Bad Religion
Legacy Member
flameboy zei:
niets tegen het oude underoath a u b

das dé shit ( voor mij althans )
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flameboy zei:

reavX zei:gingen wij die tard niet negeren?
666-Damarus-666 zei:

ja ik heb emTTC zei:Iemand de nieuwe Winds of Plague cd al?
Ik vind hem wel geslaagd, vele betere vocals als voorheen.
sir oinksalot zei:owla wij spelen ook op die tweede show, wist ik nog niet eens, zeker komen dus![]()

reavX zei:Man hoe goed is eternal jihad van day of suffering, een van de beste metalcore platen ooit
Die Walking disease 7" is echt wel hard spul!FadedGrey zei:waarom speelt altijd dezelfde crap in (groot) antwerpen
trouwens trash talk, wat een band!
FadedGrey zei:ongetwijfeld, al zijn er heel wat mid 90's metalcore bands die straffe dingen hebben uitgebracht. Spijtig trouwens dat er hier zo weinig over de new school van destijds (bands als mean season, unbroken, ... mannekelief!)gepraat wordt ipv die prefab-crap van tegenwoordig
Threshold Of Pain Up In This Bitch?LoRdOfMaDnEs zei:Vraag ik mij ook af, maar ik neem aan dat hij het over beatdown heeft. :ironic:
666-Damarus-666 zei:Tzal nog ni zijn. Als het gaat zijn zoals de vorige hc shows daar, gaat het niet normaal zijn. Klein caféetje met een leuke dansvloer een temperatuur tijdens een show van +35C°, pret verzekerd!![]()