Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
bah, die nieuwste van poison the well, "versions", die trekt toch op geen reet?

ik herken de band er trouwens totaal niet meer in.

is dit dan "a new beginning"? of "the beginning of the end" .... ik gok op het laatste.

wa vinden jullie daarvan?

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
De enige band op het moment die ik ECHT graag zou willen zien is Blood For Blood. Voor de rest is er weinig dat ik nog niet gezien heb dat ik echt wil zien.
Zó geweldig vond ik ze live eigenlijk niet, Buddha kon de vocalen amper aan.

S.conceiçao7

Legacy Member
hoe vet is THrice wel niet (om het met de woorden van jellepunk of wie ist daar te zeggen :p )

the artist in the ambulance :bow:

Bart Religion

Legacy Member
Mayh3M zei:
Zó geweldig vond ik ze live eigenlijk niet, Buddha kon de vocalen amper aan.

Blood For Blood heel vroeger was best gaaf, maar de laatste keer dat ik ze gezien heb, hebben ze een half uur gespeeld waarvan Buddha 5min gezongen heeft en nog vals ook.

syndrom

Legacy Member
this thread has made my day :d :p

hoe vet is trashtalk! ik wil naar die show met bracewar (nog zo'n vette band)

JelleSampleThis

Legacy Member
Bracewar is idd vet, trashtalk kennek minder, mar wat ik reeds gehoord heb, kan het niet mis gaan. Ik kan niet gaan, past me niet en het is te ver, wel spijtig eig.

tuesadorable

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
the artist in the ambulance :bow:

Ja, 2003... De goede oude tijd.
Nu luister ik er niet echt meer naar, niet meer mijn ding (hoewel ik nog naar andere groepen kan luisteren uit die periode). Ik breng het altijd in verband met liefdesverdriet en avondenlang meekelen met de muziek. Die tijd ben ik nu gepasseerd.

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
hoe vet is THrice wel niet (om het met de woorden van jellepunk of wie ist daar te zeggen :p )

the artist in the ambulance :bow:

Keep following that path and you'll end up right!

@ Trash Talk: Schitterende band. Walking Disease!

Alcoholic Punk

Legacy Member
bartreligion zei:
Blood For Blood heel vroeger was best gaaf, maar de laatste keer dat ik ze gezien heb, hebben ze een half uur gespeeld waarvan Buddha 5min gezongen heeft en nog vals ook.

feit, niet tegenstaande ze wel nog steeds een aparte sfeer weten te creëren

S.conceiçao7

Legacy Member
VergeX zei:
Keep following that path and you'll end up right!

:lol: ja mss wel.

en zeggen dat ik nu pas die band heb leren kennen (thrice) via last.fm dan nog wel :)

anyway. ik vind ze een geslaagde mix van post hardcore, rock en emo(core) ! maar then again: ik vind genre's zo overrated.

DoomSayerSantos

Legacy Member
amon amarth is nie eens hardcore ik snap nie eens wrom da hier vermeldt wordt :)
iemand al eens xRepresentx gehoord btw ?

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
:lol: ja mss wel.

en zeggen dat ik nu pas die band heb leren kennen (thrice) via last.fm dan nog wel :)

anyway. ik vind ze een geslaagde mix van post hardcore, rock en emo(core) ! maar then again: ik vind genre's zo overrated.

Stop gewoon met al die stomme kutgenres erbij te roepen. Zeg gewoon wat je coole muziek vind en daar mag het stoppen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan