Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
en toch is het zo :)

ma wa weten jullie daar nu van, gelle bezoeken hooguit es hun myspace en denken meteen cd kenners te zijn.

ik heb lead sails paper anchor gekocht, beste luitjes, aan de volle 21.99 € .
beat that.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Gefeliciteert dat je zoveel geld aan rommel uitgeeft.
:edit: Dat feit maakt jou ook natuurlijk kenner over wat punkrock en wat niet punkrock is, uiteraard.

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Gefeliciteert dat je zoveel geld aan rommel uitgeeft.
:edit: Dat feit maakt jou ook natuurlijk kenner over wat punkrock en wat niet punkrock is, uiteraard.

ik vond da vroeger ook een rommel band, maar echt waar, hun nieuwste cd is zo WOW en vernieuwend en totaal un-atreyu.

dus kvind het eigelijk belachelijk as jullie hier al doen alsof ik chinees praat, ik snap best wel dat je hun vroegere werk totaal geen punk rock kan noemen, maar komaan zeg, wat is hun nieuwste cd dan wél ?!?

enfin, hier ff samples ervan, om de onwetende wijsneuzen hier, die me zo graag op mijn nummer willen zitten, te wijzen op wat ik bedoel:
http://www.amazon.com/gp/music/wma-...02/ref=mu_sam_wma_001_002/103-3404057-3155027

http://www.amazon.com/gp/music/wma-...03/ref=mu_sam_wma_001_003/103-3404057-3155027

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Aan de samples te horen zou ik het omschrijven als verschrikkelijk zagerige emo pop "punk".

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Aan de samples te horen zou ik het omschrijven als verschrikkelijk zagerige emo pop "punk".

fair enough.
daarmee word bewezen dat ik toch ietwat dicht in de buurt zit / zat.

dit is gewoon geen metal(core) meer als suicide notes & butterfly kisses.

Rubmifer

Legacy Member
dude, atreyu punkrock noemen is net als Iron Maiden poppunk noemen. Slaat op niets.

Leprechaun3 zei:
ik heb lead sails paper anchor gekocht, beste luitjes, aan de volle 21.99 € .
beat that.

euhm proficiat? wasda nu voor idiote opmerking. Zijt ge er trots op dagge zoveel geld aan die cd gegeven hebt ofzo :crazy:

syndrom

Legacy Member
nu over goede muziek: Coliseum gisteren was zo fokking vet. coole speech van de zanger.

Heersers.

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer, da interesseert mij geen barst wat jij van mijn bewering vind man. het is een feit dat de laatste cd van hen het meest aanleunt bij punk rock. als jij da absurd vind is da uw zaak. of ga je het nog steeds metalcore vinden mss? :lol: dan maak je je allicht zeer populair bij sommige forumleden hier ;)

trouwens het valt me op dat 90 % van uw posts quote's zijn op mij.
aanbid ge mij ofzo?

syndrom

Legacy Member
Beste,rubmifer heeft veel meer geloofwaardigheid dan een genre/trendhoer als jij.

JelleSampleThis

Legacy Member
Ik had graag geweest naar Coliseum, hun nieuwe LP is allesinds een dijk van een plaat!

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
rubmifer, da interesseert mij geen barst wat jij van mijn bewering vind man. het is een feit dat de laatste cd van hen het meest aanleunt bij punk rock. als jij da absurd vind is da uw zaak. of ga je het nog steeds metalcore vinden mss? :lol: dan maak je je allicht zeer populair bij sommige forumleden hier ;)

trouwens het valt me op dat 90 % van uw posts quote's zijn op mij.
aanbid ge mij ofzo?

ja dat is het :love:
hun laatste cd leunt meer aan bij hardrock, rock me een vleugske hardcore, soms een beetje metalcore. Meer niet. Ooit al eens geluisterd naar punkrock? Osker, The Loved Ones,... en nog zo'n dijk van een bands. Luister daar naar en u zult merken dat uw visie van punkrock volledig verkeerd is men beste
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan