Lethall
Legacy Member
Spineless zei:om toch maar iets over edge te zeggen: ik leef eigelijk onbewust edge, drink geen alcohol (komt door reflux maar dat weerhoudt me eigelijk niet om alcohol te drinken), rook niet, neem geen drugs enzo.
Zelfde voor mij ongeveer, ik ben vegetariër, ok dat is niet echt een vereiste voor sxe, maar het hoort er meestal wel bij, maar ik ben dit niet omdat ik sxe wil zijn, maar gewoon vanuit persoonlijke redenen, vlees is niet echt iets voor mij, als ik zo'n rauwe biefstuk zie liggen of voorbij de slagersafdeling passeer in de supermarkten ofzo draait men maag al om bij wijze van spreken.
Ik drink ook niet om zat te zijn, als ik op café ga of uitga ga ik wel een pintje of 2-3drinken gewoon omdat pinten, ik vind da nu eenmaal lekker. Maar ik ga nooit drinken met als doel om zat te zijn of om het te voelen, dat vermijd ik zelf, ik trek een duidelijke grens, zelfde met drugs, vroeger gedaan nu niet meer, klinkt raar niet zat/onder invloed van iets anders willen zijn, maar ieder zen ding, en ik ben iemand die er eigenlijk niets aan vind en liever nuchter blijft.
enz.
Maar ik ga mezelf nooit sxe noemen, simpelweg omdat ik mijzelf niet zo vind of weljah laat ik het nu stom uitdrukken, ik voel mij niet echt dat ik daarbij behoor, en dit is jammer genoeg veroorzaakt door de extremen, daarmee bedoel ik de, je mag nooit nog een pint aanraken, nooit nog dit of dat, met een kruisje in hun haar geschoren, op hun handen getekend met stift, etc.
Goed voor hen, dit is ook niet slecht bedoeld, maar het is gewoon niet echt iets voor mij om zo te gaan doen, omdat ik persoonlijk vind, zo'n dingen doe je voor jezelf, omdat je daar zelf achterstaat en redenen voor hebt en niet om bij een groep te horen.
Ik vind het hele sxe wel goed, ik vind de redenen errond en de "regels" laat het mij maar even noemen iets hebben, maar ik vind gewoon dat het soms iets te ver getrokken word, naar Hc shows gaan, ermee in contact komen enz. heeft mij wel wat dingen doen inzien laat mij zeggen, maar er zoveer in gaan, kweetnie. Mijn kijk erop kan natuurlijk wel verkeerd zijn, dus dit is maar mijn mening

En Leprechaun3 in het begin dacht ik gewoon dat ge iemand waart die nieuw was in het "genre" laat ons maar zeggen, en wat ignorant tegenover wat mensen vertelden, maar wat ik van u de laatste dagen heb gelezen (prostitutie-topic, hier, etc) echt man /facepalm, nu ja kdenk da ik beter ga zwijgen want deze aandacht vind ge wss plezant, maar het moest er toch even uit.



echt mn smaak niet.