Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Het gaat wel compleet veranderen van sound, maar tsu fan zijnde zal ik het toch een kans geven.

Ik hoop wel dat er een goodbye show komt.
Mag gewoon niet anders. :(

Mayh3M

Legacy Member
Komt zeker een afscheidsshow, en ik zie in de zanger van OJ wel een goede opvolger, al zal het nooit meer hetzelde zijn. Ook die nieuwe bassist is een serieuze aanwinst.

The Setup blijft sowieso een harde groep, ze zullen het wel overleven zonder Dries.

Spineless

Legacy Member
alex agnew zou ook wel grappig geweest zijn, die deed al 'guestvocals' op hun laatste.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Heb de nieuwe nasty hier liggen.
Njah muzikaal vind ik dit laat ons zeggen zo saai als een wedstrijd van tottenham of chelsea. Maar (en daar ben ik blij om) in tegenstelling tot zo goed als 98% in het genre lyrics met een inhoud. Nu ook niet dat ik iemand ben die persé inhoud wil in teksten (getuige mijn eigen teksten) maar tis wel leuk om eens iets anders te horen dan de zoveelste fuck you, i'm tougher, yeah yeah with my wiggers from the ghetto we pretend in my parent's garage toestanden.

En qua productie is het wel enorm goed.

Maar als ik een plaat moet kiezen die deze maand uitkomt toch wel de nieuwe backfire. Serieus van onder de indruk, en stuk beter dan ik verwacht had.

Bart Religion

Legacy Member
is die nieuwe Backfire! uit? Kijk ik ook serieus naar uit. Harde band dat Backfire!

mud

Legacy Member
Strax

CSR Presents: For MY Enemies MCD RELEASE - Genk - rondpunt 26 - 15/02/08


PUSHED TOO FAR
ANGELSKIN
FOR MY ENEMIES
BRICKBAT
LA STRADA
POINT OF IMPACT

Mayh3M

Legacy Member
Nieuwe Backfire komt volgende week uit, release show is vrijdag in Maastricht met oa. Length of time.

Ik zit er niet echt op te wachten eerlijk gezegd.

JelleSampleThis

Legacy Member
ik eerlijk gezegd ook niet, ik vind enkel still dedicated een goeie cd, de rest vinnek eentonig, maar da is mijn mening hé

Bart Religion

Legacy Member
Still Dedicated is veel minder in vergelijking met de 2 nieuwe nummers die ik al gehoord heb.

live is het ook altijd vet, een van de weinige bands die mij nog spontaan de mosh doen brengen.

Verder niks dan respect voor deze heersers die er al meer dan 10 jaar voor gaan en steeds hun eigen ding gedaan hebben ook al maakten ze zich hier alles behalve populair door.
En zeker meer respect van hen dan voor het zoveelste overhypt bandje met amper een 7" uit maar met de juiste hippe kids.

Wel grappig om te zien hoe bepaalde lieden die jaren geleden Backfire afzeken ondertussen al jaren geen zak meer met hardcore te maken hebben en burgerlulletjes 1e klas zijn geworden.

S.conceiçao7

Legacy Member
kut zeg, waarom beslissen artiesten toch soms om 2 versies van hun liedjes uit te brengen :s


second heartbeat van a7x duurt op de cd 7.00 minuten, en op een andere cd versie 6.12 min. en klinkt volledig anders.



ook to end the rapture heeft 2 versies, die van op hopeless records cd met de piano klank, en dan nog die andere fabrikant good life recordings, de heavy metal versie in de plaats , met een gitaar ipv piano :s :wtf:
vrij verwarrend allemaal

DoomSayerSantos

Legacy Member
beh al had A7X zeven versies van elk nummer tzou me nog geen zak schelen.

Bart Religion

Legacy Member
't had beter geweest maakten ze géén versies van hun nummers (hrhr)

Rubmifer

Legacy Member
bartreligion zei:
't had beter geweest maakten ze géén versies van hun nummers (hrhr)

Hun oud materiaal heerst toch een enorm pak ze. Jammergenoeg is da bij het brede publiek weinig of niet gekend

Bart Religion

Legacy Member
Dat plaatje op goodlife was op zich niet slecht alleen had je op dat label een pak bands die veel beter waren.

Verder heeft A7X geen zak met hardcore te maken dus moet jij niet zeiken daarover? ;)

S.conceiçao7

Legacy Member
kweet dak hier al veel krediet heb opgebruikt, ma kheb je hulp nodig.

mijn zus verjaart morgen, ik weet niet welke cd ik haar moet kopen van AFI.

ofwel sing the sorrow , the art of drowning OF black sails in the sunset.
'(zijn de enige 3 da ze nog nie heeft).


welke is de beste? hopelijk iemand die daar iets over weet hier...
tnks!

JelleSampleThis

Legacy Member
Robin, kheb al een eindje je deviantart in de gaten gehouden, ge zijt er niets mee, maar kvind wel da ge echt goe werk doet ook naast je band werk

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
kweet dak hier al veel krediet heb opgebruikt, ma kheb je hulp nodig.

mijn zus verjaart morgen, ik weet niet welke cd ik haar moet kopen van AFI.

ofwel sing the sorrow , the art of drowning OF black sails in the sunset.
'(zijn de enige 3 da ze nog nie heeft).


welke is de beste? hopelijk iemand die daar iets over weet hier...
tnks!

Sing the sorrow is de eerste plaat die wat de zachtere kant opgaat, geniale schijf als jet mij vraagt. De twee andere hebben nog meer die punk/hardcore feel. Ik zou voor sing the sorrow gaan.

JelleSampleThis zei:
Robin, kheb al een eindje je deviantart in de gaten gehouden, ge zijt er niets mee, maar kvind wel da ge echt goe werk doet ook naast je band werk

Merci! Hopelijk volgend jaar sint lucas kunnen doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan