Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)

JelleSampleThis

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)
Aha, dus iedere lokale band is slecht todat ze veel cd's hebben verkocht. Jup ik volg je er volledig in. From Autumn To Ashes is zwaar de beste band ooit. punt gedaan

badXtrip

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

Sick Of It All & Wannabe HC... goed bezig!

S.conceiçao7

Legacy Member
o ja, en ik vergeet eighteen visions nog :bow:

zalige self titled album, gekregen van mijn zus voor kerstmis :)

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)

idiote mongool :ironic:
beseft ge nu zelf nie da u uitspraak op gene zak slaat?

sir oinksalot

Legacy Member
eindelijk iemand die het snapt, hardcore draait allemaal om zoveel mogelijk platen te verkopen! (incase you didn't notice I was being sarcastic)

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
idiote mongool :ironic:
beseft ge nu zelf nie da u uitspraak op gene zak slaat?

nee.

want moest het slechte muziek zijn, zou het zo verschrikkelijk veel niet verkopen.
tenzij de meerderheid van de hardcore liefhebbers slechte smaak heeft, en expres 'slechte' hc discs koopt :wtf:

en uw taalgebruik is niet gepast. reported.

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nee.


tenzij de meerderheid van de hardcore liefhebbers slechte smaak heeft, en expres 'slechte' hc discs koopt :wtf:

en uw taalgebruik is niet gepast. reported.

ik wist al op voorhand dagge me ging reporten. Sue me

en er is nog steeds een verschil tussen een wat populairdere band en een band die het meer underground houdt. Beseft ge da nu zelf nie? tuurlijk gaat een populairdere band meer verkopen dan bands die niet zo bekend zijn bij het gewone publiek, das toch maar normaal. En popularititeit staat niet gelijk aan kwaliteit. Kijk maar naar Tokio Hotel en andere consoorten

want moest het slechte muziek zijn, zou het zo verschrikkelijk veel niet verkopen.

again, kijk naar tokyo hotel. Een van de slechtste muziek dat ik in jaren al heb gehoord, en toch enorm populair hier in België geworden (ik zat 1,5 jaar geleden al te hopen dat ze enkel in duitsland gingen blijven :sad:). Ik zeg niet dat FATA een slechte band is, ik zeg gewoon dagge populariteit en verkoopcijfers nie gelijk moet stellen aan kwaliteit. Iets wat jij blijkbaar altijd doet

flameboy

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)

Manmanman, waar hebde gij uwen muzikale smaak vandaan? van een 14jarig meisje ofzo?

En in echt elke thread zitte gij diene top-50muziek te verkondigen als de beste muziek aller tijden. Krijgt het nu is in uwen kop dat er niemand anders is dat da goed vindt!

Duwt anders op deze link en ga naar de forums van Noxa ofzo, ik denk dat ze daar nog leden zoeken om te praten over de laatste nieuwe CD in de Free Record Shop. :sop:

S.conceiçao7

Legacy Member
FATA top 50 muziek :lol:

het is blijkbaar cool om bekende gereputeerde bands af te breken, en van die no-name underground groepjes op te hemelen hier.

zucht *legt the dinner after payback op*

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
FATA top 50 muziek :lol:

het is blijkbaar cool om bekende gereputeerde bands af te breken, en van die no-name underground groepjes op te hemelen hier.

zucht *legt the dinner after payback op*
Dude, hardcore IS underground. Krijg dat nu eens door je veel te dikke schedel.
From Autumn To Ashes is GEEN hardcore, ik herhaal: GEEN hardcore.

FUCK OFF.

badXtrip

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
tenzij de meerderheid van de hardcore liefhebbers slechte smaak heeft, en expres 'slechte' hc discs koopt :wtf:

Moesten het allemaal zo'n debielen zijn gelijk gij zou'k er niet van verschieten neen...

En neen, ik ga niet zitten zagen over uw muzieksmaak, het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen naar wat andere mensen luisteren... maar uw attitude is toch wel volledig fout om in een hardcore topic te posten

Alar!s

Legacy Member
ik ben misschien nieuw hier,
maar hier wil ik toch wel men mening zeggen

Beste hc bands bevatten het oldschool werk zoals Verse, Go it Alone, the first step, Have Heart, etc. Als je een keer een show van een van bovengenoemde bands gezien hebt ben je verkocht tot het leven. Is gewoon onbeschrijfbaar.

Offtopic: Verse cancelled in Schaffen! daar gaat men heuse planning.. :(

xDama

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
from autumn to ashes heeft toch al meer cd's verkocht dan al jullie opgesomde wannabe hc bands samen :bow:

selling means good ! :)

Als er nu is 1 iemand wannabe hardcore bands aan het opsommen is dan ben jij het wel. En als er nu is 1 iemand achterlijke opmerkingen geeft, dan ben jij het ook.

Ga toch ergens anders de loser uithangen. Hier hoor jij niet thuis, da's al MAANDEN duidelijk, maar toch weiger je het te aanvaarden. Je ben een retard, en je muzieksmaak is van hetzelfde kaliber.

Tokio Hotel verkoopt ook 100x meer CD's dan jouw 'wannabe' hardcore bands... Dus die maken ook pakken betere muziek?

Fool.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan