Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Heb de nieuwe nasty hier liggen.
Njah muzikaal vind ik dit laat ons zeggen zo saai als een wedstrijd van tottenham of chelsea. Maar (en daar ben ik blij om) in tegenstelling tot zo goed als 98% in het genre lyrics met een inhoud. Nu ook niet dat ik iemand ben die persé inhoud wil in teksten (getuige mijn eigen teksten) maar tis wel leuk om eens iets anders te horen dan de zoveelste fuck you, i'm tougher, yeah yeah with my wiggers from the ghetto we pretend in my parent's garage toestanden.

En qua productie is het wel enorm goed.

Maar als ik een plaat moet kiezen die deze maand uitkomt toch wel de nieuwe backfire. Serieus van onder de indruk, en stuk beter dan ik verwacht had.
nog even en we mogen het podium weer delen :love::love::love:

JelleSampleThis

Legacy Member
reavX zei:
Merci! Hopelijk volgend jaar sint lucas kunnen doen.
Sint lucas is toch een rare school. is dat dan grafische dat ge zou willen doen, of is dat nog een andere richting? Ik kheb er zo mijn twijfels bij, Artevelde lijkt mij een intersanter voor die dingen, maar sint lucas staat voor de een of andere reden hoger aanbevolen (omdat met ingangsexamen is zeker ofzo?). Anyway, doe zo door, gelijk wa ge volgend jaar doet

syndrom

Legacy Member
JelleSampleThis zei:
Sint lucas is toch een rare school. is dat dan grafische dat ge zou willen doen, of is dat nog een andere richting? Ik kheb er zo mijn twijfels bij, Artevelde lijkt mij een intersanter voor die dingen, maar sint lucas staat voor de een of andere reden hoger aanbevolen (omdat met ingangsexamen is zeker ofzo?). Anyway, doe zo door, gelijk wa ge volgend jaar doet

Ik doe nu al een grafische opleiding in syntra, das zo zeer gericht op de technische kant van het hele gebeuren. Sint lucas wil ik doen omdat ik men "creatieve grenzen" wil verleggen. Meer out of the box denken. Sint lucas is infeite een kunstschool. Nuja we zien wel, eerst dat ingangsexamen tackelen

Alcoholic Punk

Legacy Member
sir oinksalot zei:
nog even en we mogen het podium weer delen :love::love::love:

jup 1 maart. En in ons stamcafé qua shows, gaat weer z(o)(a)tte boel worden.

Vrijdag de saviour release in Oostkamp, was ook een feestje.
De blik van de mensen toen we opkwamen was priceless.
Foto's: http://www.slide.com/r/fGgl76R1xz_e...previous_view=mscd_embedded_url&view=original

Achteraf zo beetje buitengeborsteld worden, men was al aant dweilen en al maar we stonden nog steeds aan den toog pinten te lekken.

Gisteren dan ieperfest, was het niet van het vele gezever geweest was het maar saaie bedoening geweest. Mij gesmeten met die merchguy van Shattered Realm die niet bepaald vrolijk werd van mijn commentaar op hun ene shirt.
Municipal Waste was ook wel tof, vooral de teksten dan en hun drummer had blijkbaar onze bloemenkrans van vrijdag aan :)

S.conceiçao7

Legacy Member
gisteren 4 winkels gedaan, maar uiteindelijk toch gevonden in oostende: sing the sorrow :bow: het is idd een zalig schijfje, itt andere is het een beetje duister en goth getint, vind het echt wel een apart sfeertje, ga hem zelf ook es op mijn pc zetten, voor ik hem aan mijn zus geef morgen ;)

btw, de nieuwe van simple plan is ook nog....euhm hoe moet ik het noemen... aanstekelijk :) guilty pleasure, ik voel me soms beschaamd als ik naar hen luister, maar toch vind ik hun nieuwe cd zeker niet slecht :)

Alar!s

Legacy Member
Wisdom in Chains op Groez?
niet supersiked maar toch goeie naam me thinks

Rubmifer

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Volgens mij ken jij het gevoel schaamte niet.

Simple plan is inderdaad een vrij grote kutband. Maar poppunk in het algemeen kan ik enorm goed smaken, als het goed gebracht wordt natuurlijk

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Hazen street kon ik nog wel smaken voor een paar nummers, maar ik had toch meer verwacht van freddy en hoya.

Bart Religion

Legacy Member
ja, die volledige plaat viel wat tegen, maar wel enkele vette nummers. Die eerste plaat van CIV is veel ruiger dan

Boucing Souls & H2O zijn ook gaaf.

JelleSampleThis

Legacy Member
kvind dat jullie hier toch niet meer over poppunk bezig zijn. bouncing souls en H2O vinnek verre van slicht, maar tis gene poppunk, maar kga nie zagen ofzo, gewoon beetje reclame maken ;)

poppunk in kortrijk:

Sample This! presents:
Vrijdag 2 mei, venue nog niet bekend
Fast Food
http://www.myspace.com/fast_food
The Priceduifkes
http://www.myspace.com/thepriceduifkes
The GoHards!
http://www.myspace.com/thegohards


Sample This! Presents
Zaterdag 5 April, JH De Kameleon (ingang langs de beurs) tegenover het station van Roeselare
Harbour 81 (NL)
Ex-members Second Change NL!
http://www.myspace.com/harbour81
One Step Beyond
Wulf op zijn best ;)
http://www.myspace.com/onestepbeyondhc
White Eyes
Nieuwe band met leden van Vogue, Set The Scene, One Voice en Losing Streak
Open Sesame
http://www.myspace.com/opensesamebelgium

Alcoholic Punk

Legacy Member
Zijt ma gerust dat het wulf op zijn best (of eerder zatst gaat zijn)
Harbour 81 yihaa, cool dat er eens een dergelijke band langshier speelt.

Volgende keer al ons geld samen en dan Discipline? :p

geronimo

Legacy Member
Bestaan der eigelijk dus nog van die old skool hardcore bands die actief zijn in de omstreken?
Kben opgegroeid me d.r.i, mucky pup enzu (of thrash-crossover asge het zo wilt noeme) en nu da hc terug populair aant worden is, vraagk mij af of der ook dus echt bands bestaan in de stijl v d.r.i. enzu

much obliged ^^

geronimo

Legacy Member
heh, straks ies checken op pc me audio :p
ziet er opt 1e zicht vrij old skool uit, ask de reviews mag geloven (enkel screams derbij zo te lezen)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Idd, is zeer oldskool hc/thrash crossover dinges. Hun teksten spreken me nu niet zo meteen aan omdat die meestal over skaten gaan enzo, maarja. :p
Zijn jammer genoeg wel ook al gestopt. :(
Maar iets recenter kan ik niet zo meteen verzinnen omdat ik in die stroming niet echt thuis ben.

VergeX

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Idd, is zeer oldskool hc/thrash crossover dinges. Hun teksten spreken me nu niet zo meteen aan omdat die meestal over skaten gaan enzo, maarja. :p
Zijn jammer genoeg wel ook al gestopt. :(
Maar iets recenter kan ik niet zo meteen verzinnen omdat ik in die stroming niet echt thuis ben.

Haha, inderdaad. Bones Brigade "Skater Brigade"!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan