Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaGeR zei:Wat is dat nu voor bullshit? Dan is het toch waar wat ze zeggen dat de fans van Mettalica één van de meest associale zijn.

benny zei:Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans![]()


grinshu zei:Lol,
Hij zegt "dat veel groepen ons niet interesseren" ... das toch logisch vind ik. Mijn bomma gaat ook bvb niet naar een slayer optreden gaan ..

shiftyke zei:voila ge bevestigt het cliché, heel fijn voor andere mensen trouwens die misschien speciaal voor de BEP komen en dat staan er wat Metallica-fan dweis te doen,toppunt van associaliteit! feest toch gewoon wat mee zeker![]()
).Tuninboy zei:Hoe lang is die 2 many set ?
Wou echt graag 2 many dj's zien met hun screen, was echt zalig, heb het gisteren op tv gezien, en toen was het Phantom hoes, echt zeer nice gemaakt.
Skoran zei:Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien

Sunreezr zei:Ik herinner mij uit de Joe Piler saloon enkel de gratis pintjes die ge daar kreeg.
Waren er trouwens nog mensen die daar maar ni zat geraakten?

shiftyke zei:er zijn veel fans die enkel voor metallica komen, die massaal naar voor trekken en daar met een lip tot op de grond staan tot Metallica begint want de andere groepen boeien hun niet!
Delirium zei:Dikke ²nd.
Toen ze begonnen met Blackened wist ik al van "dit gaat weer super worden". En ja, imo de betere nummers van die nieuwe CD, de oude klassiekers en een paar verrassingen (Dyers eve, hit the lights)
Eindelijk 'Hit the lights' live gehoord
Ach ja ze hebben wel wat fouten gespeeld, 't zou eigenlijk niet mogen, maar 't zijn ook maar mensen. Ik was content![]()
Mr.Anderson zei:Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.

)