Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
bartreligion zei:
Van de edge gesproken, hoeveel edgebreakers zitten hier? :p

ongeveer anderhalf jaar "edge" geweest, maar sinds een paar maanden zit ik terug aan het kruid, blijf wel een grote tegenstaander van alcohol

PolletPoulet

Legacy Member
bartreligion zei:
Van de edge gesproken, hoeveel edgebreakers zitten hier? :p

ooit 4 dagen edge geweest voor een weddingschap, tot ze een duvel voor m'n neus zette ^^

JelleSampleThis

Legacy Member
Ik begin der nie aan, ik zie het nut er wel van in, maar ermee te koop lopen vind ik toch echt niet nodig. Als ge zoiets doet, doe het dan voor jezelf, maar niet om overal te gaan vertonen dat ge edge zijt

Alar!s

Legacy Member
JelleSampleThis zei:
Ik begin der nie aan, ik zie het nut er wel van in, maar ermee te koop lopen vind ik toch echt niet nodig. Als ge zoiets doet, doe het dan voor jezelf, maar niet om overal te gaan vertonen dat ge edge zijt

dikke ²

ikzelf heb wel is gedacht aan edge te gaan aangezien slechts af en toe een desperados ofzo drink maar meer ook nie, maar ja, kzie het nut niet in van me dan nog extra regels te gaan opleggen. als ik dan toch is echt goesting heb :D dan sta ik daar..

mijn broer is al 5 jaar straightedge maar houdt dit eerder voor zichzelf..
zoals Jelle het zei, doet deze shit voor u eigen en nie opdat ge 2 schoon x'kes bij uw naam zoudt mogen zetten en wa respect van hypocrieten kunt winnen..

S.conceiçao7

Legacy Member
edge en straightedge, waar hebben julllie het in hemelsnaam over

DoomSayerSantos

Legacy Member
PolletPoulet zei:
ooit 4 dagen edge geweest voor een weddingschap, tot ze een duvel voor m'n neus zette ^^
zou de duvels ook nie kunnen laten.
heb een maat die een eind sxe is geweest maar de BBQ en de drank hebben het toch ook wel verkakt voor hem :)

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:

wtf, dus straight edge zijn, is de coole gast uithangen door band merch. te kopen, geen drugs te gebruiken, geen mp3s te downloaden, en volledig "into the scene" leven :wtf:

omg, doet me denken aan die gabbertijd van een 10tal jaar terug :help:

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wtf, dus straight edge zijn, is de coole gast uithangen door band merch. te kopen, geen drugs te gebruiken, geen mp3s te downloaden, en volledig "into the scene" leven :wtf:

omg, doet me denken aan die gabbertijd van een 10tal jaar terug :help:

stuur me de infraction points alvast weer maar op na dat ge et volgende hebt gelezen:

idioot

S.conceiçao7

Legacy Member
ja leg het mij mss es eerst deftig uit, ik snap nog nix van dat straight edge gedoe,
en vraag me dan ook af wat dit met deze thread te maken heeft .
is een simpele uitleg nu zoveel gevraagd ?!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wtf, dus straight edge zijn, is de coole gast uithangen door band merch. te kopen, geen drugs te gebruiken, geen mp3s te downloaden, en volledig "into the scene" leven :wtf:

omg, doet me denken aan die gabbertijd van een 10tal jaar terug :help:
Wat voor rare conclusies jij trekt en hoe jij die kan linken aan gabbers is me een raadsel.

Spineless

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja leg het mij mss es eerst deftig uit, ik snap nog nix van dat straight edge gedoe,
en vraag me dan ook af wat dit met deze thread te maken heeft .
is een simpele uitleg nu zoveel gevraagd ?!

en dat beweert dan naar hc te luisteren en weet niet eens wat straight edge is. :ironic:

Alcoholic Punk

Legacy Member
Hier ook drop out. Een jaar of 2-3 edge geweest. Mensen die mij pas later zijn beginnen kennen kunnen het nog altijd moeilijk geloven. En kan hen geen ongelijk geven om eerlijk te zijn. Pinten drinken is tegenwoordig een heuse hobby geworden.
Drugs zegt mij dan weer niks, wel genoeg dingen geprobeerd maar kvind er niets aan.

S.conceiçao7

Legacy Member
shit man, zo edgy zijn, lijkt me vrij bekrompen.

vraag me ook af waarom dat ook maar iets met muziek te maken heeft.
lijkt me eerder een religion :s achja ze doen maar. die hardcore dude's.
ik luister naar PWD, FATA en IKTPQ en zo van die dingen, maar verre van de rest, moet ik daar allemaal nie te veel van weten van die zotte dingen

tuesadorable

Legacy Member
"Edge gebroken", klinkt zo raar. Laten we zeggen dat ik er uit was gegroeid. Hardcore interesseert me nog, maar ik ben ook naar jazz, experimental, ... beginnen luisteren. Op een bepaald moment was het gevoel rond straight edge gewoon weg. Deze zomer met mijn vriend wat witte wijn gedronken en op mijn laatste scoutskamp wel wat glazen per avond maar momenteel drink ik geen alcohol. Eigenlijk interesseert me dat geen reet, ik heb dan ook geen moeite om het drinken te laten en nooit een drang naar alcohol ofzo.

Ik denk dat het bij de meesten wel zo gaat.

@Bartreligion: Als je de Bart bent die ik denk dat je bent, dan hebben we hier nog discussies rond gehad haha. Waar is de goede oude tijd.

Spineless

Legacy Member
om toch maar iets over edge te zeggen: ik leef eigelijk onbewust edge, drink geen alcohol (komt door reflux maar dat weerhoudt me eigelijk niet om alcohol te drinken), rook niet, neem geen drugs enzo.

@Leprechaun3: IKTPQ is om te beginnen al edge (of toch al een paar leden ervan zeker) en als je er echt in geinteresseerd zou zijn, zou je uitzoeken waar de band voor staat en wat ze er toe drijft om edge te zijn als je al niet weet wat het betekent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan