Crashtestdummy
Legacy Member
welja eigenlijk wast wel grappig als ge zelf in de sfeer met die gasten zatJack Malibu zei:Aja, want iemand zen partytent afbreken is wel grappig é. Kzal es uw gewone tent in brand komen steken -_-
twas vollenbak leute en tsneuvelde precies allemaal automatisch 
btw: wast uw partytent mss?




