Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VergeX

Legacy Member
firewulf1 zei:
pff groezrock duurt nog lang :(

Mij boeit het op dit moment geen ruk meer. 2 - 3 jaar geleden was die affiche nog massas cool. Tegenwoordig vind ik er niet veel meer aan, buiten enkele bands die mij nog interesseren.

Vorige jaar Lost Prophets was gewoon schandalig.

Iets anders:

12/04:
Rio Rock Festival te Ham:
Ignite & Terror + 3 more bands

Rubmifer

Legacy Member
VergeX zei:
Mij boeit het op dit moment geen ruk meer. 2 - 3 jaar geleden was die affiche nog massas cool. Tegenwoordig vind ik er niet veel meer aan, buiten enkele bands die mij nog interesseren.

Vorige jaar Lost Prophets was gewoon schandalig.

groezrock wordt nu eenmaal groter. gaan we hier nu weer gans die discussie gaan voeren. live with it ;)

Als ik naar de geruchten kijk van groez, zouk toch al ferm kunnen leven me een paar bands. En Parkway Drive heeft al bevestigd dat ze gaan komen :)

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Jeuj, parkway drive ...

waar wanneer hoe????

ik hoor die wel graag zo,
romance is dead :love:
al vond ik horizons vrij zwak ivgl met het voorgaande werk.

flameboy

Legacy Member
groezrock = 3 misschien 4 goede bands zien en voor de rest bier drinken en naar Duitsers roepen
allé ja als ge nen Duitser kunt vinden op de camping want die zijn daar zo schaars :unsure:

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
waar wanneer hoe????

ik hoor die wel graag zo,
romance is dead :love:
al vond ik horizons vrij zwak ivgl met het voorgaande werk.

Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken. Wa voor volk dak daar nie zie staan heb bij pwd in november, twas onvoorstelbaar :doh:

syndrom

Legacy Member
rubmifer zei:
Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken. Wa voor volk dak daar nie zie staan heb bij pwd in november, twas onvoorstelbaar :doh:


so true.

Rubmifer

Legacy Member
PolletPoulet zei:
ik vind killing with a smile toch nog altijd een goede cd van pwd

zeker, beste cd dat ze hebben
Horizons is ook zeker nie slecht, maar is toch wa minder tegenover kwas. Ik hoor teveel Dutkiewicz - KsE invloeden, wat ik toch wel jammer vind. Er is wat verdwenen van de originele PwD sound

Bart Religion

Legacy Member
groezrock is niet meer wat het geweest is. Vroeger was het gaaf nu is het 'ontdekt' door het festival alto's en andere leprechauns. De bands die tegenwoordig komen zijn ook niet meer wat het geweest is.

Big business is het tegenwoordig en dus kut.
Overigens belachelijk dat er geen Belgische bands spelen terwijl er genoeg prima bands in België zijn. Zegt ook genoeg zeker.

Doe mij maar Yperfest dan.

Bart Religion

Legacy Member
rubmifer zei:
Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken. Wa voor volk dak daar nie zie staan heb bij pwd in november, twas onvoorstelbaar :doh:

kutbands trekken gewoon kutvolk aan ;)

JelleSampleThis

Legacy Member
ik weet 1 iets, ik ga nie gelijk vorig jaar voor 2 bands naar groezrock, der mag wa meer komen dan weeral dezelfde bands.
Voort moment the bones, maar voor die ga ik niet naar groez

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
Nog een van de redenen waarom ik het zo ontzettend jammer vind dat PWD zo bekend is geworden, een ware hype zeg maar. Ik volg die mannen al sinds hun KWAS cd, bijna niemand in belgië/Eu die die mannen kende. Coolste show op ieperfest vorig jaar. En nu ist lijk den bekendsten metalcore band dat er is, en enorm veel losers worden daar door aangetrokken.



wilt gij daarmee insinueren dat.... :crazy:

wie zijt gij om mij te beoordelen ?! stukske pretentie

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wilt gij daarmee insinueren dat.... :crazy:

wie zijt gij om mij te beoordelen ?! stukske pretentie

alé ze, gaat ze beweren dak geen ongelijk heb? moest het nie voor die hype zijn zout gij die band nooit leren kennen hebben. Maar jammergenoeg...

maggek mij weer aan ne report verwachten? :ironic:

DoomSayerSantos

Legacy Member
PWD had trouwens een EP uit voor killing with a smile is ook een re-issue van gekomen.
Vind Horizons eigenlik bijlange zo slecht nog niet.
Khad gevreest dan die mannen iets emo gingen doen achter kWAS maar gelukkig niet.

Rubmifer

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
PWD had trouwens een EP uit voor killing with a smile is ook een re-issue van gekomen.
Vind Horizons eigenlik bijlange zo slecht nog niet.
Khad gevreest dan die mannen iets emo gingen doen achter kWAS maar gelukkig niet.

ja, don't close your eyes is dat. Die heb ik eigenlijk nog nooit deftig gechecked
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan