sir oinksalot
Legacy Member
nog even en we mogen het podium weer delenAlcoholic Punk zei:Heb de nieuwe nasty hier liggen.
Njah muzikaal vind ik dit laat ons zeggen zo saai als een wedstrijd van tottenham of chelsea. Maar (en daar ben ik blij om) in tegenstelling tot zo goed als 98% in het genre lyrics met een inhoud. Nu ook niet dat ik iemand ben die persé inhoud wil in teksten (getuige mijn eigen teksten) maar tis wel leuk om eens iets anders te horen dan de zoveelste fuck you, i'm tougher, yeah yeah with my wiggers from the ghetto we pretend in my parent's garage toestanden.
En qua productie is het wel enorm goed.
Maar als ik een plaat moet kiezen die deze maand uitkomt toch wel de nieuwe backfire. Serieus van onder de indruk, en stuk beter dan ik verwacht had.




het is idd een zalig schijfje, itt andere is het een beetje duister en goth getint, vind het echt wel een apart sfeertje, ga hem zelf ook es op mijn pc zetten, voor ik hem aan mijn zus geef morgen 

