Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


DoomSayerSantos zei:beh al had A7X zeven versies van elk nummer tzou me nog geen zak schelen.

bartreligion zei:'t had beter geweest maakten ze géén versies van hun nummers (hrhr)

Leprechaun3 zei:kweet dak hier al veel krediet heb opgebruikt, ma kheb je hulp nodig.
mijn zus verjaart morgen, ik weet niet welke cd ik haar moet kopen van AFI.
ofwel sing the sorrow , the art of drowning OF black sails in the sunset.
'(zijn de enige 3 da ze nog nie heeft).
welke is de beste? hopelijk iemand die daar iets over weet hier...
tnks!
JelleSampleThis zei:Robin, kheb al een eindje je deviantart in de gaten gehouden, ge zijt er niets mee, maar kvind wel da ge echt goe werk doet ook naast je band werk