Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FadedGrey

Legacy Member
waarom speelt altijd dezelfde crap in (groot) antwerpen

trouwens trash talk, wat een band!

TTC

Legacy Member
Iemand de nieuwe Winds of Plague cd al?
Ik vind hem wel geslaagd, vele betere vocals als voorheen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
TTC zei:
Iemand de nieuwe Winds of Plague cd al?
Ik vind hem wel geslaagd, vele betere vocals als voorheen.
ja ik heb em
helft van hun "a cold day in hell" staat erop.
konde ze zowel een mcd uitbrengen
voor de rest klinkt het wel vet.

syndrom

Legacy Member
Man hoe goed is eternal jihad van day of suffering, een van de beste metalcore platen ooit

xDama

Legacy Member
sir oinksalot zei:
owla wij spelen ook op die tweede show, wist ik nog niet eens, zeker komen dus :D

Tzal nog ni zijn. Als het gaat zijn zoals de vorige hc shows daar, gaat het niet normaal zijn. Klein caféetje met een leuke dansvloer een temperatuur tijdens een show van +35C°, pret verzekerd! :D

FadedGrey

Legacy Member
reavX zei:
Man hoe goed is eternal jihad van day of suffering, een van de beste metalcore platen ooit

ongetwijfeld, al zijn er heel wat mid 90's metalcore bands die straffe dingen hebben uitgebracht. Spijtig trouwens dat er hier zo weinig over de new school van destijds (bands als mean season, unbroken, ... mannekelief!)gepraat wordt ipv die prefab-crap van tegenwoordig

Mayh3M

Legacy Member
FadedGrey zei:
waarom speelt altijd dezelfde crap in (groot) antwerpen

trouwens trash talk, wat een band!
Die Walking disease 7" is echt wel hard spul!

En welke bands versta je onder altijd dezelfde crap?

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Vraag ik mij ook af, maar ik neem aan dat hij het over beatdown heeft. :ironic:

syndrom

Legacy Member
FadedGrey zei:
ongetwijfeld, al zijn er heel wat mid 90's metalcore bands die straffe dingen hebben uitgebracht. Spijtig trouwens dat er hier zo weinig over de new school van destijds (bands als mean season, unbroken, ... mannekelief!)gepraat wordt ipv die prefab-crap van tegenwoordig

90's heersen, chokehold, kindred, morning again,...

sir oinksalot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Tzal nog ni zijn. Als het gaat zijn zoals de vorige hc shows daar, gaat het niet normaal zijn. Klein caféetje met een leuke dansvloer een temperatuur tijdens een show van +35C°, pret verzekerd! :D

spelen jullie daar ook? (gezien jullie niet op de affiche staan precies)

Alcoholic Punk

Legacy Member
nieuwe snuffel tdoet me denken aan iemand die een hond heeft die snuffel noemt maar helaas dood is, dus koopt hij een nieuwe hond en noemt die nieuwe snuffel.

JelleSampleThis

Legacy Member
JH van die 2de flyer noemt de nieuwe snuffel en wulf wil weer grappig zijn :p

ook nog es reclame maken.

Harbour 81 (NL) Nieuwe band gevormd uit second chance nl
One Step Beyond
Open Sesame

5/04/08 ergens in Roeselare
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan