Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
Nieuwe thrice is weird shit, ik moet er duidelijk nog in komen... volledig andere band geworden.

Nieuwe Bullet for my valentine is ok maar misschien iets te weinig variatie om te kunnen blijven boeien. Voor de rest... HARD!

De nieuwe Thrice is toch nog niet uit? Vheissu toch eh?

badXtrip

Legacy Member
bartreligion zei:
Mental, toch wel een van de betere hc bands van de laatste jaren imo

bwoja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar ik vind mental nu ook niet zó goed om een der beste bands van de laatste jaren te noemen...

Alcoholic Punk

Legacy Member
me too

het is wel veranderd daardoor zou nu 21 januari zijn en ofwel in htl of mod

badXtrip

Legacy Member
fuck, idd wel coole line up, kzou wel eens durven gaan...
en hoe cool is the hope conspiracy niet, kben ze pas de laatste tijd echt aant checken, idem met endstand!

Bad Religion

Legacy Member
7 november in ab brussel = flogging molly, millencolin, the unseen, randy mr.

dat alles voor maar 22 € als mijn bronnen correct zijn.

Alcoholic Punk

Legacy Member
is niet veel hoor als je weet dat een millencolin al gemakkelijk anderhalf miljoen BEF vraagt voor een showke.

messiah´

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
is niet veel hoor als je weet dat een millencolin al gemakkelijk anderhalf miljoen BEF vraagt voor een showke.
Dat wist ik dus niet. Amai, da's best wel veel geld.

Alcoholic Punk

Legacy Member
het zijn 4 grote bands die gemakkelijk meer entree kunnen kosten als ze apart touren.

22 is misschien wel van ja grote hap uit een studentenbudget akkoord maar valt zeker mee voor zo'n affiche.

Mayh3M

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
is niet veel hoor als je weet dat een millencolin al gemakkelijk anderhalf miljoen BEF vraagt voor een showke.
Damn, zoveel geld voor zoiets... (vond ze op groezrock 2004 maar niks)

Anti-flag

Legacy Member
mja kzou supergraag gaan voor the unseen(willek enorm graag zien) , maar ze spelen maar een half uureke , en de andere bands intressere mij ni echt , dus kga nog zien:)


edit/ vanop de site van the unseen : "Also we plan on a return to Europe after the October run to do our own tour hitting many more places and much smaller more intimate clubs and squats." , dus kzal wss hier op wachten.

Bart Religion

Legacy Member
Bad Religion zei:
7 november in ab brussel = flogging molly, millencolin, the unseen, randy mr.

dat alles voor maar 22 € als mijn bronnen correct zijn.

Millencolin, zalig. enige band die mij boeit van die 4, toch maar gaan checken dus.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Mayh3M zei:
Damn, zoveel geld voor zoiets... (vond ze op groezrock 2004 maar niks)

njah hadden ze toen niet veel problemen met het geluid? Dan is het moeilijk om een goeie set neer te zetten.

sevencrowns

Legacy Member
weet dr hier iemand misschien iets van the locust? want hola, geschifte shizzle, heb er ook alleen ma foto's van een live optreden uit 2003 van gevonden..

badXtrip

Legacy Member
Naar mijn weten speelt de bassist van the locust ook bij some girls? could be wrong... & kdacht dat ze onlangs nog in belgie zijn geweest, of nog moeten komen in het binnenkorte...

UnFinished

Legacy Member
wie gaat er eigelek zondag allemaal naar de hell on earth tour in hasselt???
ik alleszinds wel :D

As I Lay Dying!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neaera!!!!!!!!!!!!!!
Heaven Shall Burn!!!!!!!!!!
Evergreen Terrace!!!!!!!!!!

en die ander 2 kennek ni echt :D

wiiiiiiiiii
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan