Holocene
Legacy Member
benny zei:Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans![]()
Ik heb er niks op tegen als de Metallica fans daar gewoon staan (alhoewel ik het maar irritant vind als ze helemaal vooraan staan tijdens vb. BEP, etc) maar voorbeeld tijdens NIN was er een groep van 10 Metallica fans die zich gewoon gingen neerzitten tot Metallica speelde.
Ge moogt zeggen wat je wilt, maar dat is echt stom.

- op de camping achterna was dat minder een probleem
ad:




