Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Het publiek dat toekwam voor metallica optreden :o. Speciaal volk ze :/

grinshu

Legacy Member
captain asshole zei:
:music: Sing the dog house song :music:

hah, ik wou die "awoooeee" derachter iets te luid zingen en men stem konnet niemer aan, 't kwam precies over of ik hem aan 't boooo'en was :D

grinshu

Legacy Member
koebeest zei:
Het publiek dat toekwam voor metallica optreden :o. Speciaal volk ze :/

vinde?
ik vond dat er veel "normaal" volk (beetje rare term :p) in de voorkant zat

shiftyke

Legacy Member
benny zei:
Wat is er dan zo speciaal aan ons Metallica-fans? :unsure:

er zijn veel fans die enkel voor metallica komen, die massaal naar voor trekken en daar met een lip tot op de grond staan tot Metallica begint want de andere groepen boeien hun niet!

Deadangel

Legacy Member
Iemand die 't optreden van oasis / coldplay / bloc party op zijn pc staan heeft / weet waar ge 't kunt downloaden ?

cassie821

Legacy Member
Deadangel zei:
Iemand die 't optreden van oasis / coldplay / bloc party op zijn pc staan heeft / weet waar ge 't kunt downloaden ?

de live set ( geluid ) van bloc party heb ik hier pm me

demon326

Legacy Member
shiftyke zei:
er zijn veel fans die enkel voor metallica komen, die massaal naar voor trekken en daar met een lip tot op de grond staan tot Metallica begint want de andere groepen boeien hun niet!

Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans :D:unsure:

Pilatus

Legacy Member
juist wakker van vanmorgen toe te komen
beste festivalervaring voor mij imo: schitterende groepen, strijkliggen op camping, meiskes... :love:

RaGeR

Legacy Member
benny zei:
Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans :D:unsure:

Wat is dat nu voor bullshit? Dan is het toch waar wat ze zeggen dat de fans van Mettalica één van de meest associale zijn.

De SkeEvN

Legacy Member
de set die op stubru.be staat van 2many djs is langeren beter qua geluid en snellerte downloaden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan