XD
- eerst wat aandacht trekken en dan patat, in your face 
Dude87 zei:en wie wasser allemaal mee op camping B0 met de man me de plaaster om dan gezamenlijk partytenten af te breken en wc's omver te duwen achter dat we uit de dranktent vlogen?we waren me een stuk of 50 a 100 man
![]()
Samen met Oasis en Placebo beste optreden van de eerste drie dagen.paarsbloed zei:Kwetnie ja, khad er meer van verwacht eigelijk.
Wat vonden jullie van White lies btw?
cassie821 zei:Oasis : FUCKING GENIAAL
Bloc Party : ... Hun nieuw nummer One More Chance trok op de zak ze ging meer de house tour op![]()

) ook leuk.Hoogstwaarschijnlijk een lichttechnieker die NIN zelf had meegebracht.kristofke_1 zei:was het iemand trouwens opgevallen dat de "lichtman" in de regietent een zeer grote fan van NIN was? Dieje gast bewoog nog het felst van allemaal. Ik dacht dat hij nog met zijn hoofd tegen zijn regelaars ging botsen![]()
LoRdOfMaDnEs zei:Hoogstwaarschijnlijk een lichttechnieker die NIN zelf had meegebracht.
Grote groepen hebben meestal een lichtshow die op voorhand iet of wat is uitgedacht en soms zelfs tot in de puntjes is uitgedacht. Dan lijkt het mij ook logisch dat die hun eigen mensen bijhebben die weten wat er moet gebeuren.
cassie821 zei:Zouden die lichten iets te maken hebben met Light In The Sky tour?
STEFFEN zei:
?cassie821 zei:Zouden die lichten iets te maken hebben met Light In The Sky tour?