Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleSampleThis

Legacy Member
Nu kunde weer afkomen dat we al op uw kap zitten, maar gij maakt onze muziek smaak belachelijk dusja, tis nu wel degelijk gij die in fout zijt. Voor de rest heb ik het gehad met je zinloze discussies altijd. Altijd het zelfde gemekker, khebbet gehad met jen mening en je domme uitspraken.
@ Alar!s welkom

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Onze vrienden uit de metalthread hebben zijn laatste post toch blijkbaar succesvol kunnen negeren.

joeribud

Legacy Member
Alar!s: Waar haal je de info dat de show met Verse in Schaffen gecanceld zou zijn? Ik organiseer die show en ik weet van geen afgelasting hoor...

Alar!s

Legacy Member
geruchten, ik heb gehoord dat die show verplaatst is naar Essen.
is het niet waar dan?

Dat zou nu eens echt mij héél blij maken :)

joeribud

Legacy Member
Nee hoor, ik heb vrijdag nog contact gehad met boekingsagent, da's allemaal in orde en officieel op papier!
Ik was al bang dat jij misschien ergens opgevangen had dat ganse tour zou gecanceld zijn...
Tot in Schaffen dus!

joeribud

Legacy Member
En om het gerucht helemaal de kop in te drukken: Verse/To Kill spelen wel degelijk in Essen, maar op 11 januari (weekje na Schaffen dus)...

mud

Legacy Member
Haha, ben weer es ff nie on geweest & blijkbaar weer vanal gemist.
Is onze goeie vriend de groote onnozele loser weer aant zeveren?
Gast doe u eigen een plezier & zoek u een ander fora. Miss vind ge een forum op de site
van Tokio Hotel fzo get.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Idd, is wel zotte schijt, maar ik moet waarschijnlijk werken die dag. Zoniet ga ik zeker!

VergeX

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
FATA top 50 muziek :lol:

het is blijkbaar cool om bekende gereputeerde bands af te breken, en van die no-name underground groepjes op te hemelen hier.

zucht *legt the dinner after payback op*

Aré, meneer conceicao blijft mij verbazen. From Autumn To Ashes heeft misschien wel een reputatie, maar geloof absoluut niet dat veel verkopen gelijk staat aan goede muziek maken. En hiermee doel ik niet louter op FATA.

Waarom verkopen mainstream bands zowieso veel meer? Omdat ze op radio / tv / in de boekjes te bekijken vallen. Bands zoals diegene waar wij over praten, die schitterende muziek maken, mede doordat ze underground blijven en echt voor muziek kiezen in plaats van de mainstream-mumbojumbo, die maken schitterende muziek.

Knoop het goed in uw oren kameraad,
VERKOPEN STAAT NIET GELIJK AAN GOEDE MUZIEK!

Ohja, so called FATA fan, het is trouwens ook nog "The After Dinner Payback".

Laatste LF show is dat 30 december?

sir oinksalot

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Idd, is wel zotte schijt, maar ik moet waarschijnlijk werken die dag. Zoniet ga ik zeker!

hmm popcorn scheppen of een unieke kans om dead stop nog eens te zien, hmm harde keuze...

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik heb het net eens nagekeken en ik moet dus helemaal niet werken die dag.
Weet iemand waar je kan reserveren?

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Geen reservaties?
Dan moet je daar dagen op voorhand al staan wachten ofzo om binnen te geraken. :p

PolletPoulet

Legacy Member
bartreligion zei:
op deathmetal gebied Entombed, At The Gates & Dismember.

ik hoop voor u dan zwaar dat je naar wakken gaat \o>

ik ben precent in ieder geval
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan