Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Heeft er iemand de nieuwe van Angel Crew al gehoord?
Valt bij mij goe in de smaak...

Bart Religion

Legacy Member
de nieuwe Thrice is idd wat wennen, maar ik vind hem cool.

What We Know van The First Step. Ik vind het gelijk beter dan hun voorgaande werk.

De nieuwe Municipal Waste, zeker checken, wat een plaat!

Cold World, groovy hardcore vanop Lockin Out, coole band. fans van Mental, Righteous Jams en dergelijke dienen dit te checken.

Jayvie

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
super cd, veel beter dan de vorige.
Idd, vooral Bring Down The World en Break Through vindek super

Van de vorige cd's zijn er altijd wel enkele nummers die me ligge, maar toch ook ni altij allemaal.. Van deze wel moetek toegeve

Alcoholic Punk

Legacy Member
ja bring down the world wat een nummer.

ik begrijp de commentaar van velen niet, ik hoor geen nu-metal zoals ze vaak zeggen.

gogopowerranger

Legacy Member
angel crew .. reprezentn de reel deal !! now you know whatz going on !! .. voor de rest is er nooit iets aan geweest

municipal waste .. ik was fan, de nieuwe .. hamai, de clip al een paar maand geleden gezien, meer zo'n taferelen in belgië, mumies, boogieboards, bloed, ..

propagandhi .. de nieuwen is uit op worldwideweb records .. ik checkte hem .. snorheid alom .. beste punkband van de wereld .. ik dacht et wel

hoods .. staat inj mijn top 5 slechtse band dat ik ooit gezien heb

Mayh3M

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
super cd, veel beter dan de vorige.
Hm, heb hem nog niet gehoord, maar vond de vorige al super dus ga ik zeker checken!
Van de nieuwe songs op Vlamrock vond ik wel dat er iets teveel zang bij zat van de gitarist.

Alcoholic Punk

Legacy Member
gogopowerranger zei:
angel crew .. reprezentn de reel deal !! now you know whatz going on !! .. voor de rest is er nooit iets aan geweest

municipal waste .. ik was fan, de nieuwe .. hamai, de clip al een paar maand geleden gezien, meer zo'n taferelen in belgië, mumies, boogieboards, bloed, ..

propagandhi .. de nieuwen is uit op worldwideweb records .. ik checkte hem .. snorheid alom .. beste punkband van de wereld .. ik dacht et wel

hoods .. staat inj mijn top 5 slechtse band dat ik ooit gezien heb

njah hoods ge zijt eraan of ge zijt er niet aan.

nieuwe propaghandi is goed maar kvind dat hij na een tijdje toch precies wat ja slapjes begint te worden. Blijft een goeie plaat maar ga er niet zoals ik meteen 10-12x na elkaar naar luisteren dan zijde hem wel moe.

belgarath03

Legacy Member
ik blijf bij dead stop(kiss my ass :music: ), omission(bled with you :music: ) & from ashes rise(they :music: )

Darkman X1

Legacy Member
Gaater nog iemand zaterdag naar roeselare live? Komen een hoopje vette groepen imo :)

(Roeselare Live) ARKANGEL - LIAR - CORE OF ANGER - RETALIATE - WHATEVER IT TAKES - BLACK HEART REBELLION - ALL I KNOW - COLLAPSED @ Kerelsplein, Roeselare

badXtrip

Legacy Member
Ik ga wel naar roeselare live, maar in mijn eigen bescheiden mening komen er eigenlijk niet ecth veel coole groepen, uitgenome BHR, verder van de rest de andere bands la eens gezien & vond ze niet echt cool...

Alcoholic Punk

Legacy Member
misschien wel aanwezig op roeselare live, kzal zien, geld vant werk zal nog ni gestort zijn dusja mogelijks kan ik daardoor niet gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan