Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Hoe lang is die 2 many set ?
Wou echt graag 2 many dj's zien met hun screen, was echt zalig, heb het gisteren op tv gezien, en toen was het Phantom hoes, echt zeer nice gemaakt.

Riveragrumes

Legacy Member
Veel goei dinge gezien, gehoord, gevoeld, etc... Echt fascinerend da zo'n festival alt zo snel voorbij is

grinshu

Legacy Member
RaGeR zei:
Wat is dat nu voor bullshit? Dan is het toch waar wat ze zeggen dat de fans van Mettalica één van de meest associale zijn.

Lol,

Hij zegt "dat veel groepen ons niet interesseren" ... das toch logisch vind ik. Mijn bomma gaat ook bvb niet naar een slayer optreden gaan ..

Das gwn verschil in genres. Ik luister nog naar andere dingen dan enkel metal, sommige mensen luisteren voornamelijk naar metal dus is het logisch dat ze naar andere genres maar wat staan rond te zien

Pilatus

Legacy Member
coldplay was toch wel :love:, stond helemaal vanvoor links 2 meter vanwaar ze MJ coverden was echt:drool:

verder waren white lies, pendulum, bloc party!, killers!, kings of leon!, 2manydj's nog top

shiftyke

Legacy Member
bwahaha, wij stonden te feesten achter diene PA en bonnekeskraam en ik zie nu pas op tv dat er van die hoezen enzo waren tijdens 2MDJS :rofl:

benny zei:
Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans :D:unsure:

voila ge bevestigt het cliché, heel fijn voor andere mensen trouwens die misschien speciaal voor de BEP komen en dat staan er wat Metallica-fan dweis te doen,toppunt van associaliteit! feest toch gewoon wat mee zeker :s

joriske18

Legacy Member
Moet je al heel dan al heel den tijd vooraan staan? Wij gingen enkel met de optredens dat ons interesseren naar voor en dan geraakt wij ook nog tot aan de eerste rijen. Eventueel ga je één optreden op voorhand naar voor maar toch niet al heel de dag?

Coldplay was toch geweldig, ik zou het graag nog eens willen horen :)

Skoran

Legacy Member
grinshu zei:
Lol,

Hij zegt "dat veel groepen ons niet interesseren" ... das toch logisch vind ik. Mijn bomma gaat ook bvb niet naar een slayer optreden gaan ..

SLAYEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR :angry: :lol:
YouTube - Slayer - Angel of Death live

shiftyke zei:
voila ge bevestigt het cliché, heel fijn voor andere mensen trouwens die misschien speciaal voor de BEP komen en dat staan er wat Metallica-fan dweis te doen,toppunt van associaliteit! feest toch gewoon wat mee zeker :s

Tijdens Metallica zelf staat er ook altijd genoeg irritant volk dat absoluut moet zeiken waarom Metallica weeral op Werchter staat. Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien (ben dit jaar wel niet kunnen gaan :p).
En geloof mij: vanvoor (en zelfs meter of 50 van het podium) geraken bij een Metallica optreden is onmogelijk buiten als ge een paar uur vantevoren er al staat.

kristofke_1

Legacy Member
was het iemand trouwens opgevallen dat de "lichtman" in de regietent een zeer grote fan van NIN was? Dieje gast bewoog nog het felst van allemaal. Ik dacht dat hij nog met zijn hoofd tegen zijn regelaars ging botsen :p

Furon

Legacy Member
Tuninboy zei:
Hoe lang is die 2 many set ?
Wou echt graag 2 many dj's zien met hun screen, was echt zalig, heb het gisteren op tv gezien, en toen was het Phantom hoes, echt zeer nice gemaakt.

Die van soulwax.info duurt 59 minuten.

tides

Legacy Member
Skoran zei:
Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien

Zo denk ik er ook over, dus heb ik liever niet dat er een bende apatische Metallicafans voor mij gaat gaan staan, mijn zicht gaat blokkeren en een beetje de sfeer gaat verpesten. :p

Foryow

Legacy Member
Sunreezr zei:
Ik herinner mij uit de Joe Piler saloon enkel de gratis pintjes die ge daar kreeg.
Waren er trouwens nog mensen die daar maar ni zat geraakten?

Gratis bier die daar rond vliegt :love:

Carrion

Legacy Member
blijkbaar was er iemand besmet met de mexicaanse griep op rock werchter :p hopelijk blijft iedereen hier gezond :p

paarsbloed

Legacy Member
Heb iemand gezien met een bordje 'Hier mexicaanse griep' en een pijl naar beneden :D

Het was trouwens een enorm origineel festival op vlak van bordjes, de beste imo was
'I would be gay for you' bij bloc party !

Karre

Legacy Member
shiftyke zei:
er zijn veel fans die enkel voor metallica komen, die massaal naar voor trekken en daar met een lip tot op de grond staan tot Metallica begint want de andere groepen boeien hun niet!

Was bij Dave Matthews ook zo toen iedereen toestroomde voor Placebo. Al kregen zij opeens wel het publiek mee en keek iedereen nogal raar op van verbazing na de drumsolo. Je moest die drummer eens zien glimlachen hoe enthousiast iedereen opeens werd.

Mr.Anderson

Legacy Member
Delirium zei:
Dikke ²nd.
Toen ze begonnen met Blackened wist ik al van "dit gaat weer super worden". En ja, imo de betere nummers van die nieuwe CD, de oude klassiekers en een paar verrassingen (Dyers eve, hit the lights)
Eindelijk 'Hit the lights' live gehoord :love:

Ach ja ze hebben wel wat fouten gespeeld, 't zou eigenlijk niet mogen, maar 't zijn ook maar mensen. Ik was content :D

Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.


Ik stond van voor en toen ik even wou weggaan om te gaan pissen, zeiden ze dat ik er niet meer in zou geraken. Kutsysteem imo, ik heb dan maar in een bekerke gepist midden in het volk ^^

Skoran

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.

De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind :p

Rafke Pafke

Legacy Member
Mijn eerste Werchter ondanks dat ik toch al 30 ben. Voorheen interesseerde Werchter mij niet erg (te groot, te commercieel enz...). Vroeger wel een aantal kleine festivals gedaan zoals Marktrock, Nandrin en Graspop. Ondertussen luister ik naar veel meer dan alleen maar metal en HC en de affiche van Werchter kon me zeker boeien. Dus toch besloten om er dit jaar er eens werk van te maken.

Ik heb me beestig goed geamuseerd. Alle optredens die ik gezien heb hingen ergens tussen redelijk goed en super. Persoonlijke favorieten waren Seasick Steve, Oasis, Coldplay, Killers, The Mars Volta.

In de Marquee ben ik maar 3 maal geraakt, bij Henry Rollins, Mogwai en The Streets. Ik vond te druk en te heet om me telkens door die massa volk te verplaatsen.

2 mandy dj's gemist. Iedereen was moe en had geen zin meer om te dansen dus vertrokken we naar de camping. Achteraf blijkt dat we toch beter waren gebleven. Fleet Foxes gemist door de file en dat vond ik echt wel jammer.

Het viel me op hoe goed het geluid was bij alle bands, dat verdient echt wel een pluim. De enige band waarbij het geluid niet goed zat was (jammer genoeg) Mastodon. De enorma massa volk is toch iets waar ik soms niet tegoei van werd, maar ik denk dat ik volgend jaar weer present ben.

Crashtestdummy

Legacy Member
en wie wasser allemaal mee op camping B0 met de man me de plaaster om dan gezamenlijk partytenten af te breken en wc's omver te duwen achter dat we uit de dranktent vlogen? :unsure: we waren me een stuk of 50 a 100 man :cool:

The Black Mamba

Legacy Member
voor mij

1 en 2 op gelijke hoogte: 2manydj's en The Prodigy
3) coldplay , mijn muziek niet maar wel ongelooflijk sterk

kheb mij best geamuseerd bij 2manydj's , the prodigy , de jeugd van tegenwoordig en limp bizkit (jeugdsentiment :p)

backstage nog staan praten met willie wartaal :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan