Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
klik op user cp,
dan miscelanious , derde optie :
buddy/ignorelist.

PolletPoulet

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik stel voor om die gezamelijk op onze ignore list te zetten. Dan reageert niemand nog op zijn gezever en dan gaat hij vanzelf wel weg.

Ik begin alvast.

en ik ben u volgeling

Mace

Legacy Member
ik zou wel willen, maar een kant van mij leest ook graag zijne zever. makes me feel better about myself :lol:

S.conceiçao7

Legacy Member
Mace zei:
ik zou wel willen, maar een kant van mij leest ook graag zijne zever. makes me feel better about myself :lol:

hehe, mijn "vrienden" zeggen da ook vaak :lol:.

VergeX

Legacy Member
Ok, massale ignore voor die kerel!
Daar ga ik volledig mee akkoord.

Elke dag meer en meer siked voor final lintfabriek show!
Fuck yeah! DEAD STOP!

mud

Legacy Member
Kheb em dan ook maar in m'n ignore list gegooit :)

zaterdag 26 januari
Release show 10" spilt Blade & Goldust
In café de N8 - Hasselt

The Setup
Human Demise
Blade
Goldust
Fungus Inc
Verify
No Recess
Triumph And Tragedy
& For My Enemies

dmg: 6 EUR

Flyer

Lethall

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)

Na dit te lezen, toch ook maar op ignore gezet ><

Nog iemand die 22dec naar de haan gaat?
Affiche:
No turning back
Justice
Morda
Rhythm to the madness
No recess
Blade
Fist over fist
The brave do not fear the grave

Zal de laatste show voor mij worden voor dit jaar aangezien ik nie naar de lintfabriek kan gaan, wel naartoe, maar ik kan nie meer op tijd terug zijn ivm oudejaarsavond :sad:

VergeX

Legacy Member
Lethall zei:
Na dit te lezen, toch ook maar op ignore gezet ><

Nog iemand die 22dec naar de haan gaat?
Affiche:
No turning back
Justice
Morda
Rhythm to the madness
No recess
Blade
Fist over fist
The brave do not fear the grave

Zal de laatste show voor mij worden voor dit jaar aangezien ik nie naar de lintfabriek kan gaan, wel naartoe, maar ik kan nie meer op tijd terug zijn ivm oudejaarsavond :sad:

Show is zondag, oudejaarsavond maandag as far as I know.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Inderdaad. Ik ga ook proberen te gaan hoewel ik eigenlijk echt wel zou moeten leren.

Lethall

Legacy Member
VergeX zei:
Show is zondag, oudejaarsavond maandag as far as I know.

Kweet et, maar door treinuren kan ik maar sochtends vertrekken, ik kan atm met niemand meerijden of daar blijven slapen, aangezien ik geen mensen ken van daar. En die nacht doorsteken wachten op een trein, en nog es oudejaarsnacht, da overleef ik nie :/

Moest er hier iemand van Gent zijn die nog 2 man kan meenemen zou da natuurlijk wel goe uitkomen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan