Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Aja, want iemand zen partytent afbreken is wel grappig é. Kzal es uw gewone tent in brand komen steken -_-
welja eigenlijk wast wel grappig als ge zelf in de sfeer met die gasten zat :unsure: twas vollenbak leute en tsneuvelde precies allemaal automatisch :D

btw: wast uw partytent mss? :lol:

JackM

Legacy Member
Deze keer nie nee. Maar kvind da totaal nie kunnen. Een bende zatte marginale losers, gelijk gij, die nen anderen zen materiaal gaat vernielen uit verveling. Kkrijg er het schijt van!
Doe met uw eigen gerief wat ge wilt, maar laat da van nen anderen met rust ok?!

Anoniem04

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Deze keer nie nee. Maar kvind da totaal nie kunnen. Een bende zatte marginale losers, gelijk gij, die nen anderen zen materiaal gaat vernielen uit verveling. Kkrijg er het schijt van!
Doe met uw eigen gerief wat ge wilt, maar laat da van nen anderen met rust ok?!

Laat hem doen, hij krijgt geen reactie meer in de glimlachthread dus hij probeert het hier maar.

r_a_c

Legacy Member
Dude87 zei:
welja eigenlijk wast wel grappig als ge zelf in de sfeer met die gasten zat :unsure: twas vollenbak leute en tsneuvelde precies allemaal automatisch :D

btw: wast uw partytent mss? :lol:

WTF? Dat is totaal niet grappig...
Spijtig dat ge niet op u bakkes gehad hebt.

cassie821

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
?
Lichten zijn een belangrijk deel van elk optreden of het nu een tour is die met licht te maken heeft of niet. Ik begrijp je punt zo niet goed?

Mja al die lichten boven je dacht aan light in the sky :P

paarsbloed

Legacy Member
Kzal mijn persoonlijke top ook eens geven.
++++ Coldplay
+++ Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, White Lies
++ Oasis, Kings of Leon, Elbow, Dave Matthews Band
+ Prodigy (Feestje, maar niet mijn muziek), Milk inc, Boys noize

Coldplay was gewoon puur kippevel, fantastisch was het.

Hoe dan ook, beste werchter voor mij dusver, prachtig weer en prima concerten. Hopelijk komt Daft Punk volgend jaar aangezien ze weer gaan touren in 2010-2011

Crashtestdummy

Legacy Member
r_a_c zei:
WTF? Dat is totaal niet grappig...
Spijtig dat ge niet op u bakkes gehad hebt.
tegen een bende van 100 zatte mensen konden ze nie veel doen e :unsure:

Muska

Legacy Member
Ik ben Zondag geweest. We vertrokken met de gedachte de sfeer op straat op te snuiven en eventueel van in de verte wat muziek mee te pikken maar uiteindelijk toch nog binnengesukkeld en kmoet zeggen het was mijn eerste keer maar twas echt af ... mij zien ze daar volgend jaar de volle 4 dagen terug.

Puur afgaande op de line-up had ik enkel zin in Metallica (eindelijk zou ik hen eens live zien) dus ik ben overal wel eens even gaan kijken maar niets kon me echt een uur of onderhalf uur boeien dus vooral wa gechilled en rondgehangen en feesten deden we dan bij de Joe Piller stage. Hoe later het werd hoe zotter de sfeer daar :)

Nog een uur zitten praten met Ieren enzo was echt wel heel relaxed hoe iedereen met mekaar omging.

En dan le moment supreme ... Ennio Morricone weerklonk! En meteen lap erop met Blackened. Van begin tot einde meegebrult,gesprongen en geheadbangt en geen moment verveeld de set raasde voorbij echt dikke waanzin.

Dan in de file terug naar huis da was effe tanden bijten want we hadden dan twee meisjes mee die er al 4 dagen waren en die begonnen wa moeilijk te doen en te zagen maar al bij al wast dik in orde!

Skyscraper

Legacy Member
Meh stekt daar ene zatte debiel 's goe vast & de rest strompelt wel rond u..
Krijg ook 't schijt van mense me vernielingsdrang.

Pilatus

Legacy Member
Dude87 zei:
en wie wasser allemaal mee op camping B0 met de man me de plaaster om dan gezamenlijk partytenten af te breken en wc's omver te duwen achter dat we uit de dranktent vlogen? :unsure: we waren me een stuk of 50 a 100 man :cool:

ik was daar ook, opt einde was het wel geschift aan het worden :D

Crashtestdummy

Legacy Member
ik heb geen vernielingsdrang, da was gewoon vollenbak leute maken zonder te beseffen da we dingen vernielden :s

-Steve-

Legacy Member
Nog mensen die op A2 zaten? Da was eigenlijk nog een leuke camping.

Zaterdag was zo de enige dag dat we rond zonsondergang niet op de wei zaten en plots zien we daar zo een veel te grote meikever vliegen (in juli). Dat beest viel aan en we moest dat echt wegjagen. Plots zaten er een stuk of 4 onder onze partytent en we zijn dan maar gaan lopen. Hoe verder we kwamen hoe meer ons duidelijk werd dat gans de camping vol zat met die beesten.

Uiteindelijk komen we terecht bij een groep Hollanders en Antwerpenaren (perfecte combinatie :p) die die kevers aandachtig bekeken om ze daarna dood te meppen met pannen. Daar even uitgerust en dan gaan lopen van de camping.

Een halfuurtje later komen we terug en we lopen een van die Antwerpenaren tegen het lijf. Die gast vertelt ons dat alles weg is en we begrepen dat dus echt totaal niet, zo plots. "Ja", zegt hij, "da duurt altijd mor een halfuurke". Da zeggen ze dan pas. :doh:

Op die moment heb ik eens goed gevloekt op die kakbeesten maar als ik er nu over nadenk was dat een leuke ervaring.

BleKKie

Legacy Member
Zat op C3, was op zich wel een leuke camping met immens veel buitenlanders, maar eigenlijk enkel maar veel voor ons tentje gezeten met onze koelboxen met bier en af en toe een klapke zitten doen met wa (half)dronken Engelsen.

Van de 3 keer dat ik al geweest ben heb ik al op A3, C3 en B1 gezeten, en die laatste was dan ook de geestige imo.

Plutus

Legacy Member
Dude87 zei:
ik heb geen vernielingsdrang, da was gewoon vollenbak leute maken zonder te beseffen da we dingen vernielden :s
Het bewijs dat ge dus een kuddebeest/meeloper zijt, en dan nog enen zonder verstand. Be proud :) hopelijk leert ge er toch iets uit.

Pilatus

Legacy Member
@mensen hierboven, ge moet niet gaan overdrijven want ge waart er niet bij
ik was er ook bij op de camping en dat was niet vernielen, was gewoon met superveel man gaan feesten in elke partytent, maar buiten 1 bleven die gewoon staan, voor de rest was het gewoon door de camping hollen en mensen meekrijgen
dude overdrijft een beetje

Desperatozz

Legacy Member
En daarmee hebben we dat hoofdstuk dan wel gehad! Ik ga hier Dude87 niet bestraffen voor zijn onnozel gedrag. Laten we het er in't algemeen over eens zijn dat we dit niet goedkeuren! 't is nu eenmaal een vorm van vandalisme als ge andermans spullen afbreekt. En daarop trots zijn hoeft echt niet!

Anyway, back on topic!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan