Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straks ga ik blozenAlcoholic Punk zei:en toch ter is maar 1 bulldozer in roeselare en dat ben jij

Anti-flag zei:niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..
Leprechaun3 zei:om nog es terug te komen op evergreen terrace.
ligt het aan mij, of hebben ze die naam gestolen van de simpsons. zij wonen toch ook in evergreen terrace (das hun straatnaam). hoe toevallig
Anti-flag zei:niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..
Anti-flag zei:niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..


666-Damarus-666 zei:Ik denk dat er veel volk NIET binnen zal geraken.
Ik blijf allesinds prettig thuis. Op Blacklisted na boeit mij nu is geen enkele band van die affiche mij. Schiet mij nu dood![]()
Alar!s zei:the carrier rocked zwaar! jammer dat die manne nie snel in ons landje zullen komen spelen..
btw: iemand een idee wat dien laatste lintfabriek show ga kosten? da gaat nie gezond aflopen..
misschien es komen checken alst pastJelleSampleThis zei:Wa reclame maken voor nieuw Roeselaars geweld!
Open Sesame: 2 nummers ip de myspace.
http://www.myspace.com/opensesamebelgium

Alar!s zei:the carrier rocked zwaar! jammer dat die manne nie snel in ons landje zullen komen spelen..
btw: iemand een idee wat dien laatste lintfabriek show ga kosten? da gaat nie gezond aflopen..
VergeX zei:Standaard showprijs verzekers?
En wij zitten thuis, blok, bah!LoRdOfMaDnEs zei:Het is wel degelijk 10€.