Bart Religion
Legacy Member
B[ueMuSe zei:Nieuwe thrice is weird shit, ik moet er duidelijk nog in komen... volledig andere band geworden.
Nieuwe Bullet for my valentine is ok maar misschien iets te weinig variatie om te kunnen blijven boeien. Voor de rest... HARD!
De nieuwe Thrice is toch nog niet uit? Vheissu toch eh?


