Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:Ergens snap ik het wel, Metallicafans zitten nu niet echt te wachten op BEP hé
Maar ik moet wel toegeven, zet je er idd voor open. Toen ik zat te wachten op Blod Party speelde ook The Dave Matthews Band, ik kende ze niet maar ik vond het wel erg goed.

paarsbloed zei:Kzal mijn persoonlijke top ook eens geven.
++++ Coldplay
+++ Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, White Lies
++ Oasis, Kings of Leon, Elbow, Dave Matthews Band
+ Prodigy (Feestje, maar niet mijn muziek), Milk inc, Boys noize
Coldplay was gewoon puur kippevel, fantastisch was het.
Hoe dan ook, beste werchter voor mij dusver, prachtig weer en prima concerten. Hopelijk komt Daft Punk volgend jaar aangezien ze weer gaan touren in 2010-2011

paarsbloed zei:Wel, 5 vrienden waren gewoon op de camping voor 4 dagen, met dat ze geen combibandje hadden. 1 vriendin haar bandje was veel te los en met de chipszak ging het zo los, daarna weer naar buiten en dat 5 keer. Dit duurt effe maar ze zijn toch stuk voor stuk binnengeraakt.
conquerpoy_123 zei:'kvond cold play eigenlijk "pretty boring", ik ben wel te vinden voor die muziek, maar niet voor op festivals

ANIMAL zei:& daar ben k het helemaal niet mee eens![]()
t publiek genoot er anders toch wel gigantisch fel van ze..
ANIMAL zei:& daar ben k het helemaal niet mee eens![]()
t publiek genoot er anders toch wel gigantisch fel van ze..
Milk inc, DAT is geen muziek voor op n festival.
WeCKeR zei:maar was wél 1 groot feest! en wa moet je meer hebben als afsluiter?
WeCKeR zei:maar was wél 1 groot feest! en wa moet je meer hebben als afsluiter?
die kunnen er tenminste wat van. Die hebben geen gigantische keyboards nodig voor de show, of een del met een veel te open bloesje ^^ 
SteveDB zei:Dit was het hoogtepunt van Werchter voor mij:
YouTube - Oasis Champagne Supernova Rock Werchter 2009