VergeX
Legacy Member
Lethall zei:Kweet et, maar door treinuren kan ik maar sochtends vertrekken, ik kan atm met niemand meerijden of daar blijven slapen, aangezien ik geen mensen ken van daar. En die nacht doorsteken wachten op een trein, en nog es oudejaarsnacht, da overleef ik nie :/
Moest er hier iemand van Gent zijn die nog 2 man kan meenemen zou da natuurlijk wel goe uitkomen ^^
Aha, nu snap ik het


. jij bent gezien, rubmifer !

!