Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
het was gek. het was heel druk , maar tstoorde niet. dead stop redelijk kort maar machtig optreden , moest ook ni langer of kging flauwgevallen zijn van de warmte:p voor de rest vogue, reproach, 86 mentality, restless youth, losing streak,efkes justice, zotte namiddag..

toru

Legacy Member
penknifelovelife & chiodos blijven mij verbazen

maar waarom heb ik zo het idee dat ik weer afgeschoten ga worden omdat dit niet een thread hiervoor is? :D

mandarijn

Legacy Member
penknifelovelife ken'k niet zo goed maar chiodos is vrij goed...
Ma'k heb liever een horse the band ofzo... (die overigens bevestigd zijn voor groezrock...)

flameboy

Legacy Member
mandarijn zei:
penknifelovelife ken'k niet zo goed maar chiodos is vrij goed...
Ma'k heb liever een horse the band ofzo... (die overigens bevestigd zijn voor groezrock...)

Mss toch nog een reden om naar groezrock te gaan :)

PolletPoulet

Legacy Member
en ook voor de showbookers! wij zoeken momenteel nog vééééél showkes!

en we zijn nog maar pas bezig dus 'ieel goeikoop'

als ge een plaatske vrij hebt op de affiche of ge kent wa manne die showkes organiseren, geeft zeker onze mysapce door

www.myspace.com/beforeheshother

adden die boel en booken =D

JelleSampleThis

Legacy Member
van waar zijn jullie, ik ken nog een band die nog 1 band zoekt om 2 shows in wst en 2 shows oostvlaanderen te spelen.

PolletPoulet

Legacy Member
JelleSampleThis zei:
van waar zijn jullie, ik ken nog een band die nog 1 band zoekt om 2 shows in wst en 2 shows oostvlaanderen te spelen.

wij zijn van mechelen/vilvoorde allemaal afkomstig! maar normaal gezien mag vervoer ni echt een probleem zijn =)

VergeX

Legacy Member
Gadverdamme! Pyrrhus doet ook weer zijn best om niks te doen. Al een maand een bestelling op pending staan en nog niks gewijzigd.

Ik kan het begrijpen dat het blok is, maar zet dat dan ook op de website en zeg niet in een mail dat het na de kerstdagen alles terug op zijn pootjes terechtkomt.

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wat is pyrrhus?

De Pyrrhus is een webshop die nogal veel hardcore / punk merch verkopen. Heb er al enkele keren besteld, maar de laatste 2 keren is die winkel zwaar in mijn achting gedaald. De vorige keer moest ik 3 maanden wachten, nu al 1 maand om nog geen verandering tegen te komen.

Bohja, we zullen zien zeker. Binnenkort al mijn shit eens uit Amerika laten overkomen.

S.conceiçao7

Legacy Member
zucht, ik heb rare dromen de laatste tijd :sop:

ik heb gedroomd dat avenged sevenfold een vrouwelijke leadsinger in dienst had gehaald, om samen de vocals te doen met matt shadows :omg:

eergisteren had ik ook al gedroomd, dat er een leeuw op ons werk binnen kwam, en dat we allemaal moesten lopen voor ons leven :eek:

JelleSampleThis

Legacy Member
VergeX zei:
De Pyrrhus is een webshop die nogal veel hardcore / punk merch verkopen. Heb er al enkele keren besteld, maar de laatste 2 keren is die winkel zwaar in mijn achting gedaald. De vorige keer moest ik 3 maanden wachten, nu al 1 maand om nog geen verandering tegen te komen.

Bohja, we zullen zien zeker. Binnenkort al mijn shit eens uit Amerika laten overkomen.
Kmoe zeggen hé, sinds ge kunt binnenlopen bij goodlife bennek der eigenlijk super content van behalve da hij je alles aansmeert vanaf ge zegt da ge nen band goed vind :d
kweetniet als ge het kent, hij heeft veel en op bestelling kan hij aan veel raken. Ook vinyl colletors btw
http://www.goodliferecordings.com

Alcoholic Punk

Legacy Member
Idd
Edward is een pak beter me dunkt, kan ook aan meer geraken dan pyrrhus.

Als ge gewoon langsgaat gaat hij u idd dingen aansmeren ma kmoe zeggen de dingen dat hij mij al aangesmeerd heeft benk wel telkens content van.

Er vrijdag nog alles van de nieuwe cock sparrer release besteld (cd, lp en 7")
En hij kan mij niet meer jaloers maken met Social Distortion - 1945 12" single
heb hem nu ook. Al heeft die rotzak wel nog live @ the roxy op lp. Ik heb dan wel weer playpen 7" en mike ness lp's daartegenover moehaha.

Altijd cool om in de zetel te zitten lullen daar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan