Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holocene

Legacy Member
benny zei:
Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans :D:unsure:

Ik heb er niks op tegen als de Metallica fans daar gewoon staan (alhoewel ik het maar irritant vind als ze helemaal vooraan staan tijdens vb. BEP, etc) maar voorbeeld tijdens NIN was er een groep van 10 Metallica fans die zich gewoon gingen neerzitten tot Metallica speelde.

Ge moogt zeggen wat je wilt, maar dat is echt stom.

BleKKie

Legacy Member
Sunreezr zei:
Ik herinner mij uit de Joe Piler saloon enkel de gratis pintjes die ge daar kreeg.
Waren er trouwens nog mensen die daar maar ni zat geraakten?

Ja :D, allé toch vooral op de weide :p - op de camping achterna was dat minder een probleem :p

Oja, zijn er nog mensen die vonden dat het optreden op de main stage veel te goed te horen was rond de marquee ?

Ik heb de indruk dat dat de vorige jaren niet het geval was, waarschijnlijk kwam het door de wind die 'verkeerd' zat, maar toch vond ik dat wel redelijk ambetant op sommige momenten.

demon326

Legacy Member
Ritchiekz zei:
Ik heb er niks op tegen als de Metallica fans daar gewoon staan (alhoewel ik het maar irritant vind als ze helemaal vooraan staan tijdens vb. BEP, etc) maar voorbeeld tijdens NIN was er een groep van 10 Metallica fans die zich gewoon gingen neerzitten tot Metallica speelde.

Ge moogt zeggen wat je wilt, maar dat is echt stom.

Tussen NIN en Metallica was er niet veel spraken meer van zitten, de security kwam iedereen doen rechtstaan :sad:

RaGeR

Legacy Member
paarsbloed zei:
Heb iemand gezien met een bordje 'Hier mexicaanse griep' en een pijl naar beneden :D

Het was trouwens een enorm origineel festival op vlak van bordjes, de beste imo was
'I would be gay for you' bij bloc party !

Dat bordje was al de hele dag paraat. De eerste keer dat'k het de vrijdag gezien had was met White Lies, toen was er nog een andere bij waarop stond "me 2" :)

GMotha

Legacy Member
Rock werchter was dit jaar wel de moeite, jammer dat ik enkel ZA & ZO heb gedaan: ik had graag Pendulum (volgens een maat die de volle 4 dagen deed een beestige set), Eagles of death metal en Placebo nog gehoord. Maarja, jammer:p

Ik moet zeggen dat ik enorm genoten heb van Nick Cave & the bad seeds, Nine Inch Nails (moest ik kost wat kost zien^^), Boys Noize, Metallica en Mastodon.
Goede muziek, pils, een geflipte lesbo en een hoop marginale streken. 't was een succes^^
Skoran zei:
De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind :p
Wijze les: hoe sucky een album ook mag zijn, er is er altijd wel ene die't goed vindt:p

shiftyke

Legacy Member
Skoran zei:
De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind :p

Nee hij meent het hoor :doh:

benny zei:
Tussen NIN en Metallica was er niet veel spraken meer van zitten, de security kwam iedereen doen rechtstaan :sad:

en terecht, respectloos is het, ik kan begrijpen dat ge Metallica deftig wilt zient maar denk ook eens aan het volgende: NIN fans willen "hun" groep op deftig zien en als er dan zo nen hoop mensen neer zit en ander asociaal verdrag vertoont is het voor hen ook licht omzeep :s


Het grappige is, dat er effectief iemand met mexicaanse griep was lol :rofl:

Delirium

Legacy Member
paarsbloed zei:
Heb iemand gezien met een bordje 'Hier mexicaanse griep' en een pijl naar beneden :D

Het was trouwens een enorm origineel festival op vlak van bordjes, de beste imo was
'I would be gay for you' bij bloc party !

Niet ver van mij stond der ene met een papierke "Lars, I need a drumstick to play Guitar Hero Metallica" :D

Mr.Anderson zei:
Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.

Ik stond van voor en toen ik even wou weggaan om te gaan pissen, zeiden ze dat ik er niet meer in zou geraken. Kutsysteem imo, ik heb dan maar in een bekerke gepist midden in het volk ^^

Blasphemy :p
Zo overdreven slecht is St Anger nu ook niet, maar de beste? Mja ieder zijn goesting zeker :)

Ik stond ook vanvoor na Seasick Steve. Tijdens Kaiser Chiefs moest ik nu toch ook zo hard pissen. Toch beslist om tijdens de pauze naar de WC te gaan en op een kwartierke stond ik terug op mijn zelfde plaats :D

GMotha zei:
Wijze les: hoe sucky een album ook mag zijn, er is er altijd wel ene die't goed vindt:p

Zelfs Lars zijn vader zei dat het album suckte.

ÆNEMA

Legacy Member
shiftyke zei:
en terecht, respectloos is het, ik kan begrijpen dat ge Metallica deftig wilt zient maar denk ook eens aan het volgende: NIN fans willen "hun" groep op deftig zien en als er dan zo nen hoop mensen neer zit en ander asociaal verdrag vertoont is het voor hen ook licht omzeep :s

Ook wel de fout van de organisatie, stond in blok 2 tijdens NIN en die stond maar halfvol.

Thin Liz

Legacy Member
Dat zitten is inderdaad te gek. Je neemt er drie plaatsen mee in beslag en brengt alleen maar frustratie mee.

Er had zich blijkbaar ook een groep mensen neergezet op de doorgang tussen de tent en de main stage. Langs de éne kant zaten dan mensen aan te schuiven om aan een hamburger te geraken en dan juist achter die rij wachtenden zaten ze allemaal neer. FFS, zet je dan 20 meter verder waar plaats genoeg is, maar nee :sop:

grinshu

Legacy Member
Skoran zei:
SLAYEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR :angry: :lol:
YouTube - Slayer - Angel of Death live



Tijdens Metallica zelf staat er ook altijd genoeg irritant volk dat absoluut moet zeiken waarom Metallica weeral op Werchter staat. Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien (ben dit jaar wel niet kunnen gaan :p).
En geloof mij: vanvoor (en zelfs meter of 50 van het podium) geraken bij een Metallica optreden is onmogelijk buiten als ge een paar uur vantevoren er al staat.

ik stond toch redelijk dicht, ik ben 20 minuten na NiN begon naar die ingang gegaan voor vooraan te raken

Maar om volledig vanvoor te staan moete idd al serieus lang op voorhand gaan, helaas zal ik dit wss nooit doen door pis/uitdroog problemen :p

edit: ik ga wel akkoord dat je tenminste kan rechtstaan voor wat plaats besparing tijdens een optreden, tenzij der echt teveel plek is natuurlijk

Inspector Monkfish

Legacy Member
RaGeR zei:
Dat bordje was al de hele dag paraat. De eerste keer dat'k het de vrijdag gezien had was met White Lies, toen was er nog een andere bij waarop stond "me 2" :)

"Fred, ik heb Durst" is mijn persoonlijke favoriet :p

Mr.Anderson

Legacy Member
Skoran zei:
De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind :p


Neen, ik ben serieus. Ik heb Metallica leren kennen in die periode en kende metallica onder die stijl. Toen ik later wat oudere liedjes begon op te zoeken (die toch op gebied van stijl afwijken van de liedjes op st.anger) vond ik ze minder goed dan deze dat ik in het begin heb leren kennen.

wecker

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Ja :D, allé toch vooral op de weide :p - op de camping achterna was dat minder een probleem :p

Oja, zijn er nog mensen die vonden dat het optreden op de main stage veel te goed te horen was rond de marquee ?

Ik heb de indruk dat dat de vorige jaren niet het geval was, waarschijnlijk kwam het door de wind die 'verkeerd' zat, maar toch vond ik dat wel redelijk ambetant op sommige momenten.

Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
WeCKeR zei:
Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...

da dacht ik ook :) ik had er nix van ondervonden de eerste twee dagen ma dag 3 was ik toevallig is naar katy perry gaan zien en ge verstond daar haast nix van. ik vond dat nick cave toen echt wel luid stond. ge moest begod aan de uitgang/ingang nog luid praten tege mekaar om te kunne verstaan :x

Thin Liz

Legacy Member
WeCKeR zei:
Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...

Check de commentaar van Metallica, toen James voor de boxen stond: 'It's too loud!'' :D En als die mannen dat al zeggen ;)

Pred

Legacy Member
ik snap nog altijd nie hoe dat werchter het beste festival ter wereld kan zijn wanneer 1 van de 2 podia (de marquee) voor de helft van de tijd overstemd wordt door het geluid van het hoofdpodium :s Echt ik erger me daar elk jaar aan. Nuja, ga in de marquee voor de boxen staan zult ge dan zeggen, ma das me te druk :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd ondanks dat ik ze maar tot firestarter heb gehoord wegens te moe vond ik ze zeker goed!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan