Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Probeer dat wel bij de dikste persoon van de groep, hopen dat het daar losser bij zit, dan gaat het makkelijker aan bij de rest.

TiZon

Legacy Member
Coldplay was imo echt wauw!
Royksopp en Black Eyed peas vielen me dan weer zwaar tegen, alsook tiga.

Van al de rest heb ik wel genoten.
Bij Royksopp lag het aan mezelf, ik ben met hun album 'Melody AM' gaan luisteren en ben een beetje bedrogen uitgekomen (logischerwijs). De show van BEP was gewoon nul imo en Tiga vond ik te eentonig.

Delirium

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ergens snap ik het wel, Metallicafans zitten nu niet echt te wachten op BEP hé :p
Maar ik moet wel toegeven, zet je er idd voor open. Toen ik zat te wachten op Blod Party speelde ook The Dave Matthews Band, ik kende ze niet maar ik vond het wel erg goed.

Ik kwam ook speciaal voor Metallica, maar heb me ook goed gehad bij Mars Volta en NIN, hoewel ik bitterweinig van hun liedjes ken.

BEP vond ik gewoon ronduit slecht: was vals gezongen, al dat gezever en belachelijk gedoe dertussen (op een bepaald moment stond Fergie der ne licht paal af te trekken :ironic: ).

Kaiser Chiefs was gewoon eens zot doen en los gehen. Ik stond er ook bij een paar mensen die ook vooral voor Metallica kwamen maar die gingen ook ferm uit de bol bij Kaiser Chiefs :D

Inspector Monkfish

Legacy Member
paarsbloed zei:
Kzal mijn persoonlijke top ook eens geven.
++++ Coldplay
+++ Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, White Lies
++ Oasis, Kings of Leon, Elbow, Dave Matthews Band
+ Prodigy (Feestje, maar niet mijn muziek), Milk inc, Boys noize

Coldplay was gewoon puur kippevel, fantastisch was het.

Hoe dan ook, beste werchter voor mij dusver, prachtig weer en prima concerten. Hopelijk komt Daft Punk volgend jaar aangezien ze weer gaan touren in 2010-2011


daft Punk + Rammstein = IK WORD ZOOOOOT!!!


:p

Conqie

Legacy Member
'kvond cold play eigenlijk "pretty boring", ik ben wel te vinden voor die muziek, maar niet voor op festivals

ANIMAL

Legacy Member
paarsbloed zei:
Wel, 5 vrienden waren gewoon op de camping voor 4 dagen, met dat ze geen combibandje hadden. 1 vriendin haar bandje was veel te los en met de chipszak ging het zo los, daarna weer naar buiten en dat 5 keer. Dit duurt effe maar ze zijn toch stuk voor stuk binnengeraakt.

Jep , das ook een manier.
En nét iets efficienter als over de hekken klimmen ...
Maar wij hadden niemand met een bandje, alezja de zondag pas, maar kwas al thuis toen ze bericht kregen da ze da bandje mochten hebben :')
En mijn bandje van de zaterdag zot ook massas los, k kon t gwn uittrekken als k wa moeite deed ... en ik maar denken dat ze dat zo hard controleren op werchter! die van pukkelpop zitten een pak strakker ...

ANIMAL

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
'kvond cold play eigenlijk "pretty boring", ik ben wel te vinden voor die muziek, maar niet voor op festivals

& daar ben k het helemaal niet mee eens :)
t publiek genoot er anders toch wel gigantisch fel van ze..

Milk inc, DAT is geen muziek voor op n festival.

Audiosleef

Legacy Member
Zaterdag was zalig op de camping (A1). Zaterdagmiddag was er iemand zijn stoeltje kapotgegaan en we hadden heel die stoel uiteen gehaald tot we alleen maar stalen buizen hadden.

Dan rond een uur of 3 in de nacht zijn we op de container gaan slaan met deze buizen en zo liedjes beginnen naspelen. Na een 10 minuten stond er een honderdtal man rond ons mee te zingen. Toen klom er iemand op de container met een gitaar in de hand en begon hey jude en wonderwall te spelen. Dit heeft nog een halfuurtje doorgegaan en was het zalig om mee te maken :D

-Steve-

Legacy Member
Dat doet mij denken aan een van die dranktenten dicht bij A2/A3. Daar stonden ze ook uren aan een stuk muziek te maken met tafels en stoelen. De zondag was dat. :D

paarsbloed

Legacy Member
ANIMAL zei:
& daar ben k het helemaal niet mee eens :)
t publiek genoot er anders toch wel gigantisch fel van ze..

Ik deel deze mening.
Ik vond het net een positief punt dat er zoveel publiek was, de sfeer die er hing was echt fantastisch.

wecker

Legacy Member
ANIMAL zei:
& daar ben k het helemaal niet mee eens :)
t publiek genoot er anders toch wel gigantisch fel van ze..

Milk inc, DAT is geen muziek voor op n festival.

maar was wél 1 groot feest! en wa moet je meer hebben als afsluiter?

paarsbloed

Legacy Member
WeCKeR zei:
maar was wél 1 groot feest! en wa moet je meer hebben als afsluiter?

Zo een groot feest vond ik het niet hoor. Kheb ze al bezig gezien in het sportpaleis, op tv welliswaar, en daar vond ik ze veel beter, en uitbundiger.
Milk inc is mijn muziek niet, maar ik had wel zin in een afsluitfeestje, daarom dat ik er ben naar gaan kijken. Helaas vond ik het niet zo goed. Hoewel wij buitenstonden, misschien dat het in de tent zelf beter was.

ANIMAL

Legacy Member
WeCKeR zei:
maar was wél 1 groot feest! en wa moet je meer hebben als afsluiter?

Ik heb het gezien op tv, en ik moet toegeven dat de ambiance er wel inzat. Maar dan nog, hoeveel liedje hebben ze van zichzelf gespeeld? "Gespeeld" ; regi die daar met zijn gigantisch keyboard staat, nutteloos te wezen. Respect voor Linda, of hoe heet ze, die echt zingt, maar een paar cd'tjes opleggen, dat kan toch iedereen?! Ze gingen daar ff doen alsof ze supergoede dj's waren, want ze mochten Werchter afsluiten 8-)
Ik vond het gewoonweg schandalig :)
2manydj's, DAT zijn echte dj's :) die kunnen er tenminste wat van. Die hebben geen gigantische keyboards nodig voor de show, of een del met een veel te open bloesje ^^

Sorry , maar dat is mijn mening :)

-Steve-

Legacy Member
Oasis was gewoon te goed om gezond te zijn. Na dat optreden was het heel de avond nagenieten, mijn Werchter kon op dat moment niet meer stuk. Oasis is zo een groep waar je voor of tegen bent. Die mannen zijn gewoon zalig en de arrogantie maakt het af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan