Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VergeX

Legacy Member
Lethall zei:
Kweet et, maar door treinuren kan ik maar sochtends vertrekken, ik kan atm met niemand meerijden of daar blijven slapen, aangezien ik geen mensen ken van daar. En die nacht doorsteken wachten op een trein, en nog es oudejaarsnacht, da overleef ik nie :/

Moest er hier iemand van Gent zijn die nog 2 man kan meenemen zou da natuurlijk wel goe uitkomen ^^

Aha, nu snap ik het :)

Alar!s

Legacy Member
http://www.myspace.com/styg

wat zijn de meningen over dezen Band? persoonlijk vind ik Stick to your guns gewoon het einde, vooral de lyrics :).. (zeker "this is more" is ne keer checken)
soms wel wat chaotisch, maar sublime band!

Spineless

Legacy Member
Alar!s zei:
http://www.myspace.com/styg

wat zijn de meningen over dezen Band? persoonlijk vind ik Stick to your guns gewoon het einde, vooral de lyrics :).. (zeker "this is more" is ne keer checken)
soms wel wat chaotisch, maar sublime band!

goeie band :) beetje chaotisch (wat in feite niet noodzakelijk slecht is) en soms teveel gegrunt voor wat het is (IMO) maar er zitte wel paar goeie breakdowns en riffs tusse :)

Spineless

Legacy Member
ik wacht ook nog altij vol ongeduld op de nieuwe van Norma Jean (normaal gezien tegen zomer 2008). al veel te lang geleden dat die mannen nog een album gemaakt hebben. ^^

Spineless

Legacy Member
redeemer is van 2006 idd. er zit dus 2 jaar tusse maar das lang voor mij want ik ben nogal fervent fan van norma jean. :)

syndrom

Legacy Member
Spineless zei:
redeemer is van 2006 idd. er zit dus 2 jaar tusse maar das lang voor mij want ik ben nogal fervent fan van norma jean. :)

beter een goeie plaat dan een gerushte plaat

Bart Religion

Legacy Member
bwoa. Hoe langer men er over doet hoe slechter het resultaat dikwijls. De spontaniteit en de spanning gaat dikwijls verloren als men te lang blijft sleutelen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
tzal wel geen 8jaar duren gelijk social d of 10 zoals cock sparrer.

Sebiet naar de lintfabriek. Mad Sin en Heartbreak Engines. Ben er zelfs niet rouwig om dat ik bob moet zijn om deze show te kunnen zien. Al ligt dat ook wel aan het feit dat ik gisteren weer eens iets te graag de pintjes zag.
Zelf spelen en een jarige in de band = niet gezond.

S.conceiçao7

Legacy Member
om nog es terug te komen over die ignore list.
iedereen doet hier lekker stoer om te zeggen dat ie me er op heeft gesmeten, en als ik dan in een andere thread een film bespreek, komt rubmifer daar dan spontaan op quoten :lol: . jij bent gezien, rubmifer !

on topic: weet iemand waar ik de cd van NO RECESS kan kopen, liefst morgen of overmorgen nog. tis voor kerstkadoo voor mijn zusje !. belgische cd's zijn moeilijk te vinden helaas :(

Alar!s

Legacy Member
Op ne show van hun :)
of in nen distro op nen andere show as ge geluk hebt ;)

ze spelen vanavond in den Haan ;) gij bent van Brugge.. daarheen godverdomme!

Spineless

Legacy Member
dju, ik dacht da ge eens smaak begon te kweken met no recess maar tis voor uw zus.. xD

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
om nog es terug te komen over die ignore list.
iedereen doet hier lekker stoer om te zeggen dat ie me er op heeft gesmeten, en als ik dan in een andere thread een film bespreek, komt rubmifer daar dan spontaan op quoten :lol: . jij bent gezien, rubmifer !

on topic: weet iemand waar ik de cd van NO RECESS kan kopen, liefst morgen of overmorgen nog. tis voor kerstkadoo voor mijn zusje !. belgische cd's zijn moeilijk te vinden helaas :(

kunt gij soms geen posts lezen? ik heb gezegd dak u graag zo ignoren, maar ik lees te graag al uwe zever. Dus ik heb u niet op ignore status gezet. Als ge me nog es probeert te 'ownen', doe het tenminste goed .

En u link slaat op niets. Das geen emo. En de mensen da zogezegd wel emo zijn (mascara, blessen, haar over één oog,...) zijn ook geen emo's. Emo is niet de zeikmuziek à la my chemical romance en Aiden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan