Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reavX zei:omg je gaat nog smaak beginnen krijgen.
Ma et trekt belange niet op parkway.
Nuja zondag blacklisted, shipwreck en DEAD STOP. Ik ben zo siked.
Leprechaun3 zei:om nog es terug te komen op evergreen terrace.
ligt het aan mij, of hebben ze die naam gestolen van de simpsons. zij wonen toch ook in evergreen terrace (das hun straatnaam). hoe toevallig
Fix0r zei:mag ik eens vragen hoe oud je bent?