Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spineless

Legacy Member
voor wie het interesseren kan: om 23.40 start het derde deel van 7 Ages of Rock op canvas en handelt om punk rock.

ik ga alvast kijken en zien wat het geeft. :p

Bart Religion

Legacy Member
Spineless zei:
voor wie het interesseren kan: om 23.40 start het derde deel van 7 Ages of Rock op canvas en handelt om punk rock.

ik ga alvast kijken en zien wat het geeft. :p

goede serie. Alle delen zijn aan te raden. (De eerste 2 dus :)

Spineless

Legacy Member
was idd wel goed. denk dat ik het ga volgen als de themas mij aanstaan ^^.

PolletPoulet

Legacy Member
juist terug van de b-day mosh van den dylan!

once godlike: mja, al duzend keer gezien! maja, kblijf ze wel tof vinden, show was wel cava maar ik heb er al betere gezien van de manne

road to kansas: mcdonalds time!

one ethic: fuck deze shit, was echt schandalig lang geleden dat ik de manne nog is gezien had. ik schaamde mij zelfs een bitje eigenlijk! toch alles weggeblazen en met de geens erbij als 2de gitarist blaast het nog harder!

ook heeft de sam alle achterlijke scene sxe opvallerkes in hun ivore toren met twee zinnen een vlakke hand in het gezicht gegeven!

enova: slappe cliché metalcore met echt suck vocals

essence: slappe cliché metalcore -_-

heyser: band waarvoor ik kwam (samen met one ethic)! wat een band, staalhard. het blaasde ook echt de mure van da kot weg.
ma blijkbaar net iets te hard voor alle metalcore dudejes!

dan wat ambras gehad met die manne van dat jeugdhuis daar omdat ze paar stampen hebben moeten incasseren. achja, maar dat zal je altijd wel hebben zeker?! electro losers :ironic:

Mayh3M

Legacy Member
PolletPoulet zei:
ook heeft de sam alle achterlijke scene sxe opvallerkes in hun ivore toren met twee zinnen een vlakke hand in het gezicht gegeven!
Vertel het eens...

PolletPoulet

Legacy Member
Mayh3M zei:
Vertel het eens...

mja, gewoon one ethic heeft altijd een sxe band geweest. en nu speelt de geens van bfr bij one ethic en die is ni straight edge.

en daar was echt zware zever over van belachelijke kiddies. en hij zei gewoon dat iedereen z'n bakkes moest houden en moest stoppen met sXe op die manier op te dringen. maar dan wel op een genuanceerdere manier =).

Alcoholic Punk

Legacy Member
PolletPoulet zei:
het wordt erger met den tijd vind ik ... =s

Als ge dat al erg vind dat zou je pakweg 8-9 jaar terug in een hoekje zitten wenen. Het sxe geneut valt heel goed mee, hardliners die uw pint op de grond komen smijten zijn er niet meer, uw safke komen kraken,...

Er is een tijd geweest dat ge op bv ieperfest geen pint durfde te drinken (bij manier van spreken).

PolletPoulet

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Als ge dat al erg vind dat zou je pakweg 8-9 jaar terug in een hoekje zitten wenen. Het sxe geneut valt heel goed mee, hardliners die uw pint op de grond komen smijten zijn er niet meer, uw safke komen kraken,...

Er is een tijd geweest dat ge op bv ieperfest geen pint durfde te drinken (bij manier van spreken).

mja 8 - 9 jaar geleden had ik net iron maiden en 4 promille ontdekt =p

(die overigens echt wel baggervet zijn, 4 promille!)

maar als ik het bekijk op schaal 4 jaar geleden en nu vind ik dat het sXe geneut toch weer stillekesaan harder begint te worden.

hoewel, nu dat ge ieperfest aanhaalt, daar zie ik elk jaar meer en meer zatte manne en riek ik elk jaar meer en meer wiet =)

dRb^Infinity

Legacy Member
Damn ik heb gisteren khalo gezien :D
da was pas zalig :D
op de stijn zenne b day bash
(Waar mijn band trouwens ook nog moest optreden :D)

S.conceiçao7

Legacy Member
when goodbye means forever, lijkt me echt een leuke schijf van i killed the prom queen.

heb die cd gekocht voor 6 euro van iemand, en het me niet beklaagd!

DoomSayerSantos

Legacy Member
Laatst lag Bloodlined Calligraphy op bij ne maat.
Best vette muziek.

En voor I killed the prom queen zou ik echt geen 6 euro over hebben.

S.conceiçao7

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
En voor I killed the prom queen zou ik echt geen 6 euro over hebben.

serieus? :( toch vrij evenwaardig aan evergreen terrace,
toch 2 zeer gerenommeerde bands in het genre, niet ?

DoomSayerSantos

Legacy Member
dingen met teveel clean vocals zijn gewoon mijn ding niet.
Doe mij maar hatebreed, first blood en suffokate achtige dingen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Pakt da ik op mijn 10 - 11 jaar mijn edge heb gebroken door mijn eerste pint te drinken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan