Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleSampleThis

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
en toch ter is maar 1 bulldozer in roeselare en dat ben jij
straks ga ik blozen

kga proberen morgen noa de vis te komen, moet wel tof zijn :)

syndrom

Legacy Member
Anti-flag zei:
niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..

sure ma tkan me nie veel schelen

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
om nog es terug te komen op evergreen terrace.

ligt het aan mij, of hebben ze die naam gestolen van de simpsons. zij wonen toch ook in evergreen terrace (das hun straatnaam). hoe toevallig

Je kan gelijk hebben. Wie weet hebben ze dat daarvan overgenomen. Maar er zijn volgens mij nog wel andere mogelijkheden. Bohja, dat juist jij met deze zever afkomt verbaast mij weinig.

Je begint op de juiste weg te geraken, maar een echte deb verleert het natuurlijk niet.

VergeX

Legacy Member
Anti-flag zei:
niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..

Het boeit mij voor geen meter! Ik ga binnen geraken en heel de keet mag van mij kapot getrashed worden! FOKKING DEAD STOP!

it's too late to get things changed
we've got no time left to rearrange
you're in too deep
and there is no way out
you lost the plot
you're trapped inside

no way out, locked inside
you're too late. it's too late for a change

xDama

Legacy Member
Anti-flag zei:
niemand da denkt da het zondag echt ni te doen ga zijn van volk? kga gaan , maar kvrees er echt een beetje voor. heel veel volk is cool , maar nu ga het binnen mss echt teveel zijn..

Ik denk dat er veel volk NIET binnen zal geraken. :)

Ik blijf allesinds prettig thuis. Op Blacklisted na boeit mij nu is geen enkele band van die affiche mij. Schiet mij nu dood :)

PolletPoulet

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik denk dat er veel volk NIET binnen zal geraken. :)

Ik blijf allesinds prettig thuis. Op Blacklisted na boeit mij nu is geen enkele band van die affiche mij. Schiet mij nu dood :)

bij mij boeit er geen enkele mij feitelijk...

zijn wel goeie bands, maar totaal mijn ding niet

//edit: voor de drummers onder ons,

den alex van Despised Icon

http://www.youtube.com/profile?user=alexgrind

Alar!s

Legacy Member
the carrier rocked zwaar! jammer dat die manne nie snel in ons landje zullen komen spelen..

btw: iemand een idee wat dien laatste lintfabriek show ga kosten? da gaat nie gezond aflopen..

VergeX

Legacy Member
Alar!s zei:
the carrier rocked zwaar! jammer dat die manne nie snel in ons landje zullen komen spelen..

btw: iemand een idee wat dien laatste lintfabriek show ga kosten? da gaat nie gezond aflopen..

Standaard showprijs verzekers?

syndrom

Legacy Member
Alar!s zei:
the carrier rocked zwaar! jammer dat die manne nie snel in ons landje zullen komen spelen..

btw: iemand een idee wat dien laatste lintfabriek show ga kosten? da gaat nie gezond aflopen..

10 euro is e prijs!

batje!

syndrom

Legacy Member
nee hoor 10 euro ist.

Michiel van de lintfabriek heeft het zelf gezegd.

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik zit ook thuis, en ben er niet rouwig om. Geen zin om zover te rijden voor een affiche die mij moeilijk boeit, daarnaast nog eens het feit dat een mens dan mogelijks niet binnen kan en voor niks gereden heeft.

mud

Legacy Member
As ik da zo zie blijft iedereen vndg thuis :D
Hier wouden ze plots ook nie meer gaan, wegens ver rijden & dan dikke kans te hebben om nie binnen te geraken. Fock he Blacklisted!!! :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan