Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
kan iemand me vertellen welk het beste album is van AFI .

heb namelijk vernomen dat ze zeer gediversifiëerd zijn in hun albums, beetje van genre verspringen enzo.
kwestie dat ik me geen verkeerd album aanschaf.

wat ik zoek is dus een album die het meest bij the likes als rise against en anti-flag aanleunt !

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
bartreligion zei:
Doe mij dan maar Pantera of Slayer. Vind ik namelijk wel vet.

Knuckledust is dan ook geen metal, maar hardcore. :/
Anyway, ik denk dat ik hier niet veel meer ga zeggen, er zitten hier blijkbaar toch geen liefhebbers van het agressievere werk.

syndrom

Legacy Member
Hohja LoRdOfMaDnEs, heeft iedere hardcore kid geen ander idee over wat aggresieve hardcore is? Ik vind bands als trash talk, ceremony,... pakken aggresiever dan bands ala knuckledust.

Tis allemaal hardcore, maar toch...

xDama

Legacy Member
Da's ieder zijn smaak en ieder zijn stijl natuurlijk. Tzou maar erg zijn moesten we allemaal hetzelfde goed vinden hé :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Knuckledust is enigste band waarvoor ik nog zou gaan maar om daarvoor naar antwerpen te rijden, nee bedankt.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
reavX zei:
Hohja LoRdOfMaDnEs, heeft iedere hardcore kid geen ander idee over wat aggresieve hardcore is? Ik vind bands als trash talk, ceremony,... pakken aggresiever dan bands ala knuckledust.

Tis allemaal hardcore, maar toch...
True, maar ik bedoelde eerder dat er hier weinig mensen zitten die beatdown en consoorten kunnen smaken.

DoomSayerSantos

Legacy Member
bartreligion zei:
Doe mij dan maar Pantera of Slayer. Vind ik namelijk wel vet.
dan zijde int verkeerde topic aant posten.
slayer is ne sucky band live trouwens
al 2 keer gezien en beh ...

Knuckledust en Embraced by hatred zijn de enigste bands waar ik zou voor gaan.
Maar kdenk dak dees toch zal overslaan.

Gistern Leng Tche gezien was dik inorde.

Alar!s

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
True, maar ik bedoelde eerder dat er hier weinig mensen zitten die beatdown en consoorten kunnen smaken.

ja da merk ik ook wel, persoonlijk kan ik beatdown muzikaal wel smaken, vooral bands zoals knuckledust, hoods etc. maar ik heb het nie zo met het scenegedoe/wereldje dat er bij komt kijken..

gehele crews die van geheide en verre komen om 1 band te zien. wachten de gehele show buiten, kijken geen andere enkele groep die er ook nog speelt, staan dan tijdens de groep waarvoor ze komen stil, tot die ene beatdown komt, dan zijn het allemaal ninjas die moshen zoals je het nog nooit hebt gezien :eek:

en dan nog fights, ambrasmoakerij en grootdoenerij a volonté,
nie bepaald mijn beeld van hardcore ;)

ma goed Antwerp Hardcore Fest, wss present!

Bart Religion

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
das al goed en wel.
mor snapt nu eens dat da hier het topic nie is daarvoor.

aangezien zowat elke metalcore band de mosterd gaan halen is bij Pantera & Slayer toch wel ;)

Als je het trouwens zo eng wilt bekijken, moet elke band die niet als Minor Threat, Black Flag of Bad Brains klinkt hier ook niet komen.

PolletPoulet

Legacy Member
juist terug van Hasselt ...

fuuuuck, wat een fiesje!

Moker: was wel vet, maar omda ik de manne al genoeg gezien heb toch besloten om naar de mcdonalds te rijden! maar toch super cool, twee nummertjes van opgepikt.

Man Must Die:( http://www.myspace.com/manmustdie ) band waarvoor ik kwam... Geweldig, super, bangelijk! Maar een tam publiek jammer genoeg )=..

Beneath The Massacre: ( http://www.myspace.com/btm ) Super vet, mond is echt opegevalle van die manne.. Sjiit, op cd vond ik die maar niks maar live.

Despised Icon: ( http://www.myspace.com/despisedicon ) Marginaal hard, bangelijk, zonder zever één van de meest memorabele optredens ooit! Wel een tand minder, maar soit da nemen we er wel bij =p

Baroness: ( http://www.myspace.com/yourbaroness ) Echt bangelijk eigenlijk... Ik had er nog nooit van gehoord en fuck, check de mannen uit. Super experimentele shit, vrij misplaatst tusse die andere groepen maar toch geniaal!

Miserey Index: ( http://www.myspace.com/miseryindex ) Stukje van gezien maar was er niet meer in de mood voor na Baroness. Hetgeen wat ik gezien heb vond ik wel cool, maar toch... Was echt niet meer in de mood.

The Dying: protass kakband in mijn ogen... maar soit, ik doe zelfs de moeite om de myspace op te zoeken -_-

Kylesa: De moment dat ik daar naar ga zien zal dat zangereske in haar blote moeten staan zonder micro in de buurt...

DoomSayerSantos

Legacy Member
The dying heb ik zaterdag ook gezien is eigenlijk 2 keer nieks aan.
Nogal saai en ongeinspireerd vond hun vroeger as Chimaera iets beter.

PolletPoulet

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
The dying heb ik zaterdag ook gezien is eigenlijk 2 keer nieks aan.
Nogal saai en ongeinspireerd vond hun vroeger as Chimaera iets beter.

Ook gewoon die kerels zelf... Hebben echt enorme air over hun imo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan