Alar!s
Legacy Member
Hoe ge het ook draait of keert..
Parkway Drive, is altijd al geweest en nu nog steeds een van de origineelste bands, met zalige riffkes, heerlijke breaks (dien dubbelen bas da uitbolt in Blackout is gewoon zalig). tzijn goei muzikanten en helaas worden die nogal snel bekend..
Over groez, tsja, zo een beetje hetzelfde als elk festival, volk = geld, geld = volk
Parkway Drive, is altijd al geweest en nu nog steeds een van de origineelste bands, met zalige riffkes, heerlijke breaks (dien dubbelen bas da uitbolt in Blackout is gewoon zalig). tzijn goei muzikanten en helaas worden die nogal snel bekend..
Over groez, tsja, zo een beetje hetzelfde als elk festival, volk = geld, geld = volk
hehe zalige line.

