juist terug van Hasselt ...
fuuuuck, wat een fiesje!
Moker: was wel vet, maar omda ik de manne al genoeg gezien heb toch besloten om naar de mcdonalds te rijden! maar toch super cool, twee nummertjes van opgepikt.
Man Must Die
http://www.myspace.com/manmustdie ) band waarvoor ik kwam... Geweldig, super, bangelijk! Maar een tam publiek jammer genoeg )=..
Beneath The Massacre: (
http://www.myspace.com/btm ) Super vet, mond is echt opegevalle van die manne.. Sjiit, op cd vond ik die maar niks maar live.
Despised Icon: (
http://www.myspace.com/despisedicon ) Marginaal hard, bangelijk, zonder zever één van de meest memorabele optredens ooit! Wel een tand minder, maar soit da nemen we er wel bij =p
Baroness: (
http://www.myspace.com/yourbaroness ) Echt bangelijk eigenlijk... Ik had er nog nooit van gehoord en fuck, check de mannen uit. Super experimentele shit, vrij misplaatst tusse die andere groepen maar toch geniaal!
Miserey Index: (
http://www.myspace.com/miseryindex ) Stukje van gezien maar was er niet meer in de mood voor na Baroness. Hetgeen wat ik gezien heb vond ik wel cool, maar toch... Was echt niet meer in de mood.
The Dying: protass kakband in mijn ogen... maar soit, ik doe zelfs de moeite om de myspace op te zoeken -_-
Kylesa: De moment dat ik daar naar ga zien zal dat zangereske in haar blote moeten staan zonder micro in de buurt...