Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alar!s

Legacy Member
Hoe ge het ook draait of keert..
Parkway Drive, is altijd al geweest en nu nog steeds een van de origineelste bands, met zalige riffkes, heerlijke breaks (dien dubbelen bas da uitbolt in Blackout is gewoon zalig). tzijn goei muzikanten en helaas worden die nogal snel bekend..

Over groez, tsja, zo een beetje hetzelfde als elk festival, volk = geld, geld = volk

S.conceiçao7

Legacy Member
so cry me a fucking river bitch :) :p hehe zalige line.
en ja ik geef toe wel een beetje een media geile hc/punk/metal slet te zijn.
ik ga toch geen tshirts dragen van bands als toch niemand die kent t:p besides : hoe zou ik ze anders leren kennen?

mandarijn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
en ja ik geef toe wel een beetje een media geile hc/punk/metal slet te zijn.
Tot het spijt in mijn hart moet ik je toch mededelen dat dat het verste is wat je ooit zal bereiken.
Groetjes.

xcruchesx

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
besides : hoe zou ik ze anders leren kennen?
zoals de hardore/punk kids een band leren kennen: door je vrienden, misschien per ongeluk op het internet, je hebt die band eens op een flyer zien staan, ...
ik kan blijven doorgaan maar ik wil je niet achterlijk doen lijken.

Spineless

Legacy Member
xcruchesx zei:
zoals de hardore/punk kids een band leren kennen: door je vrienden, misschien per ongeluk op het internet, je hebt die band eens op een flyer zien staan, ...
ik blijven doorgaan maar ik wil je niet achterlijk doen lijken.

idd. ik heb hc leren kennen door een vriend van mij. ik kan avonden liggen zoeken op internet naar goeie hc/punk bands, bekijken van flyers, bands checken, noem maar op.
ik luister niet alleen naar hc omwille van het goed klinken ervan (tis natuurlijk wel een vereiste :p) maar ook vanwege de sfeer en vooral het DIY-gedachtengoed. beginnen van scratch en je eigen ding doen, das iets waar je respect voor moet hebben. er zijn ook tal van goede underground bands die gewoon niet willen uitbreken en liever underground blijven. als je alleen aandacht hebt voor de hc/punk bands die in de media staan tja, dan mis je heel wat.
toegeven dat je een mediageile (en dus ook commerciële) hc/punk slet bent staat voor mij bovendien wel erg ver van het beeld dat ik van hc/punk heb..

en om het af te sluiten: Discharge - Hear Nothing, See Nothing, Say Nothing :applause:

PolletPoulet

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wilt gij daarmee insinueren dat.... :crazy:

wie zijt gij om mij te beoordelen ?! stukske pretentie

gij zit hier constant te provoceren en te insinueren... kruipt nu ni in u slachtoffer rolletje hé debiel.

man, met u hebbek het gehad ze! met u dwaze uitspraken altijd... waarom komt gij nog in deze thread?

de meeste van u schijtbands horen thuis in een blog op netlog of noxa. bent gij echt achterlijk of zit gij hier nu maar gewoon om ons op ons paard te jagen? achterlijken debbe

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Over stomme onbekende bandjes gesproken, hoe cool is Bun Dem Out wel niet!

PolletPoulet

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Over stomme onbekende bandjes gesproken, hoe cool is Bun Dem Out wel niet!

zo onbekend zijn die ni ze =p

maar die zijn idd wel vetjes! bloodsucka is echt wel een lekker nummerke van die manne!

(btw, heb u terug gemaild ivm topya mosh, sorry dat da zo lang heeft geduurd maar da spel heeft een beetje op zijn gat gelegen maar in 2008 gaan we er terug in vliegen! zeker welkom dan!)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Voor leprechaun zijn die onbekend he. :p
En ja ik had uwe mail al gezien. Als ge nog is een showke fixed komen we graag af. :)

Bart Religion

Legacy Member
PolletPoulet zei:
man, met u hebbek het gehad ze! met u dwaze uitspraken altijd... waarom komt gij nog in deze thread?

Omdat hij zo aandacht krijgt tiens. Iets deftig zeggen kan hij niet en dus is de enige manier om aandacht te krijgen de mongool uithangen.

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik ga toch geen tshirts dragen van bands als toch niemand die kent?

RF! Echt waar kerel, dit is de meest absurde en debiele mentaliteit die ik in tijden gezien heb! Waarom moeten andere mensen die kennen?

JelleSampleThis

Legacy Member
VergeX zei:
RF! Echt waar kerel, dit is de meest absurde en debiele mentaliteit die ik in tijden gezien heb! Waarom moeten andere mensen die kennen?
dude, hoe weten de andere mensen dan of je cool bent of niet, als je shirts draagt van onbekende bands gaat niemand respect hebben voor je coole muziek smaak omdat ze niet weten over wat het gaat, snap je dan niets man!

S.conceiçao7

Legacy Member
pouletpoulet of wa ist daar, asje het dan 'toch gehad hebt' met mij, waarom zet je me nie op je ignore list?
feel free , zou ik zo zeggen.

o ja, aan degene die zeiden van "spijtig dat posers gelijk leprechaun nu ook naar parkway drive luisteren". SORRY dat ik nie over jullie uber-leetness beschik, en dat ik een minderwaardig persoon ben tegenover jullie true die hard HC fans ... :wtf:

Kid_C

Legacy Member
Mannekes, probeer het wat rustig te houden en elkaars muzieksmaak te respecteren.
De één krijgt voldoening bij pophardcore, de ander niet, het ene is niet meer waard dan het andere.
En als het jullie niet zint, negeer de probleemzoeker, in de metalthread hebben ze het zo opgelost.

Mvg.

xDama

Legacy Member
Ik stel voor om die gezamelijk op onze ignore list te zetten. Dan reageert niemand nog op zijn gezever en dan gaat hij vanzelf wel weg.

Ik begin alvast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan