Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
De enige band op het moment die ik ECHT graag zou willen zien is Blood For Blood. Voor de rest is er weinig dat ik nog niet gezien heb dat ik echt wil zien.

PolletPoulet

Legacy Member
parkway drive vind ik toch een enorm coole band, sick of it all zou ik nog wel is wille zien, walls of jericho blijft fijn, horse the band daar ben ik ook wel benieuwd naar, anti-flag wil ik echt al zoooo lang eens zien..

en als de geruchten waar zijn fucking suicide silence :love::love:

dus aanwezig denk ik wel.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Van degenen die jij opnoemt enkel horse the band nog niet gezien en interesseert me ook niet echt. :p

Bart Religion

Legacy Member
VergeX zei:
De Pyrrhus is een webshop die nogal veel hardcore / punk merch verkopen. Heb er al enkele keren besteld, maar de laatste 2 keren is die winkel zwaar in mijn achting gedaald. De vorige keer moest ik 3 maanden wachten, nu al 1 maand om nog geen verandering tegen te komen.

Bohja, we zullen zien zeker. Binnenkort al mijn shit eens uit Amerika laten overkomen.

reflections uit Nederland. Erg snel ook. Wordt doorgaans zelfde dag nog opgestuurd.

http://shop.reflectionsrecords.com/store/customer/home.php

WillemVM

Legacy Member
mss verkopen ze daar geen slechte muziek :unsure:


niks tegen de oude trivium btw

Bart Religion

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
lol, net bij de search es
trivium, avenged sevenfold en from autumn to ashes ingetypt,
nergens niks weer te geven.
one hell of store :wtf:

gelukkig niet nee

Bart Religion

Legacy Member
Pred zei:
weet ge misschien nog soortgelijke shops binnen europa?
niet dat ik naar punk/hardcore luister ofzo maar die shops hebben soms wel een paar dingen die voor mij wel interessant zijn.

Groetjes!

http://www.normanrecords.com

voor de rest niet echt. buiten pyrrhus & goodlife in België. Maar die zijn nog op punk/hc gericht.

Die Normanrecords is overigens géén punk/hc site, maar kheb daar m'n A Place To Bury Strangers LP vandaan.

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
lol, net bij de search es
trivium, avenged sevenfold en from autumn to ashes ingetypt,
nergens niks weer te geven.
one hell of store :wtf:

Zeveraar, wandel dan maar naar de free record shop en de extra zone!

S.conceiçao7

Legacy Member
bah, die nieuwste van poison the well, "versions", die trekt toch op geen reet?

ik herken de band er trouwens totaal niet meer in.

is dit dan "a new beginning"? of "the beginning of the end" .... ik gok op het laatste.

syndrom

Legacy Member
ik begin eindelijk into de nieuwe van modern life is war te komen, rare plaat.

DoomSayerSantos

Legacy Member
vind eigenlijk ook geen vette line up.
Bury Your Dead en Parkway Drive zouk wel eens willen zien mor daar zouk nog nie zon end voor rijden.

PolletPoulet

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik post dat dan 4 dagen geleden en niemand die reageert. :sop:

ik heb u nog onder u klote gegeven dat ge suicide silence waart vergete :sad:

ik ben niemand ofwa :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan