Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lethall

Legacy Member
Spineless zei:
om toch maar iets over edge te zeggen: ik leef eigelijk onbewust edge, drink geen alcohol (komt door reflux maar dat weerhoudt me eigelijk niet om alcohol te drinken), rook niet, neem geen drugs enzo.

Zelfde voor mij ongeveer, ik ben vegetariër, ok dat is niet echt een vereiste voor sxe, maar het hoort er meestal wel bij, maar ik ben dit niet omdat ik sxe wil zijn, maar gewoon vanuit persoonlijke redenen, vlees is niet echt iets voor mij, als ik zo'n rauwe biefstuk zie liggen of voorbij de slagersafdeling passeer in de supermarkten ofzo draait men maag al om bij wijze van spreken.

Ik drink ook niet om zat te zijn, als ik op café ga of uitga ga ik wel een pintje of 2-3drinken gewoon omdat pinten, ik vind da nu eenmaal lekker. Maar ik ga nooit drinken met als doel om zat te zijn of om het te voelen, dat vermijd ik zelf, ik trek een duidelijke grens, zelfde met drugs, vroeger gedaan nu niet meer, klinkt raar niet zat/onder invloed van iets anders willen zijn, maar ieder zen ding, en ik ben iemand die er eigenlijk niets aan vind en liever nuchter blijft.
enz.
Maar ik ga mezelf nooit sxe noemen, simpelweg omdat ik mijzelf niet zo vind of weljah laat ik het nu stom uitdrukken, ik voel mij niet echt dat ik daarbij behoor, en dit is jammer genoeg veroorzaakt door de extremen, daarmee bedoel ik de, je mag nooit nog een pint aanraken, nooit nog dit of dat, met een kruisje in hun haar geschoren, op hun handen getekend met stift, etc.
Goed voor hen, dit is ook niet slecht bedoeld, maar het is gewoon niet echt iets voor mij om zo te gaan doen, omdat ik persoonlijk vind, zo'n dingen doe je voor jezelf, omdat je daar zelf achterstaat en redenen voor hebt en niet om bij een groep te horen.
Ik vind het hele sxe wel goed, ik vind de redenen errond en de "regels" laat het mij maar even noemen iets hebben, maar ik vind gewoon dat het soms iets te ver getrokken word, naar Hc shows gaan, ermee in contact komen enz. heeft mij wel wat dingen doen inzien laat mij zeggen, maar er zoveer in gaan, kweetnie. Mijn kijk erop kan natuurlijk wel verkeerd zijn, dus dit is maar mijn mening ;)

En Leprechaun3 in het begin dacht ik gewoon dat ge iemand waart die nieuw was in het "genre" laat ons maar zeggen, en wat ignorant tegenover wat mensen vertelden, maar wat ik van u de laatste dagen heb gelezen (prostitutie-topic, hier, etc) echt man /facepalm, nu ja kdenk da ik beter ga zwijgen want deze aandacht vind ge wss plezant, maar het moest er toch even uit.

mud

Legacy Member
Respect voor de sxe mannen, ma kben er zelf ook geene.
Ma gelijk Lethall zegt. Edge zijt ge voor u eigen & tegenwoordig ziet ge veel van die snotbellekes die pas hc luisteren fzo edge dit dat. Da vind ik er wel zielig aan.
Ben zelf ook edge geweest, ma ben er uit gegroeit.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Guestvocals van peachey (six ft ditch) en Tito (surge of fury) op dat nummer.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Die staat er al even op hoor. :)
Ik vind dat echt een geweldige demo, echt superhard. Die vocals zijn ook echt zo zalig.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Naar 't schijnt gaat Dries van the setup er mee stoppen en zou de zanger van officer jones (rip) het overnemen. Weet iemand hier iets meer van?

Mayh3M

Legacy Member
Heeft het zondag op de Ruins release show zelf gezegd, dus ja...
Check die Ruins demo trouwens, goed spul!

Zaterdag niet naar Olen of Ieper, wel naar Aachen! No Turning Back, Black friday '29, Nasty, ...

mud

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Naar 't schijnt gaat Dries van the setup er mee stoppen en zou de zanger van officer jones (rip) het overnemen. Weet iemand hier iets meer van?

Kameraad van mij z'n ma zei het ook. Die werkt bij Dries. Ma kwou het nie geloven :o

Bart Religion

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik denk dat het bij de meesten wel zo gaat.

@Bartreligion: Als je de Bart bent die ik denk dat je bent, dan hebben we hier nog discussies rond gehad haha. Waar is de goede oude tijd.

Dat zou wel eens kunnen :)

Nuja, de goede ouwe tijd, ver weg inmiddels lijkt me.

xDama

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Naar 't schijnt gaat Dries van the setup er mee stoppen en zou de zanger van officer jones (rip) het overnemen. Weet iemand hier iets meer van?

Ooooow da's nu wel is verdomd balen :/

Da's imo de ondergang van TSU :/

S.conceiçao7

Legacy Member
vanmorgen in een verveelbui, de cd van a placed called home (ignite) een nieuwe kans gegeven; maar ik hou er niet van.

kga hem te koop zwieren denk ik. bach :s echt mn smaak niet.

FadedGrey

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ooooow da's nu wel is verdomd balen :/

Da's imo de ondergang van TSU :/

niet echt, het gaat gewon een andere feeling en sound aan TSU geven. Zeker met Krisse OJ op de vocals. Enerzijds spijtig van Dries, anderzijds heel cool voor Krisse! Zijn eerste show is trouwens in de u.k
en dit jaar gaat hij samen met TSU een demo opnemen om "in te werken"

Alar!s

Legacy Member
FadedGrey zei:
niet echt, het gaat gewon een andere feeling en sound aan TSU geven. Zeker met Krisse OJ op de vocals. Enerzijds spijtig van Dries, anderzijds heel cool voor Krisse! Zijn eerste show is trouwens in de u.k
en dit jaar gaat hij samen met TSU een demo opnemen om "in te werken"

Tis wel zo.. den dries zen stem, hoe dat dien die kon opzetten :love:
eerst gewoon ff intro en dan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan