Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleSampleThis

Legacy Member
den eerste keer dak ging had ik zo een plaat en 3cd's mee dak nie graag hoorde, twa aan 4 euro tstuk en sindsdien let ik beter op, maar kmoet zeggen hij weet wie ge zijt en weet wat ge graag hoort en speelt er natuurlijk op in. Kga der graag maar beetje teveel ;)

Alcoholic Punk

Legacy Member
hehe ja vrijdag mij proberen de tribute to oi volume 2 aan te smeren. was ie blijkbaar vergeten dat ik die de vorige keer had aangeschaft :)

Mo nu 2 dingen gekocht dak ni kende en dus ni ging kopen en kben er content van, dat ene zulde ook nog graag horen denk ik.

band noem the trouble (uit boston)

JelleSampleThis

Legacy Member
dunno, kheb ook paar nieuwe dingen die ik niet kende meegepakt, maar kdenk niet dat het iets voor jou is ;)
sinking ships
2 van suicide file
EP van this is hell
some kinda hate (ook uit boston)
en beyond the sixth seal, wat ik enorm goed vind, nu is het death metal toen was het echt zeer goeie metal core, voor de mensen die het interseert, de cd heet earth & sphere en het is een absolute aanrader!

PolletPoulet

Legacy Member
en waar is die shop juist? of is dat alleen online? =o

in antwerpen ergens of...

JelleSampleThis

Legacy Member
met de post hé
de site is dagelijks up to date gehouden hebbek mij laten vertellen, der is nen oudere man die daar ook in de winkel staat en hij zegt dat hij iedere dag ervoor zorgt dat de site 200% in orde is

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Eerste officiële namen groezrock:
Agnostic Front, Billy Talent, No Fun At All, Horse The Band en Parkway Drive, maar ook The Flatliners, The Loved Ones, Set Your Goals, Strike Anywhere, This Is Hell, Walls Of Jericho, The Bones, A Wilhelm Scream, Anti-Flag, Bury Your Dead en Sick Of It All

Alcoholic Punk

Legacy Member
some kind of hate is bere. al dacht ik voor ik het eens gehoord had dat het alla blood for blood ging zijn met zo'n naam.

Proto

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Eerste officiële namen groezrock:
Agnostic Front, Billy Talent, No Fun At All, Horse The Band en Parkway Drive, maar ook The Flatliners, The Loved Ones, Set Your Goals, Strike Anywhere, This Is Hell, Walls Of Jericho, The Bones, A Wilhelm Scream, Anti-Flag, Bury Your Dead en Sick Of It All

voor mij al reden genoeg om te gaan :p

Proto

Legacy Member
er staan toch wel enkele bands op dat lijstje die ik zeker nog moest zien :D
voornamelijk horse the band, anti-flag en strike anywhere :p
en billy talent, tja vreemd dat ze op groezrock staan maar k wou ze wel eens bezig zien dus das mooi meegenomen :D
tis ook maar een kwartiertje rijden voor mij dus ik zou gek zijn om niet te gaan :D

PolletPoulet

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Eerste officiële namen groezrock:
Agnostic Front, Billy Talent, No Fun At All, Horse The Band en Parkway Drive, maar ook The Flatliners, The Loved Ones, Set Your Goals, Strike Anywhere, This Is Hell, Walls Of Jericho, The Bones, A Wilhelm Scream, Anti-Flag, Bury Your Dead en Sick Of It All

*slap*

en suicide silence vergeten!


manneke manneke =p

wat nen band :love:

VergeX

Legacy Member
Groezrock is dit jaar voor mij een festival waar ik heen ga omdat 95% van mijn vriendenkring daar ook is.

Sommige groepen die er staan zijn cool om te zien, maar de dingen die ik wil zien, zullen nooit op Groezrock staan. Maar bon, vorig jaar behoorlijk scheef gelopen met de Jagermeister, zal dit jaar dus weer niet anders zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan