Leprechaun3 zei:
FATA top 50 muziek
het is blijkbaar cool om bekende gereputeerde bands af te breken, en van die no-name underground groepjes op te hemelen hier.
zucht *legt the dinner after payback op*
Aré, meneer conceicao blijft mij verbazen. From Autumn To Ashes heeft misschien wel een reputatie, maar geloof absoluut niet dat veel verkopen gelijk staat aan goede muziek maken. En hiermee doel ik niet louter op FATA.
Waarom verkopen mainstream bands zowieso veel meer? Omdat ze op radio / tv / in de boekjes te bekijken vallen. Bands zoals diegene waar wij over praten, die schitterende muziek maken, mede doordat ze underground blijven en echt voor muziek kiezen in plaats van de mainstream-mumbojumbo, die maken schitterende muziek.
Knoop het goed in uw oren kameraad,
VERKOPEN STAAT NIET GELIJK AAN GOEDE MUZIEK!
Ohja, so called FATA fan, het is trouwens ook nog "The After Dinner Payback".
Laatste LF show is dat 30 december?