flameboy
Legacy Member
PolletPoulet zei:ik heb u nog onder u klote gegeven dat ge suicide silence waart vergetead:
ik ben niemand ofwa![]()
...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PolletPoulet zei:ik heb u nog onder u klote gegeven dat ge suicide silence waart vergetead:
ik ben niemand ofwa![]()
...Leprechaun3 zei:bah, die nieuwste van poison the well, "versions", die trekt toch op geen reet?
ik herken de band er trouwens totaal niet meer in.
is dit dan "a new beginning"? of "the beginning of the end" .... ik gok op het laatste.
Zó geweldig vond ik ze live eigenlijk niet, Buddha kon de vocalen amper aan.LoRdOfMaDnEs zei:De enige band op het moment die ik ECHT graag zou willen zien is Blood For Blood. Voor de rest is er weinig dat ik nog niet gezien heb dat ik echt wil zien.
Mayh3M zei:Zó geweldig vond ik ze live eigenlijk niet, Buddha kon de vocalen amper aan.
Leprechaun3 zei:the artist in the ambulance![]()
Leprechaun3 zei:hoe vet is THrice wel niet (om het met de woorden van jellepunk of wie ist daar te zeggen)
the artist in the ambulance![]()
bartreligion zei:Blood For Blood heel vroeger was best gaaf, maar de laatste keer dat ik ze gezien heb, hebben ze een half uur gespeeld waarvan Buddha 5min gezongen heeft en nog vals ook.

VergeX zei:Keep following that path and you'll end up right!
ja mss wel.
LoRdOfMaDnEs zei:En toch wil ik ze nog steeds supergraag zien.
En iedereen naar deze show komen!
http://img142.imageshack.us/img142/7654/flyercthobnobyp3.jpg
Zodra de deuren opengaan gratis vat!

Leprechaun3 zei:ja mss wel.
en zeggen dat ik nu pas die band heb leren kennen (thrice) via last.fm dan nog wel
anyway. ik vind ze een geslaagde mix van post hardcore, rock en emo(core) ! maar then again: ik vind genre's zo overrated.