Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
leuk is dat ! avenged sevenfold idd samen met het grote iron maiden op tour doorheen europa als special guest, en jawel hoor ook hier op graspop :)

link

en blijkbaar spreekt IM vol lof over hen, lees maar!
zeg nu nog es dat die band suckt :lol: :ironic:

flameboy

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
leuk is dat ! avenged sevenfold idd samen met het grote iron maiden op tour doorheen europa als special guest, en jawel hoor ook hier op graspop :)

link

en blijkbaar spreekt IM vol lof over hen, lees maar!
zeg nu nog es dat die band suckt :lol: :ironic:

Avenged Sevenfold suckt! :sop:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Dude, zelfde commentaar als in metalthread waar je exact dezelfde post hebt gezet:
Maiden kiest de bands niet waar ze mee op tour gaan, dat doet hun manager in samenwerking met het bookingskantoor. Ten tweede, maiden zegt niet dat ze as geweldig vinden maar hun manager zegt dat.

PolletPoulet

Legacy Member
lom, wat zit gij nu te zevere gast....

iedereen weet toch dat iron maiden het kaf van het koren scheidt...

S.conceiçao7

Legacy Member
ik kan me idd niet inbeelden dat een zo'n zelfrespecterende band als iron maiden met een band gaat touren die ze totaal niet kunnen uitstaan.

zeg nu zelf, die hebben na al hun jaren dienst inde business toch wel iets inde pap te brokken hoorbij hun managers.

trouwens, zie die foto, matt shadows heeft een tshirt van IM aan, en heeft al meermaals verklaard dat ze een belangrijke inspiratiebron zijn.

the way i see it, is dat avenged sevenfold een modernere en jeugdigere vorm / kloon van iron maiden is, of toch minstens een heel grote inspiratiebron. en die link willen ze mss aantonen

S.conceiçao7

Legacy Member
as for poser metal kids like me,
bullet for my valentine, avenged sevenfold.... nu nog juist atreyu/trivium, en de affiche is compleet ;)

PolletPoulet

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik kan me idd niet inbeelden dat een zo'n zelfrespecterende band als iron maiden met een band gaat touren die ze totaal niet kunnen uitstaan.

zeg nu zelf, die hebben na al hun jaren dienst inde business toch wel iets inde pap te brokken hoorbij hun managers.

trouwens, zie die foto, matt shadows heeft een tshirt van IM aan, en heeft al meermaals verklaard dat ze een belangrijke inspiratiebron zijn.

the way i see it, is dat avenged sevenfold een modernere en jeugdigere vorm / kloon van iron maiden is, of toch minstens een heel grote inspiratiebron. en die link willen ze mss aantonen

jij bent dan ook een idioot ;)

mandarijn

Legacy Member
Er moet mij toch eigenlijk iets van het hart omtrent heel die avenged sevenfold gedoe...
Een vriend van mij had de laatste "hopelessly devoted to you" gekocht waar videoclipjes opstaan van amber pacific, avenged sevenfold, mustard plug etc.
En we zaten eigenlijk met open mond te staren naar een clipje dat zich volspoot met ondergetattoeeerde tieners en kamers behangen met posters etc etc.

Dat je laat zien dat je veel fans hebt ok, dat je laat zien hoever sommige fans iets voor je band over hebben ok... Maar om er dan een heel videoclipje rond te maken.... Dat zie je enkel bands ala linkin park, good charlotte etc doen.

Om nu ff terug te komen op wat meneer de leprachaun zei... Iron maiden kun je beschouwen als 1 van de grondleggers van de (power)metal en die zal je nooit van zijn leven zo'n capriolen zien uithalen. Dus stop aub met vergelijken en met te wijzen "zie je wel dat zelfs dié mijn lievelingsbandje goed vinden".

S.conceiçao7

Legacy Member
Ik geef je gelijk mandarijn.
op de DVD van hen (all excess) zie je die filmpjes ook, dat teruggaan naar huntington beach waar die "die hard" fans van hen ook zitten met al hun tattoo's etc.
zo van die logo's (deathbats) op hun borstkas en zo...

funny dan als je dan diezelfde die-hard fans op last fm ziet,
en dingen ziet schrijven a la "it's a damn shame that we hardcore a7x dude's are stuck with our reminders & tattoo's of the good old A7X days, and now we sit here with their awfull new albums and have nothing left to feel good about them anymore" :sop:

nonetheless ik vind al hun albums goed,
maar je hebt wel een feit dat er genoeg stof ter discussie is.

Rubmifer

Legacy Member
reavX zei:
Hahahaha, fuck we zijn weer vertrokken.

idd :rofl:

Leprechaun3 zei:
en blijkbaar spreekt IM vol lof over hen, lees maar!
zeg nu nog es dat die band suckt :lol: :ironic:

ja tuurlijk, alsof Iron Maiden de band waar ze gans europa mee gaan touren gaan beginnen afbreken :rofl:

Kid_C

Legacy Member
reavX zei:
Hahahaha, fuck we zijn weer vertrokken.

Idd, en het mag snel weer stoppen.

@Polletpoulet: Je post is volledig misplaatst, infraction is gegeven.

@Leprechaun3: Iron Maiden / Avenged Sevenfold zijn metal en horen hier niet thuis, ik zie het nut van je post niet echt.

@de rest: Het ging nu net goed, als je iemand zijn posts niet kan uitstaan, negeer hem dan in plaats van kwaad te worden. Het is verloren moeite, iedereen heeft zijn voorkeuren en smaken verschillen nu eenmaal. Probeer het op zijn minst wat netjes te houden.

mandarijn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
Ik geef je gelijk mandarijn.
op de DVD van hen (all excess) zie je die filmpjes ook, dat teruggaan naar huntington beach waar die "die hard" fans van hen ook zitten met al hun tattoo's etc.
zo van die logo's (deathbats) op hun borstkas en zo...

funny dan als je dan diezelfde die-hard fans op last fm ziet,
en dingen ziet schrijven a la "it's a damn shame that we hardcore a7x dude's are stuck with our reminders & tattoo's of the good old A7X days, and now we sit here with their awfull new albums and have nothing left to feel good about them anymore" :sop:

nonetheless ik vind al hun albums goed,
maar je hebt wel een feit dat er genoeg stof ter discussie is.


Kijk en daar gaat het ons een beetje om... Wij zijn muziekliefhebbers, wij dwepen met bandshirts in beperkte oplage, wij dwepen met vinyl die maar een beperkt aantal mensen heeft, wij zijn blij als wij iemand anders iets nieuw kunnen bijbrengen wat nog niet veel mensen hebben gehoord.
Tegenover dat staan bands ala avenged sevenfold, rise against, etc... Bands die jij allemaal goed vind maar allang het stadium zijn gepasseerd van "kleine zaaloptredens, beperkte oplage van bepaalde dingen" en die gewoon muziek maken omdat het eenmaal goed VERKOOPT bij de jeugd van tegenwoordig.
Wij kiezen ervoor om bij de kleine helft te horen omdat dat veel leuker is dan bij de grote massa te horen (liever individuele persoonlijkheid dan niet opvallen tussen de rest right?).

Rubmifer

Legacy Member
mandarijn zei:
Kijk en daar gaat het ons een beetje om... Wij zijn muziekliefhebbers, wij dwepen met bandshirts in beperkte oplage, wij dwepen met vinyl die maar een beperkt aantal mensen heeft, wij zijn blij als wij iemand anders iets nieuw kunnen bijbrengen wat nog niet veel mensen hebben gehoord.
Tegenover dat staan bands ala avenged sevenfold, rise against, etc... Bands die jij allemaal goed vind maar allang het stadium zijn gepasseerd van "kleine zaaloptredens, beperkte oplage van bepaalde dingen" en die gewoon muziek maken omdat het eenmaal goed VERKOOPT bij de jeugd van tegenwoordig.
Wij kiezen ervoor om bij de kleine helft te horen omdat dat veel leuker is dan bij de grote massa te horen (liever individuele persoonlijkheid dan niet opvallen tussen de rest right?).

hey hey hey!



geen slecht woord over rise against e makker :p Rise Against maakt nu wel geen muziek omdat het goed verkoopt bij de jeugd, ze maken de muziek die zij willen, die zij voor ogen hebben. And it happens dat het jammergenoeg populairder wordt. Ik hoop dat ze bij hun volgende plaat terugkeren naar Revolutions per minute tijdperk en dergelijke, zal dan direct al wa minder zijn

mandarijn

Legacy Member
Akkoord, ma ik wil even het verschil aanduiden wanneer je merkt wanneer iemand "voor het grote geld" kiest en wanneer niet... Bands genoeg die een hype creeeren en ze daarna doodgewoon niet meer waarmaken. Ik ben persoonlijk "fan" van hetgeen dat een enter shikari brengt... Maar ik hou mijn hart vast hoe iedereen met die groep omgaat.... Je kan toch zo raden dat ze onder druk van een of andere platenmaatschappij nix nieuws meer gaan uitvinden en dat ze gewoon hetzelfde gaan produceren.... Enfin ja...
Jullie snappen mijn punt wel ongeveer...

S.conceiçao7

Legacy Member
ja , enter shikari is cool :) heb die cd ook.
tof hoe ze elektro en punk mixen tot 1 origineel geheel. vooral mothership vind ik een leuk nummer :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Goed,
niemand enthousiast over de line-up van antwerp hardcore fest of vinden jullie dat ook "weeral dezelfde crap"?
Ik zie het volledig zitten en kijk er al naar uit, gaat wel een lange dag worden.

KNUCKLEDUST
Enemy ground
Bun dem out
Embraced by hatred
Out for the count
Cheap thrills
The boss
Heyser
Disloyal
For my Enemies
Angelskin
Brickbat

Bart Religion

Legacy Member
Ieder z'n meug zeker. Ik kan bijzonder weinig met die slappe metal die voor hardcore moet doorgaan. :s

syndrom

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Goed,
niemand enthousiast over de line-up van antwerp hardcore fest of vinden jullie dat ook "weeral dezelfde crap"?
Ik zie het volledig zitten en kijk er al naar uit, gaat wel een lange dag worden.

KNUCKLEDUST
Enemy ground
Bun dem out
Embraced by hatred
Out for the count
Cheap thrills
The boss
Heyser
Disloyal
For my Enemies
Angelskin
Brickbat

Ik vind dat een kut lineup ja.

Nogmaals: Ik vind!

PolletPoulet

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Goed,
niemand enthousiast over de line-up van antwerp hardcore fest of vinden jullie dat ook "weeral dezelfde crap"?
Ik zie het volledig zitten en kijk er al naar uit, gaat wel een lange dag worden.

KNUCKLEDUST
Enemy ground
Bun dem out
Embraced by hatred
Out for the count
Cheap thrills
The boss
Heyser
Disloyal
For my Enemies
Angelskin
Brickbat

Enemy Ground is nog wel vet! Bun dem out cava nog .... maar voor de rest staan er ni echt veel dingen op da echt mijn 'ding' zijn.

Knuckledust vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed... En de rest van de affiche is voor mij 'weeral?'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan