Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firewulf1 zei:pff groezrock duurt nog lang![]()
VergeX zei:Mij boeit het op dit moment geen ruk meer. 2 - 3 jaar geleden was die affiche nog massas cool. Tegenwoordig vind ik er niet veel meer aan, buiten enkele bands die mij nog interesseren.
Vorige jaar Lost Prophets was gewoon schandalig.


LoRdOfMaDnEs zei:Jeuj, parkway drive ...

Leprechaun3 zei:waar wanneer hoe????
ik hoor die wel graag zo,
romance is dead
al vond ik horizons vrij zwak ivgl met het voorgaande werk.
flameboy zei:allé ja als ge nen Duitser kunt vinden op de camping want die zijn daar zo schaars![]()

rubmifer zei:Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken. Wa voor volk dak daar nie zie staan heb bij pwd in november, twas onvoorstelbaar :doh:
PolletPoulet zei:ik vind killing with a smile toch nog altijd een goede cd van pwd
rubmifer zei:Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken. Wa voor volk dak daar nie zie staan heb bij pwd in november, twas onvoorstelbaar :doh:

bartreligion zei:gVroeger was het gaaf nu is het 'ontdekt' door het festival alto's en andere leprechauns.

rubmifer zei:Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken.

Leprechaun3 zei:wilt gij daarmee insinueren dat....
wie zijt gij om mij te beoordelen ?! stukske pretentie
DoomSayerSantos zei:PWD had trouwens een EP uit voor killing with a smile is ook een re-issue van gekomen.
Vind Horizons eigenlik bijlange zo slecht nog niet.
Khad gevreest dan die mannen iets emo gingen doen achter kWAS maar gelukkig niet.